eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRemont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Lublin: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach
Numer ogłoszenia: 115514 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podst art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp. Dośwaidczenie : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty upływu terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie swojej działalności , zrealizował (zakończył) przynajmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówiena z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbioru. Do załacznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane nalezycie (np.referencje). Opis sposobu oceny na zasadze spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią formularza stanowiącego załacznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2. Aktualny odpis z właściewgo rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne, lub zaświadzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenie musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o dośwaidczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załacnika nr 2 Doświadczenie Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załaczniak powinny być dołaczone dokumenty potwierdzające , że zamówienia te zostały wykonane nalezycie (np. referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach ul. Składowa 1A , 24-100 Puławy pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w biurze Rejonu w Puławach przy ul. Składowej 1A pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.08.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie kopert z ofertami nastąpi w dniu 18.07.2007 o godz. 9,30 w biurze Rejonu w Puławach przy ul. Składowej 1A pok. nr 6.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przeglądu i naprawy pługów odśnieżnych użytkowanych na bazach materiałowych Rejonu w Puławach tj. Żyrzynie i Kurowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pługi odśnieżne :POD-96 - 7 szt. POD-97 - 3 szt., OZAMET - 4 szt. , SNK-270 1 szt., TA-3R - 2szt. i OZDZ- 1 sz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przglądów i napraw posypywarko-solarek na bazach materiałowych Rejonu w Puławach tj. w Żyrzynie i w Kurowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamóweinia obejmuje posypywarko-solarki: STRATOS nr STB 22524 - 1 szt., STRATOS nr STB 50067 - 1 szt., STRATOS nr STB 50064 - 1 szt., STRATOS nr STB 50252 - 1 szt., STRATOS nr STB 10138 - 1 szt.. NIDO nr N90 03444A - 1 szt., EPOKE 3501 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.