Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Warszawa: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i staży w ramach projektu KPRM na rzecz wsparcia Rządu Gruzji we wdrażaniu Strategii Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 115923 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów , Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, faks 022 6946671.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i staży w ramach projektu KPRM na rzecz wsparcia Rządu Gruzji we wdrażaniu Strategii Rozwoju Regionalnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i staży w ramach projektu KPRM na rzecz wsparcia Rządu Gruzji we wdrażaniu Strategii Rozwoju Regionalnego, Zamówienie składa się z następujących działań: 1) Przygotowanie i obsługa 4-dniowej wizyty 10 przedstawicieli administracji gruzińskiej w Polsce, w tym: a)dokonanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych dla dziesięciu uczestników wizyty studyjnej na trasie Tbilisi - Warszawa - Tbilisi, b)dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych w Warszawie i w Krakowie, c)zapewnienie tłumaczenia podczas wizyty studyjnej w Polsce, d)zapewnienie tłumaczenia materiałów konferencyjnych na język gruziński i/ lub na język polski, e)zapewnienie pełnego wyżywienia w trakcie wizyty w Polsce, f)zapewnienie transportu w trakcie wizyty w Polsce, g)zorganizowanie uroczystej kolacji, h)opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Polsce. 2)Przygotowanie i obsługa 4-tygodniowych staży dla 10 przedstawicieli gruzińskich instytucji publicznych w urzędach administracji publicznej, w tym: a)dokonanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych dla dziesięciu stażystów na trasie Tbilisi - Warszawa - Tbilisi, b)zapewnienie transportu na trasie lotnisko Okęcie - hotel - lotnisko Okęcie, c)dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla stażystów, d)przekazanie diet stażystom, e)wyposażenie stażystów w 30-dniowy bilet imienny, f)zorganizowanie uroczystej kolacji, g)opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi staży. 3)Przygotowanie i obsługa 3-dniowej wizyty studyjnej 3-osobowej polskiej delegacji w Gruzji, w tym: a)dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla trzech członków delegacji w Gruzji, b)zapewnienie przedstawiciela Wykonawcy na każdym etapie realizacji wizyty, c)zapewnienie tłumaczenia ustnego podczas pobytu delegacji w Gruzji, d)zapewnienie tłumaczenia materiałów konferencyjnych na język gruziński i lub na język polski, e)zapewnienie pełnego wyżywienia w trakcie wizyty w Gruzji, f)zapewnienie transportu w trakcie wizyty w Gruzji, g)zorganizowanie uroczystej kolacji, h)opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Gruzji. Zamówienie realizowane jest w ramach kompleksowego projektu Wsparcie Rządu Gruzji we wdrażaniu Strategii Rozwoju Regionalnego w zakresie decentralizacji i rozwoju zasobów ludzkich, realizowanego przez KPRM w ramach programu polskiej pomocy zagranicznej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2009 r. Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 194 844,00 złotych brutto. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom sprawozdawczości, tj.: a)opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Polsce, b)opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi staży, c)opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Gruzji. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, część (części) zamówienia, które powierza podwykonawcy (podwykonawcom)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.70.00 - Usługi organizowania podróży służbowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 2300 zł (dwa tysiące trzysta złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1. wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- 2 (dwa) zamówienia na łączną kwotę 100 000 zł brutto, polegające na organizacji zagranicznych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, i - 2 (dwa) zamówienia na łączną kwotę 80 000 zł brutto, polegające na organizacji krajowych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1.1-1.3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt. 1.4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22. ust 1 pkt 1-3 pzp wg wzoru na Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - 2 (dwóch) zamówień na łączną kwotę 100 000 zł brutto, polegających na organizacji zagranicznych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, i - 2 (dwóch) zamówień na łączną kwotę 80 000 zł brutto, polegających na organizacji krajowych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z Zał. nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia warunek określony w Sekcji III.2 pkt. 1.2.1. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że każda usługa została wykonana należycie. 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy wg wzoru z Zał. nr 2a do SIWZ (oryginał). 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2 i 4 mają potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2 pkt 1.4 przez wszystkich Wykonawców. Dokument określony w pkt 3 (wykaz zamówień) oraz oświadczenie z pkt. 1 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w sekcji III.2 pkt 1.1-1.3 przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.premier.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezesa Rady ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa albo złożyć na Dziennik Podawczy (wejście od Al. Szucha 14)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





