eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Budynek biurowo- garażowy ZUK w Opocznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Opoczno: Budynek biurowo- garażowy ZUK w Opocznie
Numer ogłoszenia: 114906 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, fax 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budynek biurowo- garażowy ZUK w Opocznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane p.n.: Budynek biurowo- garażowy ZUK w Opocznie. 2. Przedmiot zamówienia stanowi powierzenie generalnego wykonawstwa w zakresie wskazanej wyżej inwestycji. Wykonawca wykona całość inwestycji objętej przedmiotem zamówienia z materiałów i urządzeń budowlanych zapewnionych przez Wykonawcę we własnym zakresie. 3.Informacje ogólne dotyczące inwestycji: 1)powierzchnia zabudowy: 440,10 m2, 2)powierzchnia użytkowa: 504,89 m2, 3)kubatura budynku: 2.789,54 m3, 4)wysokość do okapu: 7,30 m, 5)wysokość kondygnacji biurowej: 3,00 m, 6)kąt pochylenia połaci dachowej: 10º i 6º, 7)parter: 381,08 m2, 8)piętro: 123,81 m2, 9)funkcja biurowa: łącznie 218,24 m2, 10)funkcja garazowa: łącznie 258,34 m2, 11)funkcja pomocnicza (kotłownia, skład opału): łącznie 28,31 m2, 12)Drogi, parkingi, chodniki, trawnik: a)powierzchnia dojadu- kostka betonowa projektowana: 180,00 m2 b)powierzchnia parkingu- kostka betonowa projektowana: 116,00 m2 c)powierzchnia chodnika- kostka betonowa projektowana: 30,00 m2 d)powierzchnia trawnika (zieleń)- 24,00 m2 4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.UWAGA WAŻNE- przedmiot zamówienia określony w ust. 4 niniejszego rozdziału nie obejmuje: 1)wykonania przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego (w tym materiałów na przyłącza), które jest wprawdzie ujęte w dokumentacji projektowej, ale Zamawiający zastrzega, że wykona je samodzielnie. 2)wyposażenia technologicznego budynku (w całości pkt. 12.0) określonego w Projekcie Budowlanym Technologicznym BUDYNKU BIUROWO-GARAŻOWEGO- Zamawiający zastrzega, że zapewni je we własnym zakresie 3)rozbiórka istniejącego budynku- Zamawiający dokona jej we własnym zakresie. 6.Wykonawca poniesie opłaty: 1)za czas zajęcia pasa drogowego na okres wykonywania robót, 2)koszty obsługi geodezyjnej obejmujące: koszt wytyczenia przebiegu inwestycji i koszt inwentaryzacji powykonawczej, 3)koszty obsługi geotechnicznej. 7.Zamawiający wymaga ponadto: 1)udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane przez okres minimum 60 miesięcy (5 lat) od daty wydania inwestycji Zamawiającemu, 2)wszystkie wbudowane materiały winny posiadać aprobaty techniczne (europejskie aprobaty techniczne), atesty, deklaracje zgodności lub znaki budowlane stosownie do wymogów Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 Nr 92, poz. 881). Dokumenty stwierdzające posiadane atesty, deklaracje zgodności oraz aprobaty techniczne winny być wydane Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu końcowego. 8. Miejsce realizacji zamówienia: Roboty objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w Opocznie, przy ul. Targowa 9, woj. Łódzkie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.32.21 - Magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Oryginalny kod CPV: 45.21.32.51 - Zakłady Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.51 - Roboty budowlane w zakresie zakładów przemysłowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 15. 000,00 zł ; (słownie: piętnaście tysięcy zł), przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium na konto Zamawiającego, oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tego tytułu faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do upływy terminu otwarcia ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, W takim przypadku wadium należy wnieść przelewem na konto depozytów Zamawiającego: bank P.K.O. BP S.A. o/Piotrków Trybunalski Nr konta 23 1020 3916 0000 0102 0085 8902. Uwaga: Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do oferty. b) poręczeniach bankowych (w tym poręczeniach pieniężnych SKOK) lub gwarancjach bankowych, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta. c) gwarancjach ubezpieczeniowych, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta. d) poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta. W przypadku wnoszenia wadium w postaci niepieniężnej dokument potwierdzający należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona bez rozpatrywania ! 3. Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 5. ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1.spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.spełniają warunki i kryteria określone w niniejszej SIWZ, 3.złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4.akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy -załącznik do SIWZ, 5.wniosą w terminie wadium w wymaganej wysokości, Kryteria oceny spełnienia warunków 1) Spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -Spełniają wskazane warunki wg oświadczenia wykonawcy. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót budowlanych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- ocena na podstawie stosownego wpisu we właściwym rejestrze -KRS- albo ewidencji działalności gospodarczej 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, do wykonania zamówienia- w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dysponują co najmniej: osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: ogólnobudowlana, instalacyjna i elektryczna -lub po jednej osobie w poszczególnych specjalnościach- oraz co najmniej 5 osób, w tym minimum 2 majstrów budowlanych, posiadających doświadczenie i umiejętności do wykonania przedmiotu zamówienia 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w szczególności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania robót budowlanych z sumą gwarancyjną na kwotę minimum 450.000,00 zł.-czterysta pięćdziesiąt tysięcy, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -wg oświadczenia wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, stosownie do art. 24 ustawy 7) Akceptuje istotne warunki umowy- oświadczą -w formularzu oferty-, że akceptuje istotne warunki umowy- wzór wskazany w załączniku do SIWZ 8) Złożą wymagane dokumenty-złożą wymagane dokumenty 9) Wniosą w terminie wadium- wniosą w terminie wadium Sposób oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 2 do SIWZ), 2)oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 3 do SIWZ), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto i w jaki sposób jest uprawniony do reprezentacji wykonawcy- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. -Jeżeli ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć także aktualną uchwałę wspólników lub umowę spółki wyrażające zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania. 4)wykazu wykonanych robót budowlanych + dokumenty potwierdzając ich należyte wykonanie (referencje)- wzór: załącznik nr 4 do SIWZ, 5)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia + dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - wzór: załącznik nr 5 do SIWZ, 6)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7)Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 97
  • 2. okres gwarancji - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno oraz www.pgk.opoczno.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.