To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-02
Warszawa: Dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Leśny.
Numer ogłoszenia: 11543 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321636 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Leśny", ul. Tułowicka 3, 01-974 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8342017, faks 22 8354386.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Leśny..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla mieszkańców DPS Leśny na podstawie zlecenia na zaopatrzenie w środki przysługujące co miesięcznie wystawionego przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego i zapotrzebowania wystawionego przez upoważnione osoby z Domu Pomocy Społecznej Leśny. 2. Zamawiane produkty muszą mieć odpowiedni do użytku termin ważności (minimum 1/2 okresu przydatności do użycia - pieluchomajtki posiadają co najmniej 2,5 letni okres przydatności do użycia). 3. Wykonawca zobowiązuje się dołączać do każdej wystawianej faktury specyfikację odpłatności dla pozycji refundowanych, zawierającą: cenę detaliczną, wysokość limitu, odpłatność, cenę do zapłaty całkowitej, cenę do zapłaty powyżej limitu, cenę do zapłaty do wysokości limitu, kwotę refundowaną przez NFZ, zgodną z wzorem dołączonym do SIWZ oraz dodatkowo zamieszczać opis wskazujący na imię i nazwisko osoby oraz kwotę refundacji dla tej osoby - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3a do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GESPAR" - G. PYJOR, M. SUTKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GESPAR" - G. PYJOR, M. SUTKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
- Gespar G. Pyjor, A. Olszewski, M. Sutkowski Sp. j., ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5653,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3955,31
Oferta z najniższą ceną: 3955,31 / Oferta z najwyższą ceną: 6566,56
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych wraz z innymi artykułami higienicznymi do SPZOZ w Nowogrodźcu
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.