Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Bydgoszcz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH, HYDRAULICZNYCH ORAZ WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ
Numer ogłoszenia: 115742 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH, HYDRAULICZNYCH ORAZ WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, ELEKTRYCZNYCH, HYDRAULICZNYCH ORAZ WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ. ZAMÓWIENIE SKŁADA SIĘ Z CZTERECH CZĘŚCI: Część 1: Dostawa materiałów budowlanych ; Część 2: Dostawa materiałów elektrycznych; Część 3: Dostawa materiałów hydraulicznych; Część 4: Dostawa wykładziny podłogowej oraz materiałów wykończeniowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 44.53.15.10-9, 44.53.11.00-2, 44.31.20.00-0, 44.17.40.00-0, 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.31.52.00-3, 44.17.00.00-2, 31.53.29.20-9, 31.53.29.10-6, 31.22.41.00-3, 31.53.21.10-8, 31.32.00.00-8, 31.21.13.10-4, 31.52.00.00-7, 31.22.47.00-9, 31.22.48.00-0, 31.52.13.20-3, 31.53.21.10-8, 39.53.12.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 7.30 - 9.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 44.53.15.10-9, 44.53.11.00-2, 44.31.20.00-0, 44.17.40.00-0, 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.31.52.00-3, 44.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.29.20-9, 31.53.29.10-6, 31.22.41.00-3, 31.53.31.10-8, 31.32.00.00-8, 31.21.13.10-4, 31.52.00.00-7, 31.22.47.00-9, 31.22.48.00-0, 31.52.13.20-3, 31.53.21.10-8, 31.34.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów hydraulicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.74.00-2, 44.16.51.00-5, 44.11.52.00-1, 44.16.51.00-5, 44.41.10.00-4, 44.41.18.00-2, 44.41.11.00-5, 44.41.00.00-7, 44.42.30.00-1, 44.11.52.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wykładziny podłogowej oraz materiałów wykończeniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wykładziny podłogowej oraz materiałów wykończeniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.12.00-5, 44.11.22.00-0, 44.11.92.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach oświatowych Gminy Jejkowice
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Borów
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
więcej: Wyłączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.