eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWYKONANIE WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI I ZMIANY UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO PARTERU BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w Zielonej Górze, ul. Kasprowicza 3-5; dz. nr 282, obręb 19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Zielona Góra: WYKONANIE WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI I ZMIANY UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO PARTERU BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w Zielonej Górze, ul. Kasprowicza 3-5; dz. nr 282, obręb 19
Numer ogłoszenia: 115688 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze, ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4575600, fax 068 4575604.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zgora.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.straz.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI I ZMIANY UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO PARTERU BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w Zielonej Górze, ul. Kasprowicza 3-5; dz. nr 282, obręb 19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI I ZMIANY UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO PARTERU BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w Zielonej Górze, ul. Kasprowicza 3-5; dz. nr 282, obręb 19 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45110000-1; 45263300-1; 45262520-2; 45421152-4; 45410000-4; 45431200-9; 45431100-8; 454421000;45421000-4; 45300000-0; 454330000-9; 45332400-7; - robota budowlana Zakres zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe polegające na: a) rozebraniu ścianek działowych, b) rozebraniu posadzek betonowych, c) wykuciu stolarki budowlanej, d) wywozie gruzu, e) wykuciu otworów drzwiowych w ścianach z cegieł. 2. Roboty betonowe i żelbetonowe w zakres robót objętych specyfikacją techniczną. W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót betonowych i żelbetowych: - posadowienie fundamentu w postaci studni z kręgów żelbetowych, - wykonanie płyty nadstudziennej, - obetonowanie elementów konstrukcyjnych, - podkłady betonowe pod posadzki oraz elementy konstrukcyjne, - wszystkie inne nie wymienione wyżej roboty betonowe i żelbetowe jakie występują w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania techniczne stanowiące podstawę do wykonania tych robót są przedstawione w projekcie budowlanym i wykonawczym na rysunkach konstrukcyjnych. 3. Roboty murarskie oraz wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie murów zewnętrznych i wewnętrznych obiektu tzn.: - wymurowanie ścianek działowych z bloczków z betonu komórkowego od. 06 na zaprawie cementowo - wapiennej -5 - montaż nadproży stalowych, 4. Obudowy z płyt gipsowo-kartonowych, których dotyczy specyfikacja, obejmują: - wykonanie obudowy sufitów z płyt gipsowo - kartonowych, - wykonanie obudowy elementów konstrukcyjnych. 5. Tynkowanie: Zakres robót objętych ST. - tynki cementowo-wapienne kat. III pod wykonanie gładzi gipsowej, - tynki cementowo-wapienne kat. III. 6. Układanie glazury. Wszystkie prace budowlane związane z wykonaniem okładzin ceramicznych zgodnie z ustaleniami projektowymi. 7. Roboty malarskie w zakresie robót objętych ST. - przygotowanie powierzchni pod roboty malarskie. - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach na podłożu z tynku. - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni gipsowych. - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną starych tynków. 8. Montaż stolarki budowlanej zgodnie z projektem budowlanym. 9. Roboty w zakresie instalacji budowlanych, hydrauliki, roboty sanitarne, roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego obejmujące: - dostawę materiałów, - wykonanie instalacji wodociągowej, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - montaż armatury, - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wyszczególnienie prac objętych I etapem robót zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Cena musi uwzględniać roboty towarzyszące (tj. pomiary wymagane przepisami, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz końcowe prace porządkowe po przeprowadzeniu robót przed ostatecznym odbiorem). Wykonawca na własny koszt wykona: wszelkie zabezpieczenia, placu budowy Wykonawca zobowiązuje się udzielić 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia od dnia jego końcowego odbioru oraz 6 miesięcy rękojmi po upływie okresu gwarancji.Szczegółowe warunki realizacji zadania podano w Projekcie umowy - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.33.00-1, 45.26.25.20-2, 45.42.11.52-4, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.43.30.00-9, 45.33.24.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy 1) posiadają aktualną polisę oc w zakresie prowadzonej działalności z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2) kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych (elektrycznych) posiadają uprawnienia zgodnie z prawem budowlanym, Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, wyszczególnionych w pkt 6. SIWZ. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia nie spełnia; Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 1) wypełniony druk Oferta na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi % wielkości prac zleconych podwykonawcom. Część zamówienia wykonanego przez wykonawcę nie może być mniejsza niż 70% wartości całego zamówienia. Oświadczenie oraz wykaz części zamówienia z podaniem podstawowych informacji o podwykonawcy, zakresu i wartości netto i brutto prac, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. art. 22 ust. 1 pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 1 i 2 i ust. 2 ustawy pzp - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do SIWZ, 6) stosowne dokumenty stwierdzające uprawnienia osób do pełnienia powierzonych im funkcji 8) zaparafowany projekt umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ, 7) wypełniony Formularz cenowy wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia (w polskich złotych - do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12) polisa z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; (jak w pkt 5.2 SIWZ) 15) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (stosownie do treści §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) §2.1 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w §1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1. pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 3. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. UWAGA !!! 1)Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2)Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 1) posiadają aktualną polisę oc w zakresie prowadzonej działalności z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2) kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych (elektrycznych) posiadają uprawnienia zgodnie z prawem budowlanym, Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, wyszczególnionych w pkt 6. SIWZ. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia , nie spełnia; Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie kluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 1) wypełniony druk Oferta na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi % wielkości prac zleconych podwykonawcom. Część zamówienia wykonanego przez wykonawcę nie może być mniejsza niż 70% wartości całego zamówienia. Oświadczenie oraz wykaz części zamówienia z podaniem podstawowych informacji o podwykonawcy, zakresu i wartości netto i brutto prac, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. art. 22 ust. 1 pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 1 i 2 i ust. 2 ustawy pzp - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do SIWZ, 6) stosowne dokumenty stwierdzające uprawnienia osób do pełnienia powierzonych im funkcji 8) zaparafowany projekt umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ, 7) wypełniony Formularz cenowy wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia (w polskich złotych - do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12) polisa z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; (jak w pkt 5.2 SIWZ) 15) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (stosownie do treści §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) §2.1 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w §1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1. pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 3. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. UWAGA !!! 1)Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2)Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Kasprowicza 3/5 65-074 Zielona Góra.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: KM PSP ul. Kasprowicza 3/5 65-074 Zielona Góra sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.