Ogłoszenie z dnia 2007-02-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żmigród: dostawa materiałów budowlanych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej, do kontaktów: Michalak Damian, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853031, fax 071 3853032, e-mail: damian.michalak80@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zmigrod.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: zakład budżetowy; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów budowlanych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Żmigród. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami. Maksymalna liczba wykonawców umowy ramowej: 3. Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: 1. Wartość umowy ramowej: Zakres: między 410000 a 500000 Waluta PLN. Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów z rozbiciem na zadania: 1) zadanie nr 1 - zakup materiałów budowlanych, 2) zadanie nr 2 - zakup materiałów sanitarnych, 3) zadanie nr 3 - zakup materiałów elektrycznych, 4) zadanie nr 4 - zakup materiałów drogowych. do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przy każdej dostawie materiałów dostawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentów wymaganych Prawem Budowlanym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 27.20.00.00 - Rury Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.42.00 - Przewody rurowe Oryginalny kod CPV: 28.83.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 28.81.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów z rozbiciem na zadania : 1) zadanie nr 1 - zakup materiałów budowlanych, 2) zadanie nr 2 - zakup materiałów sanitarnych, 3) zadanie nr 3 - zakup materiałów elektrycznych, 4) zadanie nr 4 - zakup materiałów drogowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1.nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 1.2.spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3. 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.02.2007, godzina 10:00, Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: zadanie nr 1 - zakup materiałów budowlanych. 1) Krótki opis: Zadanie dotyczy dostaw materiałów budowlanych na inwestycje prowadzone przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres dotyczy dostawy m.in. następujacego asortymentu: cegła, płyta gk, styropian, wełna mineralna. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: zadanie nr 2 - zakup materiałów sanitarnych,. 1) Krótki opis: Zadanie dotyczy zakupu materiałów sanitarnych dla inwestycji prowadzonych przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.20.00.00, 28.83.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy dotyczą m.in. następujących materiałów: rury kanalizacyjne o różnych średnicach, studzienki inspekcyjne, wpusty uliczne, włazy żeliwne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: zadanie nr 3 - zakup materiałów elektrycznych. 1) Krótki opis: Zadanie dotyczy dostaw na inwestycje prowadzone przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy dotyczą m.in. następujących materiałów: oprawy świetlówkowe, przewody elektryczne, świetlówki, żarówki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: zadanie nr 4 - zakup materiałów drogowych. 1) Krótki opis: Zadanie dotyczy dostaw na inwestycje prowadzone przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy dotyczą m.in. następujących materiałów: kostka brukowa, krawężniki, płytki chodnikowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem prefabrykowanego żelbetowego zbiornika retencyjnego o pojemności użytkowej 100 m3
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy i wyposażenia technologicznego wnętrza strefy obsługi zwiedzających i punktu gastronomicznego w siedzibie Muzeum
- ZZP.260.1.43.2025 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- Wykonanie zewnętrznej pochylni wraz z miejscami postojowymi dla niepełnosprawnych ruchowo dzieci, uczniów, rodziców i klientów SOSW we Frysztaku oraz roboty związane z zagospodarowaniem terenu
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





