eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawy środków myjących i dezynfekujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Przemyśl: Dostawy środków myjących i dezynfekujących
Numer ogłoszenia: 115426 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, faks 016 6784971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków myjących i dezynfekujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy środków myjących i dezynfekujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Środki myjące i dezynfekujące do myjni endoskopowej ETD,Pakiet II. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych I, Pakiet III. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych II, Pakiet IV. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych . Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.4) do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzami cenowymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1 .Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie posiada potencjału technicznego i nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sekcja Zamówień Publicznych 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 12:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca do realizacji zamówienia zaoferuje środki dezynfekcyjne i myjące spełniające warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 93 poz. 896 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 13.09.2002 r. o Produktach Biobójczych (Dz.U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.)(jeśli dotyczy). 2. Wykonawca zobowiązuje się na każde żądanie zamawiającego okazać - w stosunku do wskazanych materiałów, w zależności od ich rodzaju - odpowiedni certyfikat zgodności z Polską normą lub normami europejskimi, certyfikat CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę, odpowiednie świadectwa, atesty, instrukcje eksploatacji i użytkowania wyrobów medycznych itp. Wraz z ofertą należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że środki dezynfekcyjne i myjące, będące przedmiotem umowy spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 93 poz. 896 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 13.09.2002 r. o Produktach Biobójczych (Dz.U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.)(jeśli dotyczy). 2) Dokument wydany przez akredytowane laboratorium (w szczególności notyfikacja, certyfikat zarządzania jakością ISO) lub opinia PZH, potwierdzająca skuteczność bójczą wobec , - B - (G+) Staphylococus aureus, - (G-) Pseudomonas aeruginosa - Tbc - Mycobacterium tuberculosis - F - Candida albicans - V - Tr HSV - 1 mutant termooporny wirusa herpes simplex typu 1 (dotyczy Pakietu I, poz. 2 - Preparaty dezynfekcyjne) 3) Pozytywna opinia firmy Olympus Opitical (dotyczy Pakietu IV poz. 1, 3, 4).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I. Środki myjące i dezynfekujące do myjni endoskopowej ETD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość w PLN (bez VAT): 35.000,00-45.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość w PLN (bez VAT): 40.000,00-50.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III. Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość w PLN (bez VAT): 20.000,00-3.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV. Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość w PLN (bez VAT): 180.000,00-210.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.12.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.