eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BodzentynBudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Bartoszowiny, gm. Nowa Słupia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Bodzentyn: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Bartoszowiny, gm. Nowa Słupia
Numer ogłoszenia: 115104 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3115010; 3115511; 3115114, fax 041 3115010; 3115511; 3115114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zggs.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Bartoszowiny, gm. Nowa Słupia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Sieci wodociągowej: D 110 PE- 2 495mb Przyłączy wodociągowych- 71 sztuk, w tym: D 32 PE- 1 682 mb D 40 PE - 306 mb Przyłącza wodociągowe łącznie z podejściem pod wodomierz wykonać z rur PE stosując na załamaniach kolana z PE. Do pomiaru zużycia wody zaprojektowano wodomierze skrzydełkowe średnicy 15mm z zaworami odcinającymi kulowymi gwintowanymi przed i za wodomierzem oraz izolatorem przepływów zwrotnych średnicy 25mm. Na działkach, gdzie w obecnej chwili nie ma budynków, a właściciele wyrażają chęć podłączenia wody zaprojektowano pomiar zużycia wody j. w. lecz w studzienkach wodomierzowych prefabrykowanych z kręgów żelbetowych średnicy 1200mm, wysokości około 2,4m, przykryte płytą z włazem żeliwnym ciężkim. Studnia wodomierzowa z kręgów żelbetowych średnicy 1200mm, łączonych na uszczelki gumowe głębokości około 2200mm z wodomierzem sprzężonym MW/IS 50/2,5 z zasuwami kołnierzowymi średnicy 100mm krótkimi z miękkim uszczelnieniem klina i filtrem średnicy 50mm- 1 sztuka Studnia redukcyjna z kręgów żelbetowych średnicy 1200, łączonych na uszczelki gumowe głębokości około 2200mm z zaworem redukcyjnym D205N-65A z zasuwami kołnierzowymi średnicy 100mm krótkimi z miękkim uszczelnieniem klina i filtrem średnicy 65mm - 1 sztuka Włączenie do wodociągu średnicy 160mm z rur PE w drodze- działka o nr ewidencyjnym 121/2 (gmina Bieliny) zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Urząd Gminy w Bielinach. Przejścia pod drogą powiatową i wojewódzką wykonać przewiertem w rurach ochronnych stalowych. Rury ochronne należy z obu stron uszczelnić pianką poliuretanową bądź innym materiałem plastycznym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- załącznik Nr 8 do siwz. Oryginalna dokumentacja projektowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Należy złożyć wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku z późn. zmianami, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 Prawo zamówień publicznych e) złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w po stępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Sposób dokonywania oceny spełniania powyższych warunków - zgodnie z SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników), b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników), c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. ,poz. 177 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. ,poz. 177 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników), f) Wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów- referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik Nr 4 do siwz, g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w szczególności do kierownika budowy, w tym również aktualne zaświadczenie na dzień składania ofert o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, h) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, i) Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo finansowy prac- załącznik Nr 5 do siwz, j) Oświadczenie wykonawcy, że obejrzał teren budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, w celu uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego skalkulowania ceny, k) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom- załącznik Nr 3 do siwz. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006, Nr 87,poz. 605). Do oferty należy dołączyć także Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 7 (sprzęt przewidziany do realizacji umowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgg.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich ul. Suchedniowska 3 26-010 Bodzentyn pok. nr 8 Urząd Gminy w Nowej Słupi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie (siedziba Związku Gmin Gór Świętokrzyskich) ul. Suchedniowska 3 26-010 Bodzentyn pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest przedmiotem wniosku na dofinansowanie ze środków UE, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.