Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Szepietowo: Remont Sali spotkań w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowie Moczydłach, łącznie z wymianą pokrycia dachu - świetlica środowiskowa.
Numer ogłoszenia: 114987 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szepietowo , ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 086 4760132, 4760133, faks 086 4760110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szepietowo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Sali spotkań w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowie Moczydłach, łącznie z wymianą pokrycia dachu - świetlica środowiskowa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Sali spotkań w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowie Moczydłach, łącznie z wymianą pokrycia dachu.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (Autor: Biuro Usług Inwestycyjnych Danuta Rudnicka, Sobolewo ul. Rybacka):
- Projekt wykonawczy remontu Sali spotkań w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowie Moczydłach;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
- Przedmiar robót.
Wizja lokalna:
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być prowadzone roboty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki - elementy dokumentacji projektowej:
- Przedmiar robót - (zał. nr 5);
- Specyfikacja techniczna - (zał. nr 6);
- Projekt wykonawczy remontu - (zał. nr 7);
- Wizualizacja Sali - (zał. nr 8).
UWAGA !
1. W ofercie należy uwzględnić koszt zdjęcia i przekazania odpadu (płyty azbestowo - cementowe) uprawnionemu odbiorcy - poz. nr 23 przedmiaru.
2. W poz. nr 19 (zakup i montaż 10 szt. żyrandoli ozdobnych) - NALEŻY DO KALKULACJI PRZYJĄĆ WARTOŚĆ 1 SZT. - 1000 ZŁ NETTO.
W dokumentacji projektowej zostały wykazane przykładowe urządzenia i materiały. W ofercie można przyjąć inne równoważne urządzenia i materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej.
W ofercie (kosztorysie) należy jednoznacznie określić przyjęte do kalkulacji kosztów produkty (np. markę, typ, producenta, ...).
Brak jednoznacznego wskazania przyjętego do wyceny produktu, skutkuje uznaniem, że wykonawca zastosuje urządzenia i materiały przyjęte w dokumentacji projektowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 2.000 PLN.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. Z 2007r., Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej - przelewem na rachunek bankowy w Spółdzielczego Banku Rozwoju w Szepietowie, rachunek nr 65 8769 0002 0000 0042 2000 0040, dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy załączyć do oferty (oryginał).
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 07.08.2009r. do godz. 10.00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego.
6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą,
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9. Zamawiający zwróci (z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie), niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) który został wykluczony z postępowania,
3) którego oferta została odrzucona.
10. Złożenie wniosku przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania, lub którego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. 3. Opis warunków udziału w postępowaniu:
a) wykonawca jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem;
b) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej dwie roboty - remont lub roboty wykończeniowe wnętrz - w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto oraz wykonanie co najmniej dwóch pokryć dachowych - blacha powlekana - o powierzchni nie mniejszej niż 300m2 każde zadanie),
c) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem (kierownik robót z min. 2 letnim stażem w kierowaniu robotami remontowymi lub wykończeniowymi wnętrz oraz doświadczenie w kierowaniu/nadzorze wykonania co najmniej dwóch pokryć dachowych o pow. min 300m2 każde zadanie).
4. Za spełnienie warunków udziału w zamówieniu uznaje się przedłożenie (dołączenie do oferty) oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VI siwz.
5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
6. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy (zał. nr 2).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej dwie roboty - remont lub roboty wykończeniowe wnętrz - w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto oraz wykonanie co najmniej dwóch pokryć dachowych - blacha powlekana - o powierzchni nie mniejszej niż 300m2 każde zadanie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (zał. nr 3).
4. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - kierownik robót (min. 2 letni staż w kierowaniu robotami remontowymi lub wykończeniowymi wnętrz oraz kierowanie/nadzór nad wykonaniem co najmniej dwóch pokryć dachowych o pow. min 300m2 każde zadanie) - (zał. nr 4).
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Odpowiednie dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna):
- Oświadczenie wymienione w ppkt1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie).
- Dokument wymieniony w ppkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców.
- W zakresie dokumentu wymienionego w ppkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum.
- Dokumenty wymienione w ppkt 3-4 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument.
Doświadczenie i potencjał kadrowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-szepietowo.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pokój nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szepietowo, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Oś III - Odnowa i rozwój wsi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.