eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskieprzetarg nieograniczonego o wartości poniżej 211.000 Euro na dostawę sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Ząbkowice Śląskie: przetarg nieograniczonego o wartości poniżej 211.000 Euro na dostawę sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 115033 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8157840, 8157841, fax 074 8157842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.zabkowice.slaskie.sisco.info,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczonego o wartości poniżej 211.000 Euro na dostawę sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I 1. UPS 500 VA 2. niszczarki na dokumenty i płyty CD 3. przełączniki KVM 4. płyty CD-ROM 700 MB 5. płyty DVD+R 4,7 GB 6. dyskietki 1,44 MB Część II 1 program do przeprowadzania inwentaryzacji Część III 1. Infokiosk 2. komputer przenośny

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.30.00-7, 30.24.16.00-6, 30.19.14.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm). 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń), na zasadzie (ełniania lub niespełnienia)wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) złożenie podpisanego załącznika nr 1 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) b) złożenie podpisanego załącznik nr 2 (Oferta przetargowa) c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji). d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e) zaakceptowane wzory umów - (załącznik 4, 4A,4B,) f) w części II wymagana jest rekomendacja wskazująca na doświadczenie Wykonawcy we wdrożeniach w innych urzędach (min. 5 rekomendacji) Uwaga: Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zabkowice.slaskie.sisco.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śl. ul. Powstańców Warszawy 7 57-200 Ząbkowice Śl. w pok. 10 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 23.08.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I 1. UPS 500 VA 2. niszczarki na dokumenty i płyty CD 3. przełączniki KVM 4. płyty CD-ROM 700 MB Kod CPV: 30217340-8 5. płyty DVD+R 4,7 GB 6. dyskietki 1,44 MB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. UPS 500 VA - 5 szt. moc pozorna 500VA; moc rzeczywista 300W; czas podtrzymania dla obciążenia 100%: min. 2 min.; komunikacja z komputerem przez port USB; czas przełączenia na baterię: 5ms; 2. Niszczarka na dokumenty i płyty CD - 6 szt. wydajność: 12 kartek niszczonych jednocześnie, 1 płytę CD, pojemność kosza: 30 litrów, 3. Niszczarka na dokumenty - 1 szt. niszczy jednorazowo min. 28 kartek wyjmowany kosz o pojemności min. 120 litrów niszczy płyty CD 4. Przełącznik KVM - 1 szt. ilość portów: 4 przystosowany do montażu w szafie typu Rack 19 Złącza dla PC (wszystkie żeńskie) PS 2 Keyboard Mouse mini-Din 6 pin Złącze konsoli (wszystkie żeńskie) PS 2 Keyboard Mouse mini-Din 6 pin zestaw kabli umożliwiający podłączenie czterech komputerów do przełącznika praca bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania - wspomaganie przełączania przez skróty klawiaturowe oraz przycisk(i) na obudowie przełącznika KVM automatyczne wykrywanie dołączonych komputerów i przełączanie się na aktywne porty Przełącznik KVM - 1 szt. ilość portów: 2 Złącza dla PC (wszystkie żeńskie) PS2 Keyboard Mouse mini-Din 6 pin Złącze konsoli (wszystkie żeńskie) PS 2 Keyboard Mouse mini-Din 6 pin zestaw kabli umożliwiający podłączenie dwóch komputerów do przełącznika praca bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania - wspomaganie przełączania przez skróty klawiaturowe oraz przycisk(i) na obudowie przełącznika KVM automatyczne wykrywanie dołączonych komputerów i przełączanie się na aktywne porty 5. Płyty CD-ROM 700 MB (50 szt. w opakowaniu) - 16 opakowań. 6. Płyty DVD+R 4,7 GB (50 szt. W opakowaniu) - 8 opakowań. 7. Dyskietki 1,44 MB (10 szt. w opakowaniu) - 20 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.19.14.00-8, 31.21.41.00-0, 30.21.73.40-8, 30.21.73.40-8, 30.21.73.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III 1. Infokiosk 2. komputer przenośny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Infokiosk - 1 szt. procesor w architekturze x86 2.0 GHz, pamięć RAM 512 MB, HDD 80 GB CD-ROM 52 x karta graficzna (może być zintegrowana) karta sieciowa 10-100-1000 Mb s klawiatura serwisowa, myszka serwisowa, system wentylacyjny, zewnętrzna klawiatura (wandaloodporna) MS Windows XP Pro PL monitor: matryca LCD 17, nakładka dotykowa deklaracja zgodności CE 2. Komputer przenośny (laptop) -3 szt. częstotliwość taktowania procesora min. 1,6 GHz pamięć RAM 512 MB dysk twardy: 80 GB karta sieciowa 10-100-1000 Mb s napęd DVD przybliżony czas pracy na baterii min. 2,45 godz. matryca: 15,4 WXGA wyposażenie: baterie, zasilacz + kabel zasilający, torba. Microsoft Windows XP Professional PL OEM zainstalowany i działający w jednostce komputerowej Pakiet Microsoft Office 2003 Professional PL OEM lub równoważny, który prawidłowo wykonuje aplikacje VBA zaprojektowane pod MS Office 2003 deklaracja zgodności CE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.