eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i kopert RTG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i kopert RTG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 115661 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i kopert RTG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i kopert RTG określonego przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1-5 stanowiących załącznik B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pak. 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek, maszyn do pisania. Pak. 2 - Urządzenia i akcesoria komputerowe Pak. 3 - Koperty RTG Pak. 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek Pak. 5 - Materiały eksploatacyjne do kserokopiarki XEROX CC 128

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 21.23.20.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. oraz niżej wymienione warunki dodatkowe : a) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie następować będzie w terminie nie krótszym, niż 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury. b) Zapoznali się z warunkami handlowymi, technicznymi oraz SIWZ i nie wnoszą w tym zakresie zastrzeżeń c) zapewnią termin dostawy nie dłuższy, niż 3 dni robocze., d) zapewnią stałość cen w trakcie trwania umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych spełni warunki przedstawione w ust. 1 składając ofertę i załączając do załącznika nr 3 oferty ( Oświadczenie o spełnieniu warunków art.. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych niżej wymienione dokumenty we wskazanej kolejności: a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego dla danego podmiotu rejestru : rejestru handlowego , rejestru ewidencji działalności gospodarczej itp. potwierdzający, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - oryginał lub kopia potwierdzona przez podmiot upoważniony do reprezentowania wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. oraz : c) Wypełnione i podpisane formularze ofertowe ( dla każdego oferowanego pakietu ) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ z załączonymi dokumentami o których mowa w ust. 2 litera j d) Oświadczenie o stałości cen oraz warunki płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu przy ul. Batorego 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.07.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek, maszyn do pisania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, maszyn do pisania ( tonery, cardrige, taśmy itp.) pakiet składa się z 48 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i akcesoria komputerowe - pakiet składa się z 21 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koperty RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Koperty do zdjęć RTG rozmiar 37 cm x 45 cm op 100 szt op 60 2 Koperty do zdjęć RTG rozmiar 37 cm x 37 cm op 100 szt op 50 3 Koperty do zdjęć RTG rozmiar 24,5 cm x 30,5 cm op 100 szt op 100 4 Koperty do zdjęć RTG rozmiar 18,5 cm x 24,5 cm op 100 szt op 110 5 Koperta szara A6 op. 100 szt rozmar w cm 12 x 17 op 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, ( tonery, cardrige, taśmy itp.) Pakiet składa się z 17 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do kserokopiarki XEROX CC 128.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Toner XEROX - CC 128 - Kserokopiarka szt 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.