Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Lublin: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-11.
Numer ogłoszenia: 115894 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.top.lublin.pl/janbozy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-11..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych. Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów elektrycznych. Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów hydraulicznych: zawory, złączki i uszczelki. Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych: rury stalowe. Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów hydraulicznych: umywalki i podobna armatura. Zadanie nr 6 - Dostawa materiałów hydraulicznych: baterie. Zadanie nr 7 - Dostawa materiałów ślusarskich i stolarskich. Zadanie nr 8 - Dostawa płyty laminowanej. Zadanie nr 9 - Dostawa stali. Zadanie nr 10 - Dostawa szkła. Zadanie nr 11 - Dostawa różnego asortymentu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: -podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, -nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu złożone w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177 z późn. zm.), c) oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu złożone w trybie art.24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, budynek administracji, Kancelaria - pokój nr 27. Cena - 20.00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie, (budynek administracji pokój nr 27).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.08.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów elektrycznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów elektrycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów hydraulicznych: zawory, złączki i uszczelki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów hydraulicznych: zawory, złączki i uszczelki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych: rury stalowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych: rury stalowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.13.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów hydraulicznych: umywalki i podobna armatura..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów hydraulicznych: umywalki i podobna armatura..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.21.41.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa materiałów hydraulicznych: baterie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Dostawa materiałów hydraulicznych: baterie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.13.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa materiałów ślusarskich i stolarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Dostawa materiałów ślusarskich i stolarskich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.63.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa płyty laminowanej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Dostawa płyty laminowanej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.21.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa stali..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Dostawa stali..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.14.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Dostawa szkła..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Dostawa szkła..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Dostawa różnego asortymentu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Dostawa różnego asortymentu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.36.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. OKRES UTRZYMANIA STAŁOŚCI CEN - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Zmiana sposobu zasilania w ciepło budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Chełmie, będącego siedzibą Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Okręgowej w Lublinie z siedzibą w Chełmie i Prokuratury Rej. w Chełmie
- Funkcja Inżyniera przy realizacji : ."Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 837 w zakresie budowy mostu przez Wieprz w m. Nielisz wraz z rozbudową dojazdów do mostu".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Dostawa materiałów budowlanych i innych dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica"
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i chemicznych na potrzeby Działu Remontowo-Budowlanego w Politechnice Białostockiej
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.