Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Gliwice: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2947S ul. Kolejowa w Kotulinie - etap V
Numer ogłoszenia: 115167 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, faks 032 2340696.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2947S ul. Kolejowa w Kotulinie - etap V.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie -zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót (załącznik nr 1 do umowy) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - budowy chodnika przy drodze powiatowej Nr 2947S ul. Kolejowa w Kotulinie - etap V, obejmującego następujące roboty: a) chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm - 282,0 m2 b) zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm - 257,4 m2 c) remont nawierzchni asfaltowej jezdni; d) roboty kanalizacyjne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca wykonał w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w zakresie remontów, przebudowy lub budowy chodników o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł, udokumentowanych - np. za pomocą referencji jego należytego wykonania. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) b) Wykonawca przy wykonywanych robotach zatrudni pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w specyfikacji. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot). c) kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki (o ile wpłata nie została potwierdzona w polisie) lub w przypadku rozłożenia na raty - potwierdzenie wpłaty wszystkich dotychczasowych składek; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty) d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty). e) Wykonawca dołączy wypełniony kosztorys ofertowy uproszczony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. f) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Opis psosobu dokonywania oceny: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); b) kserokopię uprawnień budowlanych kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) c) referencje potwierdzające, iż roboty o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym a wykazane w formularzu ofertowym zostały wykazane z należytą starannością (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot); d) kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki (o ile wpłata nie została potwierdzona w polisie) lub w przypadku rozłożenia na raty - potwierdzenie wpłaty wszystkich dotychczasowych składek; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty) e) zaakceptowany wzór umowy; f) kosztorys ofertowy uproszczony (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ); g) dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych,44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17- pok nr 13. Wnioski o przesłanie formularza -Kosztorys ofertowy uproszczony- w pliku doc mozna przesyłac faksem lub emailem..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych,44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - sekretariat (pok. nr 14).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy windy zewnętrznej do budynku przy ul. Fiołkowej 26 w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1.Remont pomieszczeń i sanitariatów w budynkach nr 32 w Lublińcu 2.Remont budynków w Lublińcu. 3.Remont ogrodzenia w Lublińcu ul. Cyrana 8
- Dostawa anemometrów (wiatromierzy) do pomiaru kierunku wiatru i do pomiaru prędkości wiatru lub do pomiaru kierunku i prędkości wiatru (łącznie). Znak sprawy: DZPZ.282.60.2025.MK
- Dowóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 przy ul. Gierymskiego 7 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026 (2)
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...) . DZPZ.283.72.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
- Remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w miejscowości Białaczów
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.