eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDocieplenie ścian i stropu wraz z wymianą stolarki okiennej przy budynku Szkoły Podstawowowej im. Wojska Polskiego w Bodzanowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Wieliczka: Docieplenie ścian i stropu wraz z wymianą stolarki okiennej przy budynku Szkoły Podstawowowej im. Wojska Polskiego w Bodzanowie.
Numer ogłoszenia: 115586 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach, Wieliczka 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian i stropu wraz z wymianą stolarki okiennej przy budynku Szkoły Podstawowowej im. Wojska Polskiego w Bodzanowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych przy dociepleniu ścian i stropu budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa, na którą składają się: - projekt budowlany, - przedmiar robót, - decyzja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieliczce oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunkiem jest prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej odpowiadającej swoim zakresem przedmio-towi zamówienia oraz nie zaleganie w opłacaniu podatków, opłat, składek na ubezpiecze-nie zdrowotne i społeczne. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunkiem jest należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej o wartości minimum 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) odpo-wiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponowanie osobami, które będą pełnić funkcje kierownika budowy i kierowni-ków robót. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunkiem jest ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okolicz-ności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez spraw-dzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy są one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisa-nia oferty, oświadczeń i dokumentów należy dołączyć do oferty o ile nie wynika bezpośred-nio z innych dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: oświadczenie, że Wykonawca 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w punkcie 5 SIWZ, 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. dokumenty: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzają-ce, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego or-ganu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub za-świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło-żenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wy-konawca ma dostarczyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodza-jem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumen-tów potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu za-mówienia, posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy wraz z zaświadczeniami, z datą ważności zaświadczeń na dzień składania ofert, wydanymi przez właściwą izbę samorządu zawodowego o wpisie na listę członków tej izby 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności gospodarczej, 4) w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udziele-nie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca ma dostarczyć: - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupice.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach 32-020 Wieliczka (pokój 11).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biskupice z/s Trąbkach 32-020 Wieliczka (pokój 5 - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.