Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Wrocław: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI OKREŚLONYCH W PAKIETACH OD 1 DO 8
Numer ogłoszenia: 115476 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, fax 071 733 11 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI OKREŚLONYCH W PAKIETACH OD 1 DO 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI OKREŚLONYCH W PAKIETACH OD 1 DO 8 - 8 ZADAŃ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.32.94 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące Oryginalny kod CPV: 25.16.11.00 - Rękawice gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 24.52.16.00 - Szampony Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.16.10 - Szampony Oryginalny kod CPV: 17.22.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z dnia 21.08.2006 r. ze zm.) stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z dnia 21.08.2006 r. ze zm.) stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademicki Szpital Kliniczny we Wrocławiu im Jana Mikulicza Radeckiego ul. Borowska 213; 50-556 Wrocław ; Dział Zamówień Publicznych pokój 2.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0, 25.16.11.00-8, 24.52.16.00-8, 17.22.58.00-3, 24.51.14.00-3, 24.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0, 24.51.14.00-3, 25.16.11.00-8, 24.52.16.00-8, 17.22.58.00-3, 24.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0, 24.51.14.00-3, 25.16.11.00-8, 24.52.16.00-8, 17.22.58.00-3, 34.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0, 24.51.14.00-3, 25.16.11.00-8, 24.52.16.00-8, 17.22.58.00-3, 24.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0, 24.51.14.00-3, 25.16.11.00-8, 24.52.16.00-8, 17.22.58.00-3, 24.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0, 24.51.14.00-3, 25.16.11.00-8, 24.52.16.00-8, 17.22.58.00-3, 24.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0, 24.51.14.00-3, 25.16.11.00-8, 24.52.16.00-8, 17.22.58.00-3, 24.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości określonych w pakietach od 1 do 8 - Pakiet nr 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.32.94-0, 24.51.14.00-3, 25.16.11.00-8, 24.52.12.00-8, 17.22.58.00-3, 24.51.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla SGGW
- Dostawa środków dezynfekujących i środków czystości
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





