Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Gdańsk: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 115454 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku, ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3026461, fax 058 3020499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy - 3 kpl. Gwarancja na ww. zestaw komputerowy nie krótsza niż 1 rok. 2. Monitor LCD 19 cali - 2 szt. Gwarancja na ww. monitor nie krótsza niż 3 lata. 3. Drukarka laserowa - 5 szt. Gwarancja na ww. drukarkę nie krótsza niż 1 rok. 4. Drukarka laserowa z duplexem - 2 szt. Gwarancja na ww. drukarkę nie krótsza niż 1 rok. 5. Oprogramowanie Microsoft Office 2003 Pro MOLP - 4 szt. 6. Zasilacz awaryjny UPS 650 VA - 3 szt. Gwarancja na ww. zasilacz nie krótsza niż 2 lata. 7. Zasilacz awaryjny 2200 VA - 3 szt. Gwarancja na ww. zasilacz nie krótsza niż 2 lata 8. Switch 10/100 - 3 szt. Gwarancja na ww. switch nie krótsza niż 3 lata. 9. System operacyjny Microsoft Windows XP Professional PL SP2 OEM - 68 szt. 10. Oprogramowanie WinRAR - 10 szt. 11. Oprogramowanie CorelDRAW 12SE - 1 szt. 12. Symantec Antivirus Corporate 10.0 Edt. Renewal - 58 szt. 13. Szafka pod drukarkę OKI ML 4410 firmy OKI - 1 szt. Gwarancja na ww. szafkę nie krótsza niż 1 rok.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.00.8 . -, 10.00.0 . -, 32.31.9 . -, 12.50.4 . -, 32.11.3 . -, 21.20.1 . -, 20.00.4 . -.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożenie przez wykonawcę oświadczenia i dokumentu, o którym mowa w pkt VI SIWZ skutkuje jego wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: a) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku ul. 3 maja 9 80-802 Gdańsk pok. 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku ul. 3 maja 9 80-802 Gdańsk pok. 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.