eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Dostawa wyposażenia w ramach projektu - Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Kowary: Dostawa wyposażenia w ramach projektu - Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach
Numer ogłoszenia: 116002 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49899 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kowarach, ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach projektu - Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy szkolnych, dydaktycznych, urządzeń do korekty wad postawy, mebli (wraz z montażem), sprzętu AGD i RTV oraz sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013; Priorytet IX: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako ofert częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub całość zamówienia (tj. na wszystkie części). Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Część 1 - pomoce szkolne i dydaktyczne oraz urządzenia do korekty wad postawy Część 2 - meble Część 3 - sprzęt AGD i RTV Część 4 - sprzęt komputerowy 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a). Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w tym koszty zakupu oraz dostawy przedmiotu zamówienia, b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia określony w poszczególnych częściach był fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, c) Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble stanowiące część 2 zamówienia były dostarczone i zmontowane w siedzibie Zamawiającego tj. w Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach, 58-530 Kowary, ul. Staszica 18. d) Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do produktów wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. e) Przedmiot zamówienia na każdą z części należy dostarczyć w wyznaczonym terminie do Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach na adres: 58-530 Kowary, ul. Staszica 18.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet IX: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta); Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanychobszarów mie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa pomocy szkolnych i dydaktycznych oraz urządzeń do korekty wad postawy w ramach projektu Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU PROFI-SPORT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 1, 35-005 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11266,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12809,22

  • Oferta z najniższą ceną: 12809,22 / Oferta z najwyższą ceną: 16409,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu AGD i RTV w ramach projektu Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. AS Pomorzanka Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8490,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9022,05

  • Oferta z najniższą ceną: 9022,05 / Oferta z najwyższą ceną: 16309,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CPU ZETO Sp. z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9874,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23147,92

  • Oferta z najniższą ceną: 23147,92 / Oferta z najwyższą ceną: 51069,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.