eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa drogi do terenów inwestycyjnychw m. Janików - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Kozienice: Budowa drogi do terenów inwestycyjnychw m. Janików - II etap
Numer ogłoszenia: 115952 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, fax 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi do terenów inwestycyjnychw m. Janików - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Budowa drogi do terenów inwestycyjnych w m. Janików - II etap Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na budowę drogi do terenów inwestycyjnych w m. Janików - II etap. Zakres robót obejmuje: roboty drogowe, w tym: 1. roboty ziemne, 2. podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem,, 3. przygotowanie nawierzchni drogowej nieulepszonej, 4. skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, 5. podbudowę z mieszanki mineralno-bitumicznej, 6. wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, 7. zjazdy z tłucznia kamiennego, 8. przepusty rurowe pod zjazdami, 9. pobocza, 10. rowy wraz ze skarpami, budowę stacji transformatorowej wraz z nawiązaniem do linii 15 kV oraz linii nn, w tym : 1. montaż układów odłącznikowych, 2. montaż zawieszenia przelotowego, 3. montaż zawieszenia przelotowego, 4. montaż izolatorów łańcuchowych, 5. montaż przewodów uziemiających i wyrównawczych na słupach, 6. montaż uziomów poziomych w gruncie, 7. montaż przewodów linii napowietrznej AFL , 8. roboty ziemne, 9. przygotowawcze (ścinanie drzew), rozbiórka nawierzchni i transportowe, 10. montaż stacji transformatorowej wraz z transformatorem i kompletnym wyposażeniem, 11. montaż napowietrznych rozdzielnic szafowych, 12. wykonanie mostka dojazdowego do stacji, 13. montaż słupów wirowych dwużerdziowych, 14. układanie kabli wielożyłowych YAKY wraz z wyposażeniem, 15. montaż złączy licznikowych wraz z wyposażeniem, 16. pomiar uziemienia i badanie linii kablowych, 18. układanie rur ochronnych których szczegółowy zakres określono w załączonym do siwz załączniku nr IX, X, XI 19. wykonanie robót pomocniczych, w tym: - konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta, 20. roboty które winien ująć wykonawca w cenie oferty: opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń / w tym zajęcia pasów drogowych oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót /. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania zadania określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr VIII do siwz, w tym do : - zabezpieczenia przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego poszczególnymi elementami, - zabezpieczenia istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci, - zagęszczenia gruntów, - wywózka i utylizacji materiałów pochodzących z placu budowy, - przygotowanie terenu pod budowę, w tym karczowanie krzewów, usunięcie gruzu, - uporządkowanie placu budowy i terenu sąsiadującego z nim. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. Uwaga: Zamawiający dokonał zamiany stabilizatora podbudowy z popiołów lotnych na cement.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych Oryginalny kod CPV: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz w siwz. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. nr 164 poz. 1163 z 2006 r. z póź. zm. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz którzy potwierdzą spełnienie warunków określonych poniżej: Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako strona umowy rozpoczął i zakończył realizację co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na: budowie drogi klasy min. L w zakres której wchodziłoby wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w każdym zadaniu oraz każde zadanie o wartości robót nie mniejszej niż 1100000,00 zł PLN. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę ). Potencjał osobowy Wykonawca musi wykazać, że przy wykonaniu zamówienia zatrudni kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi takimi jak droga min. lokalna w rozumieniu przepisów o drogach publicznych wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z póź. zm. oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia , UWAGA: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Doświadczenie podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących budowę drogi klasy min. L w zakres której wchodziłoby wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w każdym zadaniu oraz każde zadanie o wartości robót nie mniejszej niż 1100000,00 zł PLN - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na druku zgodnym z treścią formularzu nr III). - Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na druku zgodnym z treścią formularza nr IV), wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi takimi jak droga min. lokalna w rozumieniu przepisów o drogach publicznych , z załączeniem do oferty jego uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. - Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1ustawy na druku zgodnym z treścią formularza nr VI. - Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia . - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na druku zgodnym z treścią formularza nr VII.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5 pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5 pok. nr 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.08.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.