Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Bodzentyn: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Bartoszowiny,
gm. Nowa Słupia
Numer ogłoszenia: 115104 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3115010; 3115511; 3115114, fax 041 3115010; 3115511; 3115114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zggs.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Bartoszowiny, gm. Nowa Słupia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Sieci wodociągowej: D 110 PE- 2 495mb Przyłączy wodociągowych- 71 sztuk, w tym: D 32 PE- 1 682 mb D 40 PE - 306 mb Przyłącza wodociągowe łącznie z podejściem pod wodomierz wykonać z rur PE stosując na załamaniach kolana z PE. Do pomiaru zużycia wody zaprojektowano wodomierze skrzydełkowe średnicy 15mm z zaworami odcinającymi kulowymi gwintowanymi przed i za wodomierzem oraz izolatorem przepływów zwrotnych średnicy 25mm. Na działkach, gdzie w obecnej chwili nie ma budynków, a właściciele wyrażają chęć podłączenia wody zaprojektowano pomiar zużycia wody j. w. lecz w studzienkach wodomierzowych prefabrykowanych z kręgów żelbetowych średnicy 1200mm, wysokości około 2,4m, przykryte płytą z włazem żeliwnym ciężkim. Studnia wodomierzowa z kręgów żelbetowych średnicy 1200mm, łączonych na uszczelki gumowe głębokości około 2200mm z wodomierzem sprzężonym MW/IS 50/2,5 z zasuwami kołnierzowymi średnicy 100mm krótkimi z miękkim uszczelnieniem klina i filtrem średnicy 50mm- 1 sztuka Studnia redukcyjna z kręgów żelbetowych średnicy 1200, łączonych na uszczelki gumowe głębokości około 2200mm z zaworem redukcyjnym D205N-65A z zasuwami kołnierzowymi średnicy 100mm krótkimi z miękkim uszczelnieniem klina i filtrem średnicy 65mm - 1 sztuka Włączenie do wodociągu średnicy 160mm z rur PE w drodze- działka o nr ewidencyjnym 121/2 (gmina Bieliny) zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Urząd Gminy w Bielinach. Przejścia pod drogą powiatową i wojewódzką wykonać przewiertem w rurach ochronnych stalowych. Rury ochronne należy z obu stron uszczelnić pianką poliuretanową bądź innym materiałem plastycznym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- załącznik Nr 8 do siwz. Oryginalna dokumentacja projektowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Należy złożyć wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku z późn. zmianami, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 Prawo zamówień publicznych e) złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w po stępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków - zgodnie z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników), b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników), c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. ,poz. 177 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. ,poz. 177 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników), f) Wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów- referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik Nr 4 do siwz, g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w szczególności do kierownika budowy, w tym również aktualne zaświadczenie na dzień składania ofert o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, h) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, i) Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo finansowy prac- załącznik Nr 5 do siwz, j) Oświadczenie wykonawcy, że obejrzał teren budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, w celu uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego skalkulowania ceny, k) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom- załącznik Nr 3 do siwz. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006, Nr 87,poz. 605). Do oferty należy dołączyć także Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 7 (sprzęt przewidziany do realizacji umowy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgg.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich ul. Suchedniowska 3 26-010 Bodzentyn pok. nr 8 Urząd Gminy w Nowej Słupi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie (siedziba Związku Gmin Gór Świętokrzyskich) ul. Suchedniowska 3 26-010 Bodzentyn pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest przedmiotem wniosku na dofinansowanie ze środków UE, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego
INNE PRZETARGI BODZENTYN
więcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont ulicy Łąkowej w Lubaniu
- Budowa wodociągu we wsi Królów Las
- Budowa dróg gminnych nr 083335C ul. Tatarakowa oraz nr 083335C ul. Spacerowa wraz z budową kanalizacji deszczowej w mieście Brodnica
- Budowa, rozbudowa i remont systemu gospodarki wodnej na terenie Gminy Biłgoraj
- Przebudowa drogi gminnej ul. Szejwy w Dankowicach.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.