eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadoradztwo eksperckie w budowie modelu Data Governance

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Warszawa: doradztwo eksperckie w budowie modelu Data Governance
Numer ogłoszenia: 115440 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych , ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: doradztwo eksperckie w budowie modelu Data Governance.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Zamawiającego wiedzy pozwalającej na efektywne wykorzystywanie tworzonego systemu hurtowni danych w ramach własnych struktur organizacyjnych Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednią wiedzą i doświadczeniem, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, realizował/realizuje należycie co najmniej sześć usług, a w tym: 1) co najmniej dwie usługi polegające na doradztwie w zakresie opracowania zasad zarządzania danymi (data governance) lub organizacji BICC (Business Intelligence Competence Center), w tym przynajmniej jedna usługa o wartości co najmniej 180.000 zł brutto realizowana dla podmiotu będącego instytucja finansową, wielooddziałową, eksploatującą system informacji zarządczej zasilany z co najmniej 30 systemów źródłowych oraz udostępniający zgromadzone informacje innym systemom informatycznym, 2) co najmniej dwie usługi polegające na budowie systemów klasy Business Intelligence, w tym przynajmniej jedna usługa o wartości (bez wartości licencji i sprzętu) co najmniej 2.400.000 zł brutto realizowana dla podmiotu zatrudniającego co najmniej 10000 pracowników w organizacji wielooddziałowej, 3) co najmniej jedna usługa polegająca na doradztwie w zakresie opracowania procesów zarządzania informacją i bezpieczeństwem informacji o wartości co najmniej 180.000 zł brutto, 4) co najmniej jedną usługę polegającą na doradztwie w zakresie przeprowadzenia zmian organizacyjnych o wartości co najmniej 180.000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób o poniższych kwalifikacjach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przy czym nie dopuszcza się pełnienia jednocześnie więcej niż jednej roli przez jedną osobę: 1) Ekspert BI/BICC/Data Governance (2 osoby): i. Wykształcenie wyższe, ii. Minimum pięcioletnie doświadczenie w projektach informatycznych w roli analityka/eksperta Business Intelligence potwierdzone udziałem w minimum 3 projektach wdrożenia systemów BI, iii. Udział w roli analityka/eksperta w co najmniej 1 usłudze przedstawionej przez Wykonawcę w ramach wykazu usług spełniających kryterium A.1) o wartości usług co najmniej 180.000 zł brutto, iv. Co najmniej jedna z nich brała udział w roli analityka/eksperta w co najmniej 1 usłudze przedstawionej przez Wykonawcę w ramach wykazu usług spełniających kryterium A.2) lub A.3) o wartości usług co najmniej 180.000 zł brutto; 2) Analityk (3 osoby): i. Wykształcenie wyższe, ii. Udział w roli analityka/eksperta w co najmniej 2 usługach przedstawionych przez Wykonawcę w ramach wykazu usług spełniających kryterium A.1) lub A.2) lub A.3). Odwołania A.1), A.2), A.3) dotyczą poniższych usług: A.1) co najmniej dwie usługi polegające na doradztwie w zakresie opracowania zasad zarządzania danymi (data governance) lub organizacji BICC (Business Intelligence Competence Center), w tym przynajmniej jedna usługa o wartości co najmniej 180.000 zł brutto realizowana dla podmiotu będącego instytucja finansową, wielooddziałową, eksploatującą system informacji zarządczej zasilany z co najmniej 30 systemów źródłowych oraz udostępniający zgromadzone informacje innym systemom informatycznym, A.2) co najmniej dwie usługi polegające na budowie systemów klasy Business Intelligence, w tym przynajmniej jedna usługa o wartości (bez wartości licencji i sprzętu) co najmniej 2.400.000 zł brutto realizowana dla podmiotu zatrudniającego co najmniej 10000 pracowników w organizacji wielooddziałowej, A.3) co najmniej jedna usługa polegająca na doradztwie w zakresie opracowania procesów zarządzania informacją i bezpieczeństwem informacji, w tym przynajmniej jedna usługa o wartości co najmniej 180.000 zł brutto, A.4) co najmniej jedną usługę polegającą na doradztwie w zakresie przeprowadzenia zmian organizacyjnych o wartości co najmniej 180.000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.4. Dokumenty niezbędne do oceny oferty w kryterium koncepcja: 1) koncepcja sposobu realizacji usług: 1 przedstawienie zakresu i sposobu realizacji interakcji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym 2 określenie sposobu i zakresu prezentacji produktów prac do przeprowadzenia w formie warsztatów wraz z propozycją ich programu 3 oszacowanie wymaganego zaangażowania Zamawiającego w realizację produktów prac wraz z przedstawieniem przykładów pochodzących z realizowanych przez Wykonawcę projektów tego typu 2) propozycja merytoryczna zawartości produktów końcowych prac: 1 analiza stanu obecnego AS-IS (stan obecny) a) spis treści produktu oraz jego formę (dokument, prezentacja, diagramy, itp.), b) lista wykorzystywanych technik zarządczych oraz analitycznych wykorzystywanych w budowie produktu, c) lista metodyk i powszechnie uznawanych standardów merytorycznych wykorzystywanych w budowie produktu, 2 opracowanie i uzgodnienie założeń dla procesów zarządzania danymi a) spis treści produktu oraz jego formę (dokument, prezentacja, diagramy, itp.), b) lista wykorzystywanych technik zarządczych oraz analitycznych wykorzystywanych w budowie produktu, c) lista metodyk i powszechnie uznawanych standardów merytorycznych wykorzystywanych w budowie produktu, d) lista inicjalna rekomendowanych procesów 3 opracowanie i uzgodnienie założeń dla procesów zarzadzania jakością danych a) spis treści produktu oraz jego formę (dokument, prezentacja, diagramy, itp.), b) lista wykorzystywanych technik zarządczych oraz analitycznych wykorzystywanych w budowie produktu, c) lista metodyk i powszechnie uznawanych standardów merytorycznych wykorzystywanych w budowie produktu, d) lista inicjalna rekomendowanych procesów 4 opracowanie i uzgodnienie założeń i funkcji Centrum Kompetencyjnego (BICC) a) spis treści produktu oraz jego formę (dokument, prezentacja, diagramy, itp.), b) lista wykorzystywanych technik zarządczych oraz analitycznych wykorzystywanych w budowie produktu, c) lista metodyk i powszechnie uznawanych standardów merytorycznych wykorzystywanych w budowie produktu, d) lista inicjalna rekomendowanych założeń i funkcji 5 opracowanie i uzgodnienie założeń dla docelowej struktury organizacyjnej a) spis treści produktu oraz jego formę (dokument, prezentacja, diagramy, itp.), b) lista wykorzystywanych technik zarządczych oraz analitycznych wykorzystywanych w budowie produktu, c) lista metodyk i powszechnie uznawanych standardów merytorycznych wykorzystywanych w budowie produktu, d) lista inicjalna rekomendowanych ról 6 określenie procesów biznesowych w ramach zarządzania informacją w organizacji a) spis treści produktu oraz jego formę (dokument, prezentacja, diagramy, itp.), b) lista wykorzystywanych technik zarządczych oraz analitycznych wykorzystywanych w budowie produktu, c) lista metodyk i powszechnie uznawanych standardów merytorycznych wykorzystywanych w budowie produktu, d) lista inicjalna rekomendowanych procesów 7 zdefiniowanie, tj. opracowanie zakresu, katalogu dokumentów i artefaktów których utrzymywanie jest konieczne dla realizowania wskazanych procesów biznesowych; dla każdego elementu wymagane jest określenie co najmniej jego: roli, formy, właściciela w organizacji i zakresu (spis treści) a) spis treści produktu oraz jego formę (dokument, prezentacja, diagramy, itp.), b) lista wykorzystywanych technik zarządczych oraz analitycznych wykorzystywanych w budowie produktu, c) lista metodyk i powszechnie uznawanych standardów merytorycznych wykorzystywanych w budowie produktu, d) lista inicjalna rekomendowanych dokumentów i artefaktów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Koncepcja - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji - jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, piętro I, skrzydło C, pokój 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, piętro I, skrzydło C, pokój 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: I etap - do trzech miesięcy od daty zawarcia umowy, II etap - do pięciu miesięcy od daty zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.