eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Jelenia Góra: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 115014 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, Al. Wojska Polskiego 56, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6415100, fax 075 6415149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jelenia-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz siedzib Sądów Rejonowych w okręgu jeleniogórskim. a) centralna jednostka sterująca - kod CPV 30231210-2 b) monitor ekranowy - kod CPV 30231250-4 c) drukarka laserowa - kod CPV 30233231-9 d) komputery przenośne - kod CPV 30213300-8 e) oprogramowanie systemów operacyjnych - kod CPV 30241400-4 f) akcesoria komputerowe - kod CPV 30217200-5 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zawiera specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego stanowiąca załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo (np. w przypadku oferowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego) do przeprowadzenia testów zgodności na zasadach określonych w pkt 3.5 niniejszego rozdziału. 4. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem aplikacji zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności zamawianego oprogramowania. 5. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany przez wykonawcę sprzęt komputerowy lub oprogramowanie, wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania sprzętu równoważnego), zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania każdego z wykonawców do dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia na okres co najmniej 1 tygodnia zestawu sprzętu oferowanego w ofercie przez wykonawcę. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy wg niżej przedstawionych warunków: a) testowanie zaoferowanych zestawów przeprowadzone będzie przez pracowników zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby, lub firmy zewnętrzne) wybraną przez zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy Pzp), b) zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty, c) przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. d) sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. Przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. 6. W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: a) dostawy sprzętu komputerowego do siedziby Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz siedzib Sądów Rejonowych w okręgu jeleniogórskim w rodzaju i ilościach zgodnie z załącznikiem numer 2 do niniejszej SIWZ, b) przekazania zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu komputerowego fabrycznie nowego i nieużywanego. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu i oprogramowania przez okres min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu. 9. Zamawiający może zgłaszać nieprawidłowe działanie sprzętu (awarię) telefonicznie od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych będą przesyłane za pomocą faksu, poczty elektronicznej lub listownie. Zgłoszenie telefoniczne musi być przez zamawiającego potwierdzone faksem. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii sprzętu powstałych w trakcie eksploatacji najpóźniej w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii w sposób podany w punkcie 3.11, fizycznie w miejscu zamontowanego sprzętu w godzinach urzędowania jednostki. 11. W wypadku stwierdzenia przez wykonawcę w miejscu zamontowania sprzętu niemożności dokonania jego naprawy i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego, obowiązek dostarczenia oraz koszty dostarczenia uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego oraz z punktu do miejsca instalacji spoczywają na wykonawcy. 12. Czas naprawy nie może być dłuższy niż 2 dni robocze, a wypadku dłuższej naprawy, wykonawca na czas naprawy dostarczy zamiennie egzemplarz sprzętu o parametrach nie gorszych niż sprzęt naprawiany. 13. W przypadku gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni lub gdy, sprzęt był naprawiany 3 razy i nastąpi kolejna awaria zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego sprzętu na nowy, taki sam lub inny uzgodniony, o co najmniej takich samych parametrach. 14. Okres gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 15. W okresie gwarancji świadczenie obsługi gwarancyjnej nie może obejmować innych kosztów niż części zamienne i materiały konserwacyjne. Rozliczenia za poniesione koszty dokonywane będą na podstawie przedstawionych faktur. W razie powstania awarii sprzętu bez winy użytkownika wszelkie koszty są ciężarem wykonawcy. 16. W okresie gwarancji zamawiający ma prawo do: a) zainstalowania dostarczonego sprzętu komputerowego przez wykwalifikowany personel zamawiającego, na stanowiskach w siedzibie zamawiającego oraz w jednostkach w okręgu jeleniogórskim, b) instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń (np. modemów, sterowników sieci, dysków itp.), zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel zamawiającego, c) powierzania sprzętu osobom trzecim celem jego instalacji i konserwacji w miejscu eksploatacji, d) przenoszenia dostarczonego sprzętu w przypadku zmiany siedziby zamawiającego, e) przekazywania dostarczonego sprzętu do innych jednostek zamawiającego. 17. Wymontowanie przez zamawiającego twardego dysku nie stanowi naruszenia warunków gwarancji. 18. Zamawiający może w dowolnym momencie wymontować twardy dysk lub zlecić jego natychmiastowe wymontowanie. 19. W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi wykonawca. 20. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 21. Powyższe warunki gwarancji i serwisu dotyczą zarówno zamawiającego jak i wszystkich jednostek, do których sprzęt zostanie przekazany.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi 2.200,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące dwieście 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu Nr rachunku 90 1010 1674 0034 7613 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. przetargu OG/ZP-8/2007. 5. W wypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wniesionego wadium należy złożyć w Kasie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 56 (parter - pokój nr 6). Kasa Sądu Okręgowego czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, 2) termin obowiązywania gwarancji - nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ 7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, zostanie przyjęty termin złożenia w Kasie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 56. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie, zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą, 2) zostanie zawarta umowa, 3) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę : 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania 3) którego oferta została odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w tym co najmniej jedną dostawę o wartości co najmniej 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych) 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż posiada aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. 2) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według kryterium: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące oświadczenia i dokumenty : 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis/zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca, który złożył wniosek do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną za zgodność kserokopię tego wniosku. 2) W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw, w tym co najmniej jedną dostawę o wartości co najmniej 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych) - odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (według wzoru jak na załączonym druku załącznik nr 5), 3) W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi złożyć: a) aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzające Zamawiającemu, że ubezpieczenie jest ważne. 4) Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6). 5) Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia następujących dokumentów: a) formularza oferty - zgodnie z treścią załącznika nr 4, b) wypełnione zestawienie kosztorysowe - zgodnie z treścią załącznika nr 3, c) wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz specyfikacji technicznej (załącznik nr 1) lub podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz w innej formie, zawierający co najmniej następujące informacje: - oferowany model i nazwę producenta - potwierdzenie ich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymogów poprzez sformułowanie słowne np. tak, spełnia albo wskazanie konkretnego parametru lub konfiguracji zgodnie z treścią załącznika nr 1 - specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego. d) wyszczególnionych w specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ) odpowiednich dokumentów tzn. certyfikatów, zaświadczeń, oświadczeń - oryginały dokumentów lub kopie poświadczone za zgodność przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność przez wykonawcę. e) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 6) Do oferty muszą być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi zapisami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Oferta wspólna 7.1 Wykonawcy składający ofertę wspólną w szczególności spółki cywilne i konsorcja ustanawiają swojego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 7.2 Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 7.1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 7.3 Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osoby reprezentujące podmiot gospodarczy, albo załączone jako kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby reprezentujące podmiot, lub kserokopia z podpisem notarialnie poświadczonym. 7.4 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje wszelką korespondencję dotyczącą postępowania. 7.5 Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: 1) powinna być sporządzona zgodnie z wymaganiami SIWZ 2) oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22 ustawy, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - składa się osobno dla każdego z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy. 3) formularz oferty, wykaz wykonanych dostaw, polisę ubezpieczeniową, - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 7.6 Przed podpisaniem umowy (w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę o wspólnej realizacji zamówienia (umowę spółki, konsorcjum), zawierającą co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego, obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz trwania rękojmi. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby, uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jelenia-gora.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Aleja Wojska Polskiego 56 58-500 Jelenia Góra pok. 316.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Sąd Okręgowy Aleja Wojska Polskiego 56 58-500 Jelenia Góra pok. 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.