eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrzezałożenie ewidencji budynków dla szacunkowej liczby 11 000 budynków położonych w obrębach ewidencyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-05

POZYCJA 11598

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: założenie ewidencji budynków dla szacunkowej liczby 11 000 budynków położonych w obrębach ewidencyjnych: Zaborze, Bielszowice, Makoszowy, 186, 203, 205, 206, 207, 208, 209, w mieście Zabrze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Magdalena Gamracy, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: kcyberski@um.zabrze.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.zabrze.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu- Wydział Geodezji, Krzysztof Kajda, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 37 33 484, fax 032 37 33 460, e-mail: kkajda@gis.um.zabrze.pl, www.zabrze.magistrat.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, Magdalena Gamracy, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 37 33 537, fax 032 37 33 427, e-mail: mgamracy@um.zabrze.pl, www.zabrze.magistrat.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: założenie ewidencji budynków dla szacunkowej liczby 11 000 budynków położonych w obrębach ewidencyjnych: Zaborze, Bielszowice, Makoszowy, 186, 203, 205, 206, 207, 208, 209, w mieście Zabrze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Zabrze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie kartotek budynków. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z oprogramowaniem stosowanym w Wydziale Geodezji Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz strukturą prowadzenia warstw tematycznych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zabrzu. W tym celu Wykonawca, przed złożeniem oferty, jest zobowiązany do udziału w spotkaniu z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego tj. Panem Krzysztofem Kajdą- Wydział Geodezji Urzędu Miejskiego w Zabrzu, ul. Powstańców Śl. 5-7 , 41- 800 Zabrze, tel (032) 37 33 484, (032) 37 33 349 - w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Potwierdzenie udziału w spotkaniu (wg wzoru zamieszczonego w SIWZ) należy złożyć w ofercie (część C wg Spisu zawartości oferty). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu dla wykonawców opisany w pkt. III.2 ppkt 3 niniejszego ogłoszenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : \spełnia\ lub \nie spełnia\, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz min. 3 usług w zakresie założenia ewidencji budynków wykonanych na terenie jednego lub kilku miast, przy czym ilość budynków objętych ewidencją nie może być mniejsza niż 3500 budynków w każdej założonej ewidencji, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (Załącznik nr 2.2), jakie posiada Wykonawca, przy czym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 4 zestawami sprzętu komputerowego o parametrach : 1.Procesor min. Pentium 2,5 GHz, 2.dysk twardy min. 80 GB, 3.pamięć RAM min. 1024 MB, 4. karta grafiki min. 128 MB, 5.system operacyjny min. Windows 2000, 6.karta sieciowa, 7.własne oprogramowanie do tworzenia grafiki umożliwiające odczyt danych w środowisku ArcInfo (program MapTool zalecany ale nie wymagany) C) wykazem osób posiadających wyższe wykształcenie geodezyjne, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności, z tym, że liczba tych osób nie może być mniejsza niż 20. D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (min. 5 osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, takie jak: - Uprawnienia geodezyjne do rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 09:05, Urząd Miejski- Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok.305.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.