eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ I INSTALACJI KLIMATYZACJI ORAZ WENTYLACJI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Bydgoszcz: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ I INSTALACJI KLIMATYZACJI ORAZ WENTYLACJI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH
Numer ogłoszenia: 115354 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Instytucja Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ I INSTALACJI KLIMATYZACJI ORAZ WENTYLACJI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ I INSTALACJI SYGNALIZACJI KLIMATYZACJI ORAZ WENTYLACJI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH - CZĘŚĆ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 W ZAŁĄCZNIKACH NR 1 - 15 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, ZAMONTOWANYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 11 WOG BYDGOSZCZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Część XX. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 1.Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości posiadanych środków w planie finansowym, nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego oraz stosownie do uzasadnionych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie - dotyczy części 1, 2, 4, 6. 2.Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, z zastrzeżeniem uwzględnienia zmian wynikających z ustawowej zmiany stawki podatku VAT na towary stanowiące przedmiot zamówienia uzupełniającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca: - w zakresie części 1: złoży oświadczenie o spełnieniu warunku; - w zakresie części 2: złoży oświadczenie o spełnieniu warunku; - w zakresie części 3: złoży oświadczenie o spełnieniu warunku; - w zakresie części 4: złoży oświadczenie o spełnieniu warunku; - w zakresie części 5: posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą TAJNE wystawione przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego; - w zakresie części 6: złoży oświadczenie o spełnieniu warunku; - w zakresie części 7: posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą POUFNE wystawione przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy: a) Wykonawca wykaże, że pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne oraz mający wgląd do dokumentacji technicznej posiadają: - w zakresie części 1: - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE z terminem ważności w okresie obowiązywania umowy; - aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - w zakresie części 2: - warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - w zakresie części 3: - aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - w zakresie części 4: - aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - w zakresie części 5: - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum TAJNE z terminem ważności w okresie obowiązywania umowy; - aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - w zakresie części 6: - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE z terminem ważności w okresie obowiązywania umowy; - aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - w zakresie części 7: - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE z terminem ważności w okresie obowiązywania umowy; - aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych; b) Wykonawca dysponuje osobami, które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne (wymóg dotyczy wszystkich części): - D grupa 1 pkt 2 i 10 - D grupa 2 pkt 5 i 10 - E grupa 1 pkt 2 i 10 - E grupa 2 pkt 5 i 10 Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży uzupełniony wykaz osób oddzielnie dla każdej części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy winna być równa lub wyższa od wartości zawieranej umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - wartość 1 roboczogodziny - 10
  • 3 - czas stawiennictwa w przypadku awarii - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, nie cierpiących zwłoki raz innych okoliczności niezależnych od stron umowy; 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania; 3)zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego; 4)ograniczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy (na skutek zmiany planu rzeczowo-finansowego); 5)w przypadku możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; 6)potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy; 7)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 8)zmiany obowiązującej stawki VAT. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy - w przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania lub jego awarii, skutkującej zmianą wielkości i zakresu zamówienia w czasie trwania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych tych zmian. 3.Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy . 4.Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 5. 5.O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 6.Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 - 09.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym: - Bydgoszcz ul. Szubińska 1 budynek nr 1 - WKU. - Bydgoszcz ul. Szubińska 105 budynek nr 3 - JW 4655. - Bydgoszcz ul. Powstańców Warszawy 2 budynek nr 5 - JW 3557, zgodnie z załącznikiem nr 1, 2 dla części 1. - Bydgoszcz ul. Podchorążych 33 budynek nr 3 - RZI. - Bydgoszcz ul. Gdańska 147 budynek nr 108 - JW 1515. - Bydgoszcz ul. Warszawska 10 budynek nr 2 - WBE, OŻW. - Bydgoszcz ul. Fabryczna 16 budynek nr 12 - RZI - Bożenkowo budynek nr 13 - Skład Maksymilianowo (Bożenkowo)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wartość 1 roboczogodziny - 10
    • 3. czas stawiennictwa w przypadku awarii - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym: - Bydgoszcz ul. Szubińska 2 budynek nr 1, 3 - JW 4246; - Bydgoszcz ul. Szubińska 101 budynek nr 20 - JW 1189; - Bydgoszcz ul. Szubińska 105 budynek nr 1 - CDiSz, nr 19 - JW 4246, nr 155 - 11 WOG. - Bydgoszcz ul. Powstańców Warszawy 2 budynek nr 1, 2, 8, 11 - JW 1189, nr 6 - JW 1194, nr 10, 16, 59 - JW 1190, nr 5, 8 - JW 1197 - Bydgoszcz ul. Powstańców Warszawy 13 budynek nr 21 (komisja lekarska) - RWKL. - Bydgoszcz ul. Gdańska 147 budynek nr 13 - JW. 1189, 26, 78, 107, 108, 111 - 11 WOG, 121 - RWT. zgodnie z załącznikiem nr 3, 4 dla części 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wartość 1 roboczogodziny - 10
    • 3. czas stawiennictwa w przypadku awarii - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym: - Bydgoszcz ul. Powstańców Warszawy 2 budynek nr 17 - 2 WOM. - Bydgoszcz ul. Powstańców Warszawy 5 (centrala telefoniczna 10 WSzK) RWT - Bydgoszcz ul. Gdańska 147 budynek nr 6 - RWT. - Bydgoszcz ul. Warszawska 10 budynek nr 1 - RWT. zgodnie z załącznikiem nr 5, 6 dla części 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wartość 1 roboczogodziny - 10
    • 3. czas stawiennictwa w przypadku awarii - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym: - Bydgoszcz ul. Warszawska 10 budynek nr 2 - SKW. zgodnie z załącznikiem nr 7, 8 dla części 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wartość 1 roboczogodziny - 10
    • 3. czas stawiennictwa w przypadku awarii - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksach wojskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksach wojskowych: - Osówiec budynek nr 1, 2 - JW 4385, nr 1 - JW 4655, K-8618. zgodnie z załącznikiem nr 9, 10, 11 dla części 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wartość 1 roboczogodziny - 10
    • 3. czas stawiennictwa w przypadku awarii - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym: - Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 budynek nr 1, 1A, 2, 3, 4, 13, 24, 25, 29 - IWspSZ, nr 5 - Klub IWspSZ zgodnie z załącznikiem nr 12, 13 dla części 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wartość 1 roboczogodziny - 10
    • 3. czas stawiennictwa w przypadku awarii - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa (serwisowa) urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w kompleksie wojskowym: - Bydgoszcz ul. Szubińska 105 budynek nr 4, 140 - JW 4246 (K-6000). zgodnie z załącznikiem nr 14, 15 dla części 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wartość 1 roboczogodziny - 10
    • 3. czas stawiennictwa w przypadku awarii - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.