Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Głuchołazy: DOSTAWA RYB MROŻONYCH, SOLONYCH, KONSERW RYBNYCH I KARPIA
dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach
Numer ogłoszenia: 114826 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, fax 077 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RYB MROŻONYCH, SOLONYCH, KONSERW RYBNYCH I KARPIA dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb mrożonych, solonych, konserw rybnych i karpia. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.23.20.00 - Ryby solone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.20.00 - Ryby solone Oryginalny kod CPV: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 05.11.00.00 - 05.11.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 2 do SIWZ, b) Oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w należnościach podatkowych - załącznik nr 3, do SIWZ c) Oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w składkach ubezpieczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4 do SIWZ, d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA W Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy pokój nr 21 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 11:45, miejsce: w SEKRETARIACIE SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA W Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki: 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3 do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w należnościach podatkowych - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w składkach ubezpieczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie o realizacji dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności - wzór oświadczenia w załączniku nr 5 do SIWZ. 7. Oświadczenie o akceptacji treści umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do reprezentowania Wykonawcy oraz podpisania oferty ( jeżeli dotyczy ).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ryby mrożone i solone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby mrożone i solone. Pakiet podzielony na 5 pozycji: 1) Filet z Pangi 250kg, 2) Filet z Mintaja 180kg, 3) Filet z Morszczuka 180kg, 4) Filet z Miryny 190kg, 5) Filety śledziowe lekko solone 15kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-0, 15.23.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwy rybne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwy rybne. Pakiet podzielony na 5 pozycji: 1) Śledź w pomidorach w puszce 20kg, 2) Szprot w pomidorach w puszce 20kg, 3) Szprot w oleju w puszce 20kg, 4) Makrela w oleju w puszce 30kg 5) Makrela w pomidorach w puszce 20kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Karp żywy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karp żywy 60kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. GABRIELA NARUTOWICZA W GRÓJCU 2025/2026
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- RYBY.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.