Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-22
Częstochowa: Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 6 zadań
Numer ogłoszenia: 115416 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 6 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wykonaniu podziału działek położonych w wybranych gminach powiatu częstochowskiego w podziale na 6 zadań zgodnie z poniższym opisem. Zadanie 1 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Małusy Wielkie, gmina Mstów; Zadanie 2 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Wancerzów, gmina Mstów; Zadanie 3 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Bystrzanowice, gmina Janów; Zadanie 4 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Kuźnica Lechowa, gmina Mykanów; Zadanie 5 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Kruszyna, gmina Kruszyna; Zadanie 6 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Kuźnica Grodziska, gmina Koniecpol; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z odnośnymi przepisami obowiązującymi w miejscu zamieszkania lub siedziby (w Polsce nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie określonym w art. 43 pkt 1, 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 193, poz. 1287 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony w formie oryginału druk Oferty - załącznik nr 3, Projekt umowy zaakceptowany (zaparafowany) - załącznik nr 4 do SIWZ, Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Małusy Wielkie, gmina Mstów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Małusy Wielkie, gmina Mstów, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 55 k.m.1, 164/2 k.m.1, 165/1 k.m.1, zajętych pod drogę powiatową w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Wancerzów, gmina Mstów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Wancerzów, gmina Mstów, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 462 k.m.5, zajętej pod drogę powiatową w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że w/w działka nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto wskazanej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3- Bystrzanowice, gmina Janów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3- Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Bystrzanowice, gmina Janów, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 918 k.m.6, 919 k.m.6, zajętych pod drogę powiatową w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Kuźnica Lechowa, gmina Mykanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Kuźnica Lechowa, gmina Mykanów, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 275 k.m.2, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że w/w działka nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto wskazanej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Kruszyna, gmina Kruszyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Kruszyna, gmina Kruszyna, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 441/3, 443/1 - k.m.1, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Kuźnica Grodziska, gmina Koniecpol.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Kuźnica Grodziska, gmina Koniecpol, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 871/1, 873/4, 873/6, 879/1, 879/3 - k.m.2 zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn.zm.). Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie. Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 30 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont pobocza na drodze powiatowej DP 1083S Lipie Raczkowice w miejscowości Nowa Wieś
- Remont chodnika na drodze powiatowej nr DP 1084 S na odc. Raczkowice - Radoszewnica w miejscowości Soborzyce.
- Remont pobocza i krawędzi jezdni przy DP 1036 S w miejscowości Wierzchowisko.
- Zakup i dostawa komputerów typu All in One dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie
- "Remonty dachów na budynkach zarządzanych i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."
- Zakup samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej (KPP) dla zadania: Budowa bezkolizyjnego przekroczenia linii kolejowej nr 226 w ciągu ul. Łanowej w Gdańsku
- "Opracowanie dokumentacji projektowych - drogi dla rowerów"
- SVA/4620-250/2025: Opracowanie map do celów projektowych kompleksów wojskowych w m. Glewice, Drawno
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.:" Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn".
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Usługa polegająca na wykonaniu wielowymiarowej inwentaryzacji przestrzeni miasta Radomia.
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.