Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Kraków: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 11550 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie , ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 49 500, faks 012 4162093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa, podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części szczegółowo opisane w Załączniku 5 do siwz, który stanowi jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty. Sprzęt informatyczny musi być fabrycznie nowy i oznakowany znakiem CE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do siedziby Zamawiającego zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w załączniku 5 do siwz. 2. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych. 3. Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku 5 do siwz licząc od dnia protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 4. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) Czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę, polegającej na jej usunięciu przez pracownika serwisu - do końca następnego dnia roboczego od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o usterce. b) W razie niemożności usunięcia usterki w terminie określonym w pkt a, zdiagnozowanie usterki i uzgodnienie terminu naprawy przez pracownika serwisu z pracownikiem Sekcji Informatycznej WSSE w Krakowie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 30.12.12.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaprzestania lub wstrzymania produkcji oferowanego sprzętu, Wykonawca powinien niezwłocznie przedłożyć pisemną informację od producenta o terminie zaprzestania bądź wstrzymania produkcji. Po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca dostarczy w zamian sprzęt równoważny co do jakości, w cenie określonej w Załączniku 1 do umowy. Wszelkie zmiany zostaną wprowadzone aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.krakow.pl (zakładka zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Krakowie
ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków
pok. 22 A
e-mail: m.siudak@wsse.krakow.pl lub r.staszel@wsse.krakow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Krakowie ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków pok. 22 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt informatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt informatyczny - urządzenia wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 124/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem dla potrzeb Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- 125/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- 123/2025 Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego adaptacji zagospodarowania Fortu nr 48a "Mistrzejowice" na os. Piastów 56 E w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: Instalacja lamp drogowych na odcinku ul. Wadowskiej (od Wadowa do Luboczy)
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń infrastruktury IT w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz jednostek organizacyjnych gminy"
- Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego i drukującego
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno" (II)
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.