eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Utrzymanie infrastruktury przystankowej tj. wykonywanie remontów i napraw urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej oraz wywieszanie rozkładów jazdy i komunikatów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Białystok: Utrzymanie infrastruktury przystankowej tj. wykonywanie remontów i napraw urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej oraz wywieszanie rozkładów jazdy i komunikatów
Numer ogłoszenia: 115164 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53204 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie infrastruktury przystankowej tj. wykonywanie remontów i napraw urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej oraz wywieszanie rozkładów jazdy i komunikatów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie infrastruktury przystankowej tj. wykonywanie remontów i napraw urządzeń przystankowych, oraz wywieszanie rozkładów jazdy, informacji i komunikatów dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej na obszarze miasta Białegostoku i gmin ościennych objętych porozumieniem międzygminnym w sprawie organizacji publicznego transportu zbiorowego: Choroszcz, Dobrzyniewo Duże, Juchnowiec Kościelny, Supraśl, Wasilków, Zabłudów. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Remonty i naprawy urządzeń przystankowych: a) roboty ślusarskie - konstrukcje stalowe wiat, słupki przystankowe, gabloty przystankowe, ławki przystankowe wolnostojące, b) roboty spawalnicze - spawanie konstrukcji stalowych wiat, słupków przystankowych, tabliczek rozkładowych, gablot przystankowych, ławek i innych elementów wyposażenia przystanków, c) roboty malarskie - malowanie konstrukcji stalowych wiat, słupków przystankowych, tabliczek rozkładowych, gablot przystankowych, ławek wolnostojących, elementów drewnianych ławek (listwy siedzisk i oparć), d) roboty stolarskie renowacyjne - montaż, demontaż, szlifowanie i malowanie elementów drewnianych ławek przystankowych, ekranów drewnianych i drewnopochodnych w gablotach, e) drobne roboty szklarskie - demontaż i montaż szyb w wiatach przystankowych, f) roboty montażowe elementów wyposażenia przystankowego np.: zadaszenia, elementów osłonowych tabliczek rozkładowych, gablot, elementów wewnętrznych tabliczek rozkładowych, gablot, stelaży znaku D15, rynien i innych elementów wykonanych z metali i tworzyw sztucznych (m. in.: poliwęglan komorowy, poliwęglan lity, pleksi, pcw, pcv, dibond), g) drobne roboty drogowe w obrębie przystanków: betonowanie stóp fundamentowych wiat, gablot, słupków przystankowych, demontaż nawierzchni chodnika układanie płytek chodnikowych, polbruku i obrzeży, h) zakup niezbędnych materiałów do wykonania remontu lub naprawy urządzeń infrastruktury przystankowej, i) przechowywanie materiałów naprawczych i urządzeń przystankowych stanowiących własność miasta Białegostoku, zakupionych lub zdemontowanych z przystanków komunikacji miejskiej z przeznaczeniem do realizacji przedmiotu zamówienia w warunkach zabezpieczających przed zniszczeniem lub kradzieżą. 2. Wywieszanie informacji dla pasażerów zbiorowej komunikacji miejskiej organizowanej przez Miasto Białystok: a) wymiana rozkładów jazdy: - w przypadku wymiany rozkładów jazdy do 5 linii włącznie, Wykonawca na wykonanie zlecenia ma 1 dzień, licząc od dnia następnego po dniu, w którym przekazano zlecenie i komplet rozkładów, - w przypadku wymiany rozkładów jazdy na trasach powyżej pięciu linii, Wykonawca na wykonanie zlecenia ma 2 dni, licząc od dnia następnego po dniu, w którym przekazano zlecenie i komplet rozkładów, - jeżeli sytuacja wymaga natychmiastowego umieszczenia komunikatów na przystankach, Wykonawca ma obowiązek zmobilizować do wykonania zadania dodatkowych pracowników w ilości niezbędnej do zrealizowania zlecenia, b) wymiana informacji w gablotach, tabliczkach rozkładowych i informacyjnych, oraz na zewnętrznych powierzchniach urządzeń przystankowych tj. na ścianach osłonowych wiat przystankowych, zewnętrznych powierzchniach tablic, gablot, słupków (cenniki, mapki, komunikaty np.: zakaz palenia, informacje o zmianach w przebiegu tras komunikacyjnych itp.); c) przyklejanie naklejek z numerem i nazwą przystanku, nazwą ulicy, strefą opłat. 3. Konserwację, naprawę instalacji elektrycznych w wiatach przystankowych i gablotach wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ poprzez: a) wykonanie przez Wykonawcę raz w miesiącu kalendarzowym w terminie od 1 (pierwszego) do 7 (siódmego) dnia każdego miesiąca, w porze po załączeniu latarni ulicznych uruchamianych włącznikiem zmierzchowym, objazdu wszystkich wiat wyposażonych w instalację elektryczną podczas którego przeprowadzi monitoring prawidłowości działania instalacji elektrycznej zamontowanej w gablocie, podświetlanym dachu, oraz wymieni zużyte elementy oświetleniowe. Zakres monitoringu: - sprawdzenie połączenia wyłącznika różnicowo - prądowego z instalacją wewnętrzną, - sprawdzenie działania wyłącznika różnicowo - prądowego, - sprawdzenie: prawidłowości połączeń przewodów, opraw oświetleniowych, świetlówek, zapłonników i uziemienia, - dokręcenie poluzowanych połączeń, - wymiana zużytych świetlówek i zapłonników. Utylizacja wymienionych elementów na koszt i staraniem Wykonawcy. Każdorazowo po wykonaniu objazdu Wykonawca w ciągu trzech dni przekaże protokół z wykonanego objazdu zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. b) naprawę uszkodzeń instalacji elektrycznej powstałych na skutek: - zużycia materiałów (elementów instalacji elektrycznej), - przepięć (spalonych elementów instalacji elektrycznej), - dewastacji urządzeń przystankowych, - kolizji i wypadków drogowych, - kataklizmów (żywiołów), - innych zdarzeń losowych. 4. Prace objęte zakresem zamówienia wymienione w pkt 1, 2 i 3 lit. b, będą zlecane pisemnie z określeniem zakresu, miejsca oraz terminu realizacji. Wykonawca ma obowiązek do niezwłocznego powiadomienia pisemnie (za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej) Zamawiającego o zakończeniu realizowanych zleceń. 5. W sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego spowodowanego złym stanem technicznym urządzeń przystankowych, w przypadku powiadomienia telefonicznego lub za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie tj. najpóźniej do 2 godzin od powiadomienia, przystąpić do realizacji prac interwencyjnych (prace będą potwierdzone zleceniem na piśmie przesłanym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej). 6. W sytuacjach wymagających natychmiastowych zmian w ruchu (np.: zamknięcia ulic dla komunikacji miejskiej), jeśli będzie to niezbędne, Wykonawca powiadomiony przez Zamawiającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej niezwłocznie, najpóźniej do 2 godzin od powiadomienia ma obowiązek przystąpić do wywieszenia informacji dla pasażerów o zaistniałych zmianach oraz ustawi słupki przystanków tymczasowych (konieczność wykonania prac zostanie potwierdzona zleceniem przesłanym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej). 7. Wykaz prac objętych zakresem zamówienia opisanym w pkt 1 i 2, oraz w pkt. 3 lit. b) wraz z określeniem ilości roboczogodzin przeznaczonych na ich realizację określa załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Dni ustawowo wolne od pracy nie są wyłączone z konieczności świadczenie usług objętych zakresem zamówienia przez Wykonawcę w okolicznościach, o których mowa w pkt 2 lit. a), b), pkt 5 oraz pkt 6. 9. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował następującym sprzętem: - przenośny agregat prądotwórczy o mocy pozwalającej zasilić np. urządzenie do piaskowania konstrukcji stalowych wiat, słupków przystankowych, - przenośne urządzenie do piaskowania konstrukcji stalowych wiat i słupków przystankowych, do spawania oraz inne urządzenia do obróbki metali i malowania urządzeń przystankowych niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, - środki transportu do przemieszczania osób i sprzętu w ilości niezbędnej do wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Informacja o obszarze objętym zamówieniem: Obsługa infrastruktury przystankowej zlokalizowanej na terenie Miasta Białegostoku i gmin ościennych: Choroszcz, Dobrzyniewo Duże, Juchnowiec Kościelny, Supraśl, Wasilków, Zabłudów. - długość tras komunikacyjnych - 320km, - ilość przystanków ogółem - 952 szt., - 448 przystanków wyposażonych w wiaty, - 296 wiat z gablotami wyposażonymi w instalację oświetleniową, - 274 wiaty z gablotami podłączonymi do sieci nN, - wykaz przystanków Miasta Białystok stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, - wykaz przystanków wyposażonych w podświetlane gabloty stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 11. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian w wyposażeniu infrastruktury przystankowej, a także możliwość zwiększenia ilości przystanków i urządzeń przystankowych objętych zakresem zamówienia, oraz wydłużenia tras komunikacyjnych do 20% bez zmiany wynagrodzenia. 12. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia stały kontakt z Zamawiającym za pomocą telefonu, faksu oraz poczty internetowej. 13. Prace wymienione w punkcie 1, 2 oraz w pkt. 3 lit. b) będą rozliczane ceną ofertową, którą stanowi cena jednostkowa brutto za 1 roboczogodzinę z uwzględnieniem kosztów wydziałowych (koszty własne), do których należy zaliczyć: a) transport pracowników, b) transport materiałów do realizacji prac zleconych i pozostałych po wykonaniu prac przeznaczonych do naprawy, utylizacji lub dalszego przechowywania, c) transport sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, d) zużycie materiałów naprawczych w ilościach nie przekraczających: - farby, rozpuszczalniki - do 0,2 kg na jedno urządzenie przystankowe, - śruby i nakrętki, podkładki o rozmiarach do M6 - do 0,5kg na jedno urządzenie przystankowe lub powyżej M6 - do 1kg na jedno urządzenie przystankowe, - deski - do 0,01m3 na jedno urządzenie przystankowe, - elektrody - do 5 sztuk na jedno urządzenie przystankowe, e) inne materiały pomocnicze: - paliwo do agregatów i mechanicznych narzędzi pracy, szczotki, pędzle, tarcze, papier ścierny, materiał ścierny do piaskowania itp. f) utylizacja elementów zdemontowanych z urządzeń przystankowych na koszt własny i własnym staraniem, wykonanych z materiałów takich jak: szkło, drewno i drewnopochodne, tworzywa sztuczne typu poliwęglan, pleksi, pcw, pcv, dibond, gruz, beton, świetlówki, taśmy oświetlenia ledowego, zapłonniki, przewody elektryczne. 14. Prace wymienione w punkcie 3 lit. a) będą rozliczane wynagrodzeniem ryczałtowym za jeden miesiąc kalendarzowy z uwzględnieniem kosztów wydziałowych (koszty własne), do których należy zaliczyć: a) transport pracowników, b) transport materiałów do realizacji prac zleconych i pozostałych po wykonaniu prac przeznaczonych do naprawy, utylizacji lub dalszego przechowywania, c) transport sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, d) zużycie materiałów naprawczych w ilościach: - świetlówki - do 30 sztuk w ciągu miesiąca, - zapłonniki - do 30 sztuk na jedno urządzenie przystankowe, - farby i lakiery - do 0,2 kg na jedno urządzenie przystankowe, - śruby i nakrętki, podkładki o rozmiarach do M6 - do 0,5kg na jedno urządzenie przystankowe lub powyżej M6 - do 1kg na jedno urządzenie przystankowe, e) inne materiały pomocnicze: - paliwo do agregatów i mechanicznych narzędzi pracy, szczotki, pędzle, tarcze, papier ścierny, materiał ścierny do piaskowania itp. f) utylizacja elementów zdemontowanych z urządzeń przystankowych na koszt własny i własnym staraniem, wykonanych z materiałów takich jak: szkło, drewno i drewnopochodne, tworzywa sztuczne typu poliwęglan, pleksi, pcw, pcv, dibond, gruz, beton, świetlówki, taśmy oświetlenia ledowego, zapłonniki, przewody elektryczne 15. Materiały oraz koszty transportu wymienione w pkt. 13 i 14 stanowią integralną część kosztów własnych Wykonawcy i nie będą uwzględniane w kalkulacji sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 16. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kalkulacji sporządzonej przez Wykonawcę według załącznika nr 8 do SIWZ i zatwierdzonej przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu, zawierającej: a) rozliczenie ilości zużytych materiałów - wg Katalogów Nakładów Rzeczowych bez uwzględnienia ilości materiałów określonych w pkt 13 lit. d), e), f), i pkt 14 lit. d), e), f), a w przypadku prac nie ujętych w KNR - wg norm indywidualnych zatwierdzonych przez Zamawiającego, b) rozliczenie roboczogodzin, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (dotyczy prac wymienionych w załączniku), c) w przypadku prac nieujętych w załączniku, zgodnie z KNR i kalkulacją indywidualną uzgodnioną z Zamawiającym. 17. W przypadku rozliczenia prac zleconych w trybie pilnym, Wykonawca przedstawi kalkulację wstępną w ciągu 24 godzin od przekazania zlecenia (dotyczy postępowania przygotowawczego po ujęciu sprawców dewastacji urządzeń przystankowych). 18. Opis techniczny wymagań konstrukcyjnych i naprawczych urządzeń przystankowych został określony w załączniku nr 5 do SIWZ. 19. Zamawiający planuje, na podstawie realizacji przedmiotowego zamówienia w latach ubiegłych, około 10.000 roboczogodzin przerobu w trakcie trwania umowy. 20. Zamawiający zabezpiecza na czas realizacji zamówienia kwotę 100.000,00 zł.(brutto), na rozliczenie zakupu materiałów (materiałów z usługą) zużytych przy realizacji prac objętych zakresem zamówienia, rozliczanych roboczo - godziną, z wyłączeniem rozliczenia zakupu materiałów w ramach kosztów własnych wymienionych w pkt 13 i 14. 21. W okresie roku kalendarzowego występują roboty powtarzające się o większej pracochłonności i potrzebie wykonania w krótkim czasie przez większą liczbę pracowników. Należą do nich: a) wymiana kompleksowa rozkładów - minimum 2 razy w roku po około 2000 sztuk rozkładów; b) wymiana rozkładów na jednej lub kilku liniach komunikacji miejskiej - 6 do 12 razy w roku stosownie do potrzeb (jedna linia to około 40 sztuk rozkładów); c) remonty całościowe wiat przystankowych - około 10 sztuk rocznie z zastosowaniem technologii piaskowania konstrukcji stalowej przed jej malowaniem (ilość roboczogodzin zależna od zakresu remontu); d) wymiana stłuczonych szyb w ścianach osłonowych wiat i gablotach rozkładowych - około 300 roboczogodzin; e) roboty drogowe (układanie nawierzchni z płytek i kostki brukowej) - 60 roboczogodzin. 22. Wykonawca udzieli minimum rocznej gwarancji na wykonane prace remontowe i naprawcze, licząc od daty odbioru zleconych prac (zgodnie ze złożoną ofertą). Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem wady stwierdzone w okresie gwarancyjnym, w ciągu 14 dni od daty złożenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMDROG Sp. z o.o., Borsukówka 51, 16-002 Dobrzyniewo Duże, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 443500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 371584,00 / Oferta z najwyższą ceną: 443500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.