eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekRemonty budynków szkół i przedszkoli w okresie ferii letnich 2012 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Olsztynek: Remonty budynków szkół i przedszkoli w okresie ferii letnich 2012 r
Numer ogłoszenia: 115531 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku , ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192506, faks 089 5194468.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.olsztynek.pl/m,9965,p,9965.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków szkół i przedszkoli w okresie ferii letnich 2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nowych posadzek z wykładzin obiektowych, wymiana stolarki okiennej, montaż parapetów (podokienników) wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie robót malarskich, wymiana opraw oświetleniowych w izbach lekcyjnych i na korytarzu oraz odnowienie elewacji budynku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.olsztynek.pl/m,9965,p,9965.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej w Olsztynku ul. Ostródzka 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres obecnego zamówienia wchodzi: wykonanie nowych posadzek z wykładzin typu Tarket-Granit, Gamrat-Norma lub równoważnych w 13 izbach lekcyjnych i pomocniczych (razem 458,04 m2), zlokalizowanych na parterze (10) i piętrach (3) budynku dydaktycznego. W tych samych izbach należy wykonać gruntowne malowanie emulsyjne ścian i sufitów oraz olejne lamperii, po uprzednim wykonaniu nowych tynków-gładzi szpachlowych. Równocześnie należy zdemontować 143 stare oprawy świetlówkowe i odpowiednio zamontować 85 opraw świetlówkowych nowego typu (dostarczonych przez zamawiającego). Wymianie podlegają wszystkie włączniki oświetleniowe i gniazda wtykowe w ww izbach. Zadanie obejmuje także gruntowny remont korytarza na II piętrze budynku dydaktycznego, z częściową wymianą wykładzin obiektowych z 2001 roku (pasy przyścienne).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku dydaktycznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Waplewie, Waplewo 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe malowanie emulsyjne i olejne (z częściową naprawą uszkodzonych tynków i szpachlowaniem pod lamperię) 2 sal zajęciowych (nr 5 i 6) przedszkola oraz pomieszczeń biblioteki i czytelni na II piętrze budynku przedszkola. Poza tym należy wymienić 4 okna drewniane na okna z PCV (łącznie 6,96 m2) w izbach lekcyjnych na II piętrze budynku dydaktycznego szkoły. Okna powinny być wykonane zgodnie ze schematem załączonym do SIWZ. Kolor PCV biały, pakiet szybowy minimum U = 1,1 W/m2K, obie szyby bezpieczne, szkło przezierne białe, klamki z blokadą na kluczyk. Wymianie podlegają parapety wewnętrzne i okapniki zewnętrzne. Zamówienie obejmuje również odnowienie części elewacji budynku przedszkola (127,305 m2 od strony dziedzińca).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku ul. Szkolna 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do wykonania są roboty malarskie: malowanie emulsyjne ścian i sufitów sali zajęciowej (powstałej z dwóch mniejszych, po rozbiórce ścianki działowej), po uprzednim wykonaniu tynków - gładzi gipsowych. Kompleksowo należy odmalować także 2 szatnie na parterze budynku. Ponadto wykonać należy nowe posadzki z wykładziny obiektowej typu Tarket-Granit, Gamrat-Norma lub równoważnych na korytarzach bocznych parteru (96 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont starej części budynku Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Olsztynku ul. Górna 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wymianę 20 okien drewnianych skrzynkowych (wszystkie o wymiarach 1580 x 2000 mm) na okna drewniane o konstrukcji jednoramowej (zespolone), z zachowaniem obecnego wyglądu (wymiarów, proporcji, podziałów, profilowań, sposobu osadzenia w murze). Drewno - sosna, kolor biały, pakiet szybowy minimum U = 1,1 W/m2K, obie szyby bezpieczne, szkło przezierne białe, klamki z blokadą na kluczyk. Okna usytuowane są na I piętrze budynku dydaktycznego. Okna do odwzorowania wg schematu załączonego do SIWZ. Poza tym w zakres zamówienia wchodzi: wymiana drewnianych parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu, wymiana zewnętrznych podokienników z blachy ocynkowanej na podokienniki z blachy stalowej powlekanej oraz obróbka ościeży po osadzonych oknach i parapetach (podokiennikach). Uwaga: parapety z konglomeratu dostarczy zamawiający.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Elgnówku, Elgnówko 27 i 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w izbie lekcyjnej nr 3 nowej posadzki (40,16 m2) z wykładziny obiektowej typu Tarket - Granit, Gamrat - Norma lub równoważnych. Ponadto należy wymienić 3 okna drewniane skrzynkowe na okna z PCV (w budynku nr 24). Kolor biały, pakiet szybowy minimum U = 1,1 W/m2K, obie szyby bezpieczne, szkło przezierne białe, klamki z blokadą na kluczyk. Schemat okien załączony do SIWZ. Wymianie podlegają parapety wewnętrzne i okapniki zewnętrzne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.