eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówRoboty remontowo - odtworzeniowe przepustów drogowych położonych w pasach drogowych dróg powiatowych w roku 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Wyszków: Roboty remontowo - odtworzeniowe przepustów drogowych położonych w pasach drogowych dróg powiatowych w roku 2013
Numer ogłoszenia: 115519 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego , al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, faks (029) 742 25 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - odtworzeniowe przepustów drogowych położonych w pasach drogowych dróg powiatowych w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na: Remoncie przepustów drogowych położonych w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Powiatu Wyszkowskiego, obejmujący: 1)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 4412W w m. Leszczydół Pustki polegający na: -rozebraniu nawierzchni asfaltowej nad uszkodzonym przepustem wraz z rozbiórką uszkodzonego przepustu o 600 z rur betonowych dł., ok. 8,4 m oraz dwóch monolitycznych betonowych ścianek czołowych o wym. ok. 1,0 x 2,4 x 0,3 m z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką uszkodzonego przepustu wraz z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie pod przepustem ławy żwirowej o wym. 0,3 x 1,0 x 9,0 m, -ułożenie przepustu o 600 z rur z tworzywa sztucznego SN - 8, dł. 9,0 m, -zasypaniu i odpowiednim zagęszczeniu przepustu, -wykonaniu monolitycznych betonowych dwóch ścianek czołowych o śr. wym. 1,0 x 2,5 x 0,3m na ławie betonowej o wym. 0,4 x 0,4 x 2,5 m, -wykonaniu podbudowy gr. 15cm z kruszywa łamanego, -odtworzenia nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. ok. 5,0 m, gr. 6 cm ( 2 x 3 cm), 2)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 4413W w m. Wola Mystkowska/Stare Kozłowo polegający na: -rozebraniu nawierzchni asfaltowej nad uszkodzonym przepustem wraz z rozbiórką uszkodzonego przepustu o 800 z rur betonowych dł., ok. 10 m oraz dwóch monolitycznych betonowych ścianek czołowych o wym. ok. 1,4 x 3,0 x 0,3 m z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką uszkodzonego przepustu wraz z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie pod przepustem ławy żwirowej o wym. 0,3 x 1,0 x 10,0 m -ułożenie przepustu o 800 z rur z tworzywa sztucznego SN - 8, dł. 10,0 m, -zasypaniu i odpowiednim zagęszczeniu przepustu, -wykonaniu monolitycznych betonowych dwóch ścianek czołowych o śr. wym. 1,5 x 3,0 x 0,3m na ławie betonowej o wym. 0,4 x 0,4 x 3,0 m, -wykonaniu podbudowy gr. 15cm z kruszywa łamanego, -odtworzenia nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. ok. 5,0 m, gr. 6 cm ( 2 x 3 cm), 3)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 4417W w m. Olszanka polegający na: -rozebraniu nawierzchni asfaltowej nad uszkodzonym przepustem wraz z rozbiórką przepustu o 600 z rur z tworzywa sztucznego dł., ok. 12,0 m oraz dwóch monolitycznych betonowych ścianek czołowych o wym. ok. 1,5 x 1,0 x 0,2 m z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką uszkodzonego przepustu wraz z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie pod przepustem ławy żwirowej o wym. 0,3 x 0,8 x 12,0 m, -ułożenie przepustu o 600 z rur z tworzywa sztucznego SN - 8 (rura z rozbiórki), dł. 12,0 m, -zasypaniu i odpowiednim zagęszczeniu przepustu, -wykonaniu monolitycznych betonowych dwóch ścianek czołowych o śr. wym. 2,0 x 1,0 x 0,3m na ławie betonowej o wym. 0,4 x 0,4 x 2,0 m, -wykonaniu podbudowy gr. 15cm z kruszywa łamanego, -odtworzenia nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. ok. 6,5 m, gr. 6 cm ( 2 x 3 cm), 4)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 4413W w m. Ostrowy polegający na: -rozebraniu uszkodzonej ścianki oporowej o wym. 4,4 x 1,2 x 0,3 z zagospodarowaniem i wywozem gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką i wykonaniem nowej ścianki oporowej -wykonaniu monolitycznej ścianki oporowej betonowej o śr. wym. 1,2 x 4,8 x 0,3m na ławie betonowej o wym. 0,4 x 0,4 x 2,5 m, -wykonaniu bariery stalowej (U-11) o dł. 4,8 m 5)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 4403W w m. Turzyn polegający na: -rozebraniu nawierzchni asfaltowej nad uszkodzonym przepustem wraz z rozbiórką uszkodzonego przepustu 2 x o 800 z rur betonowych dł., ok. 9,0 m oraz dwóch monolitycznych betonowych ścianek czołowych o wym. ok. 1,8 x 4,0 x 0,3 m z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką uszkodzonego przepustu wraz z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie pod przepustem ławy żwirowej o wym. 0,3 x 2,0 x 10,0 m -ułożenie przepustu 2 x o 800 z rur z tworzywa sztucznego SN - 8, dł. 10,0 m, -zasypaniu i odpowiednim zagęszczeniu przepustu, -wykonaniu monolitycznych betonowych dwóch ścianek czołowych o śr. wym. 1,5 x 5,0 x 0,3m na ławie betonowej o wym. 0,4 x 0,4 x 5,0 m, -wykonaniu podbudowy gr. 15cm z kruszywa łamanego, -odtworzenia nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. ok. 5,5 m, gr. 6 cm ( 2 x 3 cm), 6)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 4403W w m. Białebłoto Kobyla polegający na: -rozebraniu nawierzchni asfaltowej jezdni i chodnika z kostki betonowej nad uszkodzonym przepustem wraz z rozbiórką uszkodzonego przepustu o 600 z rur betonowych dł., ok. 13,0 m oraz jednej monolitycznej betonowej ścianki czołowej o wym. ok. 1,0 x 3,0 x 0,3 m z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką uszkodzonego przepustu wraz z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie pod przepustem ławy żwirowej o wym. 0,3 x 0,8 x 14,0 m -ułożenie przepustu o 600 z rur z tworzywa sztucznego SN - 8, dł. 14,0 m, -zasypaniu i odpowiednim zagęszczeniu przepustu, -wykonaniu monolitycznych betonowych dwóch ścianek czołowych o śr. wym. 1,2 x 3,5 x 0,3m na ławie betonowej o wym. 0,4 x 0,4 x 3,5 m, -odtworzeniu chodnika szer. 1,5 m z materiału z rozbiórki, -odnowieniu (malowanie) zamontowanie istniejącej barierki dł. ok 3,0 m, -wykonaniu pod jezdnią podbudowy gr. 15cm z kruszywa łamanego, -odtworzenia nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. ok. 6,0 m, gr. 6 cm ( 2 x 3 cm), 7)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 1811W w m. Obrąb polegający na: -rozebraniu nawierzchni asfaltowej nad uszkodzonym przepustem wraz z rozbiórką uszkodzonego przepustu o 600 z rur betonowych dł., ok. 8,0 m z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką uszkodzonego przepustu wraz z wywozem i zagospodarowaniem urobku i gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie pod przepustem ławy żwirowej o wym. 0,3 x 0,8 x 9,0 m -ułożenie przepustu o 600 z rur z tworzywa sztucznego SN - 8, dł. 9,0 m, -zasypaniu i odpowiednim zagęszczeniu przepustu, -wykonaniu monolitycznych betonowych dwóch ścianek czołowych o śr. wym. 1,0 x 3,0 x 0,3m na ławie betonowej o wym. 0,4 x 0,4 x 3,0 m, -wykonaniu podbudowy gr. 15cm z kruszywa łamanego, -odtworzenia nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. ok. 5,2 m, gr. 6 cm ( 2 x 3 cm), 8)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 4406W w m. Kamieńczyk polegający na : a)prawa strona: -rozebraniu uszkodzonej ścianki oporowej o wym. 5,0 x 1,0 x 0,4 ( odcięcie od przepustu monolitycznego) z zagospodarowaniem i wywozem gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką i wykonaniem nowej ścianki oporowej, -wykonaniu monolitycznej ścianki oporowej betonowej o śr. wym. 1,0 x 4,0 x 0,3m z odpowiednim zamocowaniem do istniejącego przepustu, b)lewa strona: -rozebraniu uszkodzonej części ściany oporowej o wym. 2,0 x 1,0 x 0,4 z zagospodarowaniem i wywozem gruzu przez Wykonawcę, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z rozbiórką i wykonaniem nowej ścianki oporowej, -wykonaniu monolitycznej ścianki oporowej betonowej o śr. wym. 1,0 x 2,0 x 0,4m z odpowiednim zamocowaniem do pozostałej części ścianki, 9)Remont przepustu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej Nr 4419W w m. Drogoszewo polegający na: -uszczelnieniu przepustu betonem w ilości ok. 2 m2 w miejscu połączenia rury przepustowej z ścianką oporową, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych związanych z uszczelnieniem przepustu, -umocnienie betonowymi płytami (z odzysku) i betonem uszkodzonej skarpy nasypu w części wylotowej przepustu - ok. 12 m2 Rzędne wysokościowe w/w przepustów zostaną podane Wykonawcy po podpisaniu umowy. W ramach realizacji powyższych prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zabezpieczenia na własny koszt w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zleconych robót sprzętu i narzędzi, 2) zabezpieczenia i odpowiedniego oznakowania miejsca wykonywanych robót na czas ich trwania. Dla prac związanych z remontem przepustów drogowych związanych z wymianą rur przepustowych wykonanych na podstawie tymczasowej organizacji ruchu, 3) w oferowanej stawce uwzględnić należy wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania robót w szczególności koszty materiałów, dojazdu do miejsca robót, koszty bieżących napraw, konserwacji sprzętu, koszty paliwa, oznakowania pojazdów i miejsc wykonywania prac, sporządzenia i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu, koszty związane z wywozem i utylizacją urobku powstałego w trakcie wykonywania robót oraz wszelkie koszty osobowe oraz koszty ubezpieczeń od ryzyk związanych z wykonywaniem umowy. Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe, 45.23.24.51- 8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie ul. Kościuszki 5 nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: Roboty remontowo - odtworzeniowe w roku 2013. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 4.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)wyborze najkorzystniejszej oferty, b)zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 9.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania tego zamówienia tj. wykazać że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, o podobnym charakterze i złożoności jak przedmiot zamówienia tj. co najmniej: - jedną robotę polegającą na remoncie przepustów drogowych w ilości czterech sztuk. Ocena tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności musi dysponować środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia tj. posiada opłaconą polisę, a w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. 3.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Jak w załączniku Nr 4 do SIWZ (wzór umowy). Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy będą mogły dotyczyć jedynie: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2) zmiany osób lub podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: a) zdarzeń losowych; b) polecenia Zamawiającego; c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy. 3) wydłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) siły wyższej; b) odbiegających od norm niesprzyjających warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych, zgodnie z ustaleniami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; c) odkrycia, w toku prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń podziemnych, mających obiektywny wpływ na termin wykonania zamówienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Al. Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Al. Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.