Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Płoty: WYKONANIE USŁUG TRANSPORTOWYCH -
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOTY
W ROKU 2008/2009
AUTOBUSEM SZKOLNYM STANOWIĄCYM
WŁASNOŚĆ GMINY
Numer ogłoszenia: 115767 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3851415, fax 091 3851866.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG TRANSPORTOWYCH - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOTY W ROKU 2008/2009 AUTOBUSEM SZKOLNYM STANOWIĄCYM WŁASNOŚĆ GMINY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług przewozowych, polegających na:dwożeniu uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie gminy Płoty SP Nr 2 w Płotach, SP Nr 3 w Płotach, Przedszkola w Płotach, SP Mechowo, SP Wicimice, SP Wyszobór, Gimnazjum Płoty i Modlimowo - według załączonych kart kursowych, dowożenie dzieci do Przedszkola w Płotach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w BS Gryfice Nr 69 9376 0001 0030 1934 2001 0002 z dopiskiem: Wadium przetargu nieograniczonego: Wykonanie usług transportowych dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Płoty w roku 2008/2009 autobusem szkolnym stanowiącym własność Gminy Płoty. 4. Dokument poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć wraz z ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie zastawu na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb państwa, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni przed upływem terminu składania ofert, celem ustalenia zawarcia umowy zastawu. 6. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należnego wykonania umowy, c) unieważni przetarg, 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium w ciągu 3 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku Wykonawcy: a) który wycofa ofertę przez upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z należnymi odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy, d) przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Podmioty występujące wspólnie, powinny załączyć do oferty umowę zawierającą co najmniej: a) oznaczenie stron, b) oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym nie może być złożenie oferty lecz zrealizowanie zamówienia). c) oznaczony czas trwania umowy (co najmniej czas realizacji i okres gwarancji oraz rękojmi, niedopuszczalne jest załączenie umowy przed wstępnej ani zawartej pod warunkiem wygrania przetargu), d) oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz sposobu reprezentacji (lider), e) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, f) sposób ustania konsorcjum (niedopuszczalne jest ustanie konsorcjum na skutek uchwały podjętej przez strony umowy konsorcjum). 2. Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1 ppkt. a, b, d, e, f, oraz w Rozdziale XV pkt. 4. 3. Podmioty występujące wspólnie złożą łącznie jeden komplet dokumentów o których mowa w Rozdziale II pkt. 1 i w Rozdziale Vi pkt. 1 ppkt. C, g, h, i. Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się jaki udział w wykonywaniu zamówienia będzie miał każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Podmioty występujące wspólnie muszą spełnić łącznie warunki wymagane od Oferentów, o których mowa w Rozdziale V pkt. 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualność dokumentu rejestrowanego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinna być potwierdzona złożonym na nim oświadczeniem przez osobę podpisującą ofertę, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne. Spółki cywilne powinny załączyć dodatkowo umowę spółki i o ile jest to regulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o Zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. c) Dowód wniesienia wadium. d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub oświadczenie o nie karalności. e) Aktualne (tzn. wystawione nie wcześniej niż na miesiąc przed złożeniem oferty) zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. f) Oświadczenie, że Wykonawca zapewni nadzór i opiekę nad przewożonymi dziećmi (załącznik nr 2) do niniejszej specyfikacji. 2. Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie ( patrz Rozdział II pkt.3) któregokolwiek z dokumentów wymienionych w Rozdziale VI spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.ploty.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płotach Plac Konstytucji 3 Maja 1, pokój nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Płotach Plac Konstytucji 3 Maja 1 72-310 Płoty, pokój nr 12 (sekretariat) nowe skrzydło.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportuUczestników projektu-w tym osób niesamodzielnych w wieku min. 60lat(seniorzy), z miejsca zamieszkania na terenie m. Łodzi do siedzibyDDOMwramachProjektu"PogodnaJesieńżycia
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Dowóz niepełnosprawnych dzieci [...] wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii- Olszówka w Bielsku-Białej.
- Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów i dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Mstów do szkół i placówek oświatowych w roku 2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





