eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów do celów procesowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Rzeszów: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów do celów procesowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego.
Numer ogłoszenia: 114966 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów do celów procesowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych, całodobowych usług w zakresie usuwania, uporządkowania jezdni po zaistniałym zdarzeniu, przemieszczania (z miejsca wypadku), holowania i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych i ich części zabezpieczonych przez Policję dla celów procesowych (dowodowych) na potrzeby i na zlecenie jednostek Policji woj. podkarpackiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001, nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: a) mają siedzibę oraz dysponują parkingiem na terenie podanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 1 do SIWZ dla danego zadania) a parking spełnia następujące warunki: - jest ogrodzony, oświetlony, utwardzony i strzeżony całodobowo; - posiada minimum jedno wydzielone miejsce pozwalające na dokonanie oględzin pojazdów (zadaszony kanał najazdowy z oświetleniem lub zadaszony podnośnik z oświetleniem) - posiada minimum jedno wydzielone pomieszczenie zamykane i zadaszone (lub wiatę) o łącznej powierzchni minimum 25m2, przeznaczonych do składowania części pojazdów samochodowych (silniki, karoseria, tapicerka, inne podzespoły samochodowe, w tym elektroniczne); - Wykonawca zapewnia zabezpieczenie przed opadami atmosferycznymi pojazdów uszkodzonych poprzez co najmniej nakrycie ich nieprzemakalną plandeką; b) dysponują sprzętem transportowym umożliwiającym usunięcie z drogi i zaholowanie każdego pojazdu niezależnie od rodzaju i wielkości powstałych w nim uszkodzeń c) Wykonawca zagwarantuje 24 godzinną dyspozycyjność oraz ciągłość wykonywanych usług przez 7 dni w tygodniu; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mienie - pojazd i wyposażenie); 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg dodatku nr 4 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2001 r., nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e) wykaz - opis techniczny parkingu depozytowego, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, zgodnie z Dodatkiem nr 1a do niniejszej specyfikacji f) wykaz pojazdów pomocy drogowej przeznaczonych do świadczenia usługi, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wzór stanowi Dodatek nr 1b do niniejszej specyfikacji; g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pojazdów pomocy drogowej i parkingu depozytowego, jeżeli w wykazach, o których mowa w pkt 6 lit. e oraz lit. f wykonawca wskazał pojazdy pomocy drogowej i parking depozytowy, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - cena za użycie dźwigu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 30, budynek B, pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 30, budynek B, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów do celów procesowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie usuwania, przemieszczania, holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu holowanego powyżej 3,5 tony oraz parkowania tych pojazdów na parkingach strzeżonych na zlecenie KMP w Rzeszowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za użycie dźwigu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów do celów procesowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie usuwania, przemieszczania, holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu holowanego powyżej 3,5 tony oraz parkowania tych pojazdów na parkingach strzeżonych na zlecenie KPP w Lesku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za użycie dźwigu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów do celów procesowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie usuwania, przemieszczania, holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu holowanego powyżej 3,5 tony oraz parkowania tych pojazdów na parkingach strzeżonych na zlecenie KPP Lubaczów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za użycie dźwigu - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów do celów procesowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie usuwania, przemieszczania, holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu holowanego powyżej 3,5 tony oraz parkowania tych pojazdów na parkingach strzeżonych na zlecenie KPP w Ropczycach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za użycie dźwigu - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług holowania, przemieszczania i parkowania na parkingach pojazdów do celów procesowych dla jednostek Policji woj. podkarpackiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie usuwania, przemieszczania, holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu holowanego powyżej 3,5 tony oraz parkowania tych pojazdów na parkingach strzeżonych na zlecenie KPP w Ustrzykach Dolnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. cena za użycie dźwigu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.