eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDOSTAWA, MONTAŻ I PODŁĄCZENIE KONTENERÓW ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ HALI NAMIOTOWEJ W RAMACH ZADANIA Przygotowanie, w tym zakup kontenerów i wyposażenia bazy na potrzeby lotniczego pogotowia ratunkowego w Zegrzu Pomorskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Koszalin: DOSTAWA, MONTAŻ I PODŁĄCZENIE KONTENERÓW ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ HALI NAMIOTOWEJ W RAMACH ZADANIA Przygotowanie, w tym zakup kontenerów i wyposażenia bazy na potrzeby lotniczego pogotowia ratunkowego w Zegrzu Pomorskim
Numer ogłoszenia: 115337 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I PODŁĄCZENIE KONTENERÓW ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ HALI NAMIOTOWEJ W RAMACH ZADANIA Przygotowanie, w tym zakup kontenerów i wyposażenia bazy na potrzeby lotniczego pogotowia ratunkowego w Zegrzu Pomorskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ PIERWSZA - ZADANIE NR 1 DOSTAWA, MONTAŻ I PODŁĄCZENIE KONTENERÓW STANOWIĄCYCH ZAPLECZE SOCJALNE DLA BAZY SEZONOWEJ LOTNICZEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO z lokalizacją na działce nr 43/43 na lotnisku w Zegrzu Pomorskim Przedmiot zamówienia obejmuje zestaw kontenerów na obiekt biurowo-socjalny w zabudowie kontenerowej o powierzchni zabudowy ok.170 m2, o wymiarach zewnętrznych ok. 12m x 15m i wysokości wewnętrznej pomieszczenia ok.2,5m. W skład zabudowy wchodzą następujące pomieszczenia: - dyspozytornia z aneksem kuchennym (z 2 oknami) - 1 pom. - pomieszczenie kierownika (z 1 oknem) - 1 pom. - pomieszczenia wypoczynkowe (po 1 oknie w każdym pomieszczeniu) - 2 pom. - węzeł sanitarny z natryskiem - 1 pom. - węzeł WC - 1 pom. - pomieszczenie gospodarcze - 1 pom. - magazyn medyczny ze zlewozmywakiem - 2 pom. - magazyn ogólny - 2 pom. - magazyn ogólny (z 1 oknem) - 1 pom. - korytarz CZĘŚĆ DRUGA - ZADANIE NR 2 DOSTAWA I MONTAŻ HALI NAMIOTOWEJ DLA STATKU POWIETRZNEGO E135 z lokalizacją na działce nr 43/43 na lotnisku w Zegrzu Pomorskim. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż hali namiotowej o wymiarach: - szerokość - min. 12m - długość - min. 15m - wysokość ściany bocznej - min.3,80m - powierzchnia - min. 180m2 Hala musi spełniać następujące wymogi: - hala musi być wyposażona w bramę przesuwną z zamkiem; wysokość bramy dostosowana do wysokości boków hali - konstrukcja hali musi być wykonana z lekkich modułów stalowych, aluminiowych itp. - poszycie dachu i ścian musi być wykonane z materiałów z atestem na trudnopalność Informacje dodatkowe dotyczące ZADANIA nr1 i ZADANIA nr 2: - montaż kontenerów i hali namiotowej odbywać się będzie na podłożu/ławach przygotowanych przez Zamawiającego z doprowadzonymi przez Zamawiającego mediami (woda, ścieki, energia elektryczna). - termin realizacji dostawy - do 40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE nr 1 Wykonawca musi wykazać /wykaz na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ/, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę obejmującą dostawę, montaż i podłączenie kontenerów o wartości min. 200 000,00 PLN brutto. ZADANIE nr 2 Wykonawca musi wykazać /wykaz na lub wg załącznika nr 5a do SIWZ/, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę obejmującą dostawę i montaż hali namiotowej z gotowych elementów o powierzchni min. 150 m2, o wartości min. 40 000,00 PLN brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    DLA ZADANIA NR 1 NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY SCHEMAT ROZMIESZCZENIA POMIESZCZEŃ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY, PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III piętro) tel. 094 3428576.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.