eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targzadanie z WPI symbol AM1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-05

POZYCJA 11588

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowy Targ: zadanie z WPI symbol AM1: \Usprawnienie transportu drogowego w obszarze Krościenko - Szczawnica, która polega na rozbudowie w m. Krościenko mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1636 Krościenko - Szczawnica oraz budowie ronda na połączeniu dróg wojewódzkiej nr 969 Nowy Targ - Nowy Sącz, powiatowej nr K1636 Krościenko - Szczawnica i gminnej - ul. Kazimierza Wielkiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu, do kontaktów: Antoni Majka, Józef Kowalkowski, ul. Szaflarska 102, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 26-628-88, e-mail: pzd@nowotarski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowotarski.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.nowotarski.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Utrzymanie dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie z WPI symbol AM1: \Usprawnienie transportu drogowego w obszarze Krościenko - Szczawnica, która polega na rozbudowie w m. Krościenko mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1636 Krościenko - Szczawnica oraz budowie ronda na połączeniu dróg wojewódzkiej nr 969 Nowy Targ - Nowy Sącz, powiatowej nr K1636 Krościenko - Szczawnica i gminnej - ul. Kazimierza Wielkiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Krościenko n/Dunajcem, powiat nowotarski, woj małopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres: wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz z pozyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji dla: ZADANIE NR I 1) Rozbudowy mostu w m. Krościenko w ciągu drogi powiatowej nr K1636 Krościenko - Szczawnica, 2) Budowy ronda na połączeniu dróg: wojewódzkiej nr 969 Nowy Targ - Nowy Sącz , powiatowej nr K1636 Krościenko - Szczawnica i gminnej - ul. Kazimierza Wielkiego, ZADANIE NR II. Opracowania geodezyjnego służącego do regulacji stanu prawnego nieruchomości objętych inwestycją: ZADANIE NR III. Opracowania operatów szacunkowych wartości nieruchomości zajętych pod inwestycję służących do ustalenia wysokości odszkodowania za te nieruchomości - szczegóły w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagania jak w pkt III.2 ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres: wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz z pozyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji dla rozbudowy mostu i budowy ronda, opracowanie geodezyjne służące do regulacji stanu prawnego nieruchomości objętych inwestycją, opracowanie operatów szacunkowych wartości nieruchomości zajętych pod inwestycję służących do ustalenia wysokości odszkodowania za te nieruchomości - szczegóły w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki: Zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: 1.Dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi stosowne uprawnienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - uprawnienia do projektowania w zakresie mostów, uprawnienia do projektowania w zakresie dróg. 2.Posiadający stosowne uprawnienia geodezyjne w zakresie przedmiotu zamówienia 3.Posiadający doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie polegające na wykonaniu kompleksowej dokumentacji technicznej składającej się z projektu budowlanego i wykonawczego budowy /przebudowy/ mostu typu stałego o konstrukcji żelbetowej, o długości całkowitej nie mniejszej niż 115 m. 4.Posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa poniżej, według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - w postaci kserokopii uprawnień do projektowania w zakresie mostów, kserokopii uprawnień do projektowania w zakresie dróg, oraz zaświadczenia o wpisie w/w osoby na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust. 1 ustawy o samorządzie zawodowym Architektów Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów z dn.15.12.2000 - Dz. Z 2001 nr 5 poz. 42 ze zm.). 3)Kserokopię uprawnień geodezyjnych w zakresie przedmiotu zamówienia / zadanie nr II i III) 4)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7)Dokumentów zawierających w swojej treści wartość, oraz datę i miejsce wykonania usług, potwierdzających należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie polegające na wykonaniu kompleksowej dokumentacji technicznej składającej się z projektu budowlanego i wykonawczego budowy /przebudowy/ mostu typu stałego o konstrukcji żelbetowej, o długości całkowitej nie mniejszej niż 115m. 8)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ogłoszenia, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 8.1.pkt 1, 5 i 6 /ogłoszenia/- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 8.2.pkt 4 /ogłoszenia/ - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , - szczegóły w rozdz. IV siwz 9)Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10)Upoważnienie do podpisania oferty, - jeżeli jest konieczne oraz pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2007, godzina 11:30, Siedziba Zamawiającego -sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Informacja dodatkowa w odniesieniu do terminu realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.07.2007 dla zadania nr II i III, dla zadania nr I do 20.12.2007 - szczegóły w specyfikacji istotnych warunków zamówienia\. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.