eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskWykonanie projektu architektoniczno - budowlano - wykonawczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Transportowców w Czersku wraz z zagospodarowaniem terenu wokół projektowanego budynku-powtórzony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Czersk: Wykonanie projektu architektoniczno - budowlano - wykonawczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Transportowców w Czersku wraz z zagospodarowaniem terenu wokół projektowanego budynku-powtórzony
Numer ogłoszenia: 115347 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk , ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu architektoniczno - budowlano - wykonawczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Transportowców w Czersku wraz z zagospodarowaniem terenu wokół projektowanego budynku-powtórzony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu architektoniczno - budowlano - wykonawczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Transportowców w Czersku wraz z zagospodarowaniem terenu wokół projektowanego budynku. (jeden budynek mieszkalny, którego lokalizacja zostanie ustalona po opracowaniu koncepcji zagospodarowania całego obszaru zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie projektu architektoniczno - budowlano - wykonawczego uwzględniającego: 1. program funkcjonalno - użytkowy budynku; 2. projekt instalacji wod.-kan. wraz z przyłączami; 3. projekt instalacji c.o.; 4. projekt instalacji elektrycznej wraz z przyłączami energetycznymi; 5. projekt konstrukcyjny z opisem i obliczeniami statyczno - wytrzymałościowymi; 6. projekt odwodnienia terenu działki objętej opracowaniem projektowym; 7. projekt zagospodarowania terenu wokół projektowanego budynku w skali 1:500 wraz z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem terenu uwzględniający wejścia do budynku, chodniki, minimalną ilość miejsc postojowych dla samochodów osobowych; Założenia niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej: 1. budynek winien być 3 - kondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym. System ogrzewania: centralne ogrzewanie zasilane z kotłowni gminnej przy ul. Przytorowej, indywidualne opomiarowanie dla każdego lokalu mieszkalnego; 2. podgrzanie ciepłej wody indywidualne z wykorzystaniem energii elektrycznej; 3. w przedmiotowym budynku należy przewidzieć ok. 24 - 27 lokali mieszkalnych o powierzchni około od 25 do 50 m2. Podana wyżej struktura mieszkań jest poglądowa, gdyż uwzględnia tylko potrzeby Zamawiającego. Struktura mieszkań musi być na etapie projektowania uzgadniana z Zamawiającym i ostatecznie zatwierdzona przez Zamawiającego. 4. wszystkie mieszkania winny posiadać instalacje: elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, c.o. oraz układ kanałów wentylacyjnych; Przedmiotową dokumentację projektową należy opracować w oparciu o ustalenia decyzji o warunkach zabudowy (w trakcie wydawania - opracowano projekt decyzji - załącznik do opisu przedmiotu zamówienia) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: - wydłużenia procedury uzyskania map do celów projektowych oraz wydłużenia procedury uzgodnieniowej, - trudności związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowej i innych uzgodnień, - przedłużające się terminy wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, uzyskania opinii ZUD i pozwolenia wodno-prawnego itp., - niemożliwości niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym protestem. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca wykaże, iż projektanci posiadają uprawnienia budowlane (architektoniczne, konstrukcyjno - budowlane, elektryczne oraz projektowania sieci wod.-kan., cieplnych), niezbędne do realizacji projektu określonego w przedmiocie zamówienia oraz aktualną przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku osób nie będących pracownikami należy załączyć oryginał zobowiązania do współpracy przy realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskał decyzję wstrzymującą w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 6 do SIWZ; e) kopie uprawnień zawodowych, o których mowa w pkt. 9c) niniejszej specyfikacji; f) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3; g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu tj. nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, pod uwagę zostanie wzięty potencjał ekonomiczny, techniczny i kadrowy oraz doświadczenie, jakie łącznie wykażą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, b, c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym odpowiednio w terminach określonych w zdaniu poprzedzającym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czersk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: seketariat Urzędu Miejskiego w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.