To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Gdynia: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 115640 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50284 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 627 38 18, faks 58 663 16 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania: Pakiet 1: Części i Akcesoria; Pakiet 2: Zestawy komputerowe, notebooki; Pakiet 3: Urządzenia drukujące, aparaty cyfrowe; Pakiet 4: Oprogramowanie; Pakiet 5: System kopii bezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamównienia stanowił załącznik nr 5 do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.73.20.00 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Części i Akcesoria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Atrasys Sp. z o.o., Al. Gen. Józefa Hallera 140, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96625,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116807,05
Oferta z najniższą ceną: 108455,25 / Oferta z najwyższą ceną: 116807,05
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zestawy komputerowe, notebooki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Atrasys Sp. z o.o., Al. Gen. Józefa Hallera 140, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239619,46
Oferta z najniższą ceną: 239619,46 / Oferta z najwyższą ceną: 239619,46
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Urządzenia drukujące, aparaty cyfrowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MECH.MASZYN BIUR."FAXER"SP.C.INŻ.ŚWIĄTEK JERZY RYDLICKI ROMUALD
- Zakład mechaniki maszyn biurowych Faxer Romuald Rydnicki, ul. Wielkopolska 246, 81-531 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118946,15
Oferta z najniższą ceną: 118946,15 / Oferta z najwyższą ceną: 119603,05
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Oprogramowanie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Softman S.A., ul. Gen. Okulnickiego 5F, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48504,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65771,79
Oferta z najniższą ceną: 65771,79 / Oferta z najwyższą ceną: 65771,79
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: System kopii bezpieczeństwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Atrasys Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Hallera 140, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191992,52
Oferta z najniższą ceną: 191992,52 / Oferta z najwyższą ceną: 191992,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Znakowane koszulki dla Akademickiego Chóru UMG
- ZAKUP SPRZĘTU, APARATURY I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY "SENECTUS" W GDAŃSKU
- Dostawa przyczepy niskopodwoziowej w ramach projektu "Zabezpieczenie brzegów przed powodzią od strony wód Zatoki Gdańskiej"
- "Konsultacje fizjoprofilaktyczne dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych w ramach projektu Gdyński Kurs na Zdrowie w Pracy"
- "Konsultacje dietetyczne dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych w ramach projektu Gdyński Kurs na Zdrowie w Pracy"
- Kompleksowa usługa serwisowa (konserwacja, naprawa, wymiana bębnów, tuszy i tonerów) sprzętu informatycznego Służby Łączności Komendy Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach grantu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "WZMOCNIENIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY STROMIEC" - etap II
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół Gminy Sieroszewice z podziałem na 9 części
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego " Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 5 w Płocku i Szkole Podstawowej nr 6 w Płocku w ramach projektu pn.: "A ja lubię moją szkołę"
- Dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego: Część 1 - Przenośne komputery laboratoryjne - 2 szt., Część 2 - Mikrokomputery z ekranem dotykowym do pracy w terenie - 2 szt.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.