Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Sianów: Przebudowa leśniczówki IWIĘCINO w m. Bielkowo 48
Numer ogłoszenia: 115551 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.rdlp.szczecinek.pl/karnieszewice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka org. nie posiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa leśniczówki IWIĘCINO w m. Bielkowo 48.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - Przebudowa leśniczówki IWIĘCINO w m. Bielkowo 48 § roboty ogólnobudowlane - przemurowanie części ścianek działowych, wymiana podłóg i posadzek, naprawa - uzupełnienie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych (w tym gładzi gipsowych) i okładzin z glazury, wymiana stolarki otworowej drzwiowej - okna drewniane na PCW i drzwiowej, malowanie ścian i sufitów, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, uzupełnienie i naprawa obróbek blacharskich, naprawa pokrycia dachowego z blachy powlekanej § roboty instalacyjne sanitarne ( częściowa wymiana i przebudowa instalacji wod. kan. oraz urządzeń i armatury, przebudowa instalacji c.o. z kotłem na paliwo stałe ), przebudowa instalacji kanalizacyjnej zewnętrznej (w tym montaż separatora tłuszczu) oraz kanalizacji deszczowej § wymiana instalacji elektrycznych wraz z osprzętem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3.000,00 złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - ocena spełniania warunków dopuszczenia do udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · w celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności wykonawca złoży stosowne oświadczenie oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności, czynności w zakresie objętym zamówieniem ( w przypadku określonym w art. 23 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych dodatkowo umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ) · w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złoży stosowne oświadczenie oraz sporządzi wykaz tych osób ( wymagane załączenie kserokopii odpowiednich uprawnień, kwalifikacji itp. ) · wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, opinie ) · w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny złoży stosowne oświadczenie wraz z wykazem posiadanego sprzętu · zobowiązanie się do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego ( roboty budowlane ) · oświadczenie , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia · oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. · oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne ZUS · oświadczenie o nie zaleganiu z zobowiązaniami z tytułu podatków w Urzędzie Skarbowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/karnieszewice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Nadleśnictwa Karnieszewice, Trawica 8A, 76-004 Sianów Informacje można uzyskać na miejscu lub telefoniczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Nadleśnictwa Karnieszewice w Trawicy 8A, 76-004 Sianów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SIANÓW
więcej: przetargi SIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.