eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębnoRemont ul. Ogrodowej w Dębnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Dębno: Remont ul. Ogrodowej w Dębnie
Numer ogłoszenia: 115003 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7603001 do 4, faks 95 7602030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Ogrodowej w Dębnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej w ul. Ogrodowej w Dębnie, o długości ok. 297m, obejmującej następujące roboty: a) rozebranie/frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej - na całej długości jezdni, b) wykonanie na długości 150mb jezdni, koryta gł. 25cm, na całej szerokości jezdni wraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, c) wykonanie na długości 150mb jezdni, warstwy odsączającej i podbudowy z kruszywa, d) regulacje istniejących studni, studzienek, skrzynek ulicznych - na całej długości jezdni, e) wymianę płyty nastudziennej i kręgu pośredniego, kraty wpustowej dla studni, studzienki kanalizacyjnej, f) wykonanie warstwy wyrównawczej (wiążącej) i nawierzchni (warstwy ścieralnej) jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej - na całej długości jezdni. 2. Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisie technicznym robót remontowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w wytycznych do wyceny. 3. Wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wraz z jej wartością.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające polegające na wykonaniu warstw konstrukcyjnych podbudowy na pozostałym odcinku jezdni ok. 147 mb, wymianie płyt nastudziennych, elementów pośrednich oraz krat żeliwnych dla pozostałych studni kanalizacyjnych i studzienek deszczowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,-zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj. wykonał przynajmniej dwie budowy, przebudowy lub remonty drogi publicznej kategorii min. drogi gminnej, obejmujące na każdym zadaniu m.in.: długość przynajmniej jak odcinek objęty zakresem zamówienia, wykonanie remontu jezdni o nawierzchni asfaltowej. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim sprzętem, narzędziami oraz wyposażeniem w celu realizacji zamówienia tj: odpowiednim sprzętem do frezowania i układania nawierzchni bitumicznych oraz odpowiednim sprzętem transportowym. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami do nadzoru wykonawczego nad całością robót objętych zamówieniem tj. kierownikiem budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,-zł. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o który mowa w art.22 ust 1 pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz: a) w przypadku polegania na zdolnościach ekonomicznych i finansowych wymienionych w pkt III.3.5) dokumenty tam wymienione, b) dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Formularz ofertowy. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - jeżeli dotyczy. 5) Wykaz osób i podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6) Harmonogram rzeczowo-finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pokój 31, w cenie 20,-zł. za wydruk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 11:45, miejsce: siedziba zamawiającego, budynek A, sekretariat-pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.