Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-06
Koszalin: Zorganizowanie pobytu uczestników IX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. Kompleksowe i szczegółowe problemy inżynierii środowiska w terminie od 28.05.2009r. do 31.05.2009r. w miejscowości Darłówko
Numer ogłoszenia: 1148 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestników IX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. Kompleksowe i szczegółowe problemy inżynierii środowiska w terminie od 28.05.2009r. do 31.05.2009r. w miejscowości Darłówko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie pobytu uczestników IX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. Kompleksowe i szczegółowe problemy inżynierii środowiska w terminie od 28.05.2009r. do 31.05.2009r. w miejscowości Darłówko w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - posiadają warunki zakwaterowania uczestników konferencji w jednym ośrodku, w pokojach jedno i dwuosobowych - posiadają profesjonalne sale konferencyjne wyposażone w klimatyzację i aparaturę nagłośnieniową oraz sprzęt do prowadzenia obrad, - posiadają warunki do wyżywienia uczestników, zorganizowania kolacji - grill oraz uroczystej kolacji, - położenie ośrodka i wyposażenie umożliwia wypoczynek i rekreacje uczestnikom konferencji w czasie poza obradami, - położenie ośrodka w bezpośrednim sąsiedztwie z morzem ( lub w odległości do 150 m) - możliwość zorganizowania bezpłatnie własnej recepcji na czas trwania konferencji, - przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ (pkt 8.5), a stanowiące kompleksową ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej specyfikacji 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Prospekt lub zdjęcia obiektu, przykładowego pokoju, sali konferencyjnej, w którym będą zakwaterowani uczestnicy konferencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena zaoferowanych warunków pobytu uczestników konferencji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.3.14) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 06/01/2009.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji wydarzenia "Szkoła Prototypowania"
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 2-dniowego wyjazdu studyjnego do województwa kujawsko-pomorskiego szlakiem gospodarstw opiekuńczych [...]
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.