Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-01
Opole: Budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (CCTV) w siedzibie Archiwum Państwowego w Opolu
Numer ogłoszenia: 114891 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe w Opolu , ul. Zamkowa 2, 45-016 Opole, woj. opolskie, tel. 77 454 55 36, faks 77 454 21 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.ap.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (CCTV) w siedzibie Archiwum Państwowego w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży instalacyjnej (zabezpieczenia techniczne) w zakresie budowy systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (CCTV) w budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2. Zakres prac - objętych przedmiotem zamówienia - obejmuje: - oprzewodowanie, montaż i uruchomienie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) - demontaż istniejącej instalacji systemu telewizji dozorowej (CCTV), - oprzewodowanie, montaż i uruchomienie instalacji systemu telewizji dozorowej (CCTV), - sporządzenie dokumentacji technicznej powykonawczej wykonanych systemów SSWiN oraz CCTV (bliżej określonej w pkt 1.7 SIWZ), - roboty poprawkowo - wykończeniowe (w tym malowanie całości pomieszczeń, w których prowadzono roboty objęte zamówieniem), - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania systemów SSWiN i CCTV.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.50 - 45.31.43.50 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,- zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) (szczegóły - patrz SIWZ).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności(art. 22 ust.1 pkt 1 PZP) Aktualna koncesja MSWiA uprawniająca Wykonawcę do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności(art. 22 ust.1 pkt 1 PZP)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót w branży instalacyjnej (zabezpieczenia techniczne), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone wykonaniem (zakończeniem realizacji) zamówień dot. robót w branży instalacyjnej (zabezpieczenia techniczne) o charakterze, przedmiocie i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 PZP) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponowanie co najmniej 1 osobą legitymującą się co najmniej 3-letnim stażem w kierowaniu robotami oraz osobami uprawnionymi do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 22/08/1997 o ochronie osób i mienia(art. 22 ust.1 pkt 2 PZP) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 PZP)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponowanie co najmniej 1 osobą legitymującą się co najmniej 3-letnim stażem w kierowaniu robotami oraz osobami uprawnionymi do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 22/08/1997 o ochronie osób i mienia(art. 22 ust.1 pkt 2 PZP) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 PZP). Oświadczenie Wykonawcy na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /w przypadku samodzielnej realizacji zamówienia/ lub Wykazu podwykonawców /w przypadku realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawców/ dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 PZP)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert sytuacja ekonomiczna i finansowa brak zaległości w uiszczaniu podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu(art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert sytuacja ekonomiczna i finansowa brak zaległości w uiszczaniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub przedłożenie zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania całości wykonania decyzji właściwego organu(art. 22 ust.1 pkt 4 PZP) Opłacona polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia potwierdzona posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności(art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Określone w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin wykonania - 10
- 3 - Okres gwarancji - 10
- 4 - Warunki płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opole.ap.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.opole.ap.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Archiwum Państwowe w Opolu, ul. Zamkowa 2, 45-016 Opole,(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
- [D/41/2025] Zakup i dostawa mebli medycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu UO
- U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- PSP Nr 5 z OI - przebudowa dachu krytej pływalni.
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 420 w m. Pilszcz od km 11+100 do km 13+100
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabezpieczeń przeciwpożarowych (SSP) dla budynku internatu w Grudziądzu przy ul. Parkowej 18
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
- Budowa oświetlenia ul. Sznajdra w Radomiu
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.