Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Łomża: Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą skrzynek pocztowych oddawczych.
Numer ogłoszenia: 115001 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, ul. Poznańska 141 141, 18-400 Łomża.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą skrzynek pocztowych oddawczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą skrzynek pocztowych oddawczych: a) skrzynki pocztowe oddawcze ośmioskrytkowe - 96szt, b) skrzynki pocztowe oddawcze siedmioskrytkowe - 71szt, c) skrzynki pocztowe oddawcze sześcioskrytkowe - 62szt, d) skrzynki pocztowe oddawcze pięcioskrytkowe - 173szt, e) skrzynki pocztowe oddawcze czteroskrytkowe - 28szt, f) skrzynki pocztowe oddawcze trzyskrytkowe - 12szt. Skrzynki skośne, w kolorze zielonym, spełniające wymagania rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 24 września 2003r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz.U. z dnia 14 października 2003r).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.51.29.20 - Skrzynki na listy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.20.00 - Skrzynki na listy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wypełnioną Ofertę (Załącznik Nr 1), b) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) (Załącznik Nr 2), c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w specyfikacji i we wzorze umowy(Załącznik Nr 3) oraz w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych: d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, ze złożoną adnotacją, że dane zawarte we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są aktualne, przy czym adnotacja ta musi być datowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz dodatkowo: e) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzone) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności zgodnie z dokumentem rejestrowym. UWAGA: Jeśli ofertę składa spółka cywilna - oferta musi być podpisana przez: osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników - zgodnie z zasadami określonymi w umowie spółki cywilnej lub w uchwale wspólników, którą należy załączyć do oferty, albo pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wspólników w niniejszym postępowaniu -zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty. f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, g) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w punkcie 1 e zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. h) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, pisemne jego oświadczenie o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy wraz z kompletem dokumentów. 2. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym lub pełnomocnictwem złożonym zgodnie z punktem 1e niniejszego rozdziału SIWZ i opatrzone pieczątkami imiennymi. 3. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGKiM ZB 18-400 Łomża ul. Poznańska 141.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:00, miejsce: MPGKiM ZB 18-400 Łomża ul. Poznańska 141.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: przetargi w Łomży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





