Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Ziębice: Remont zabytkowego Ratusza w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 114823 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, fax 074 8191212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego Ratusza w Ziębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją, jest remont Ratusza w Ziębicach - etap I - wzmocnienie wieży Ratusza, remont pokrycia dachu oraz remont elewacji. Budynek będący przedmiotem opracowania jest budynkiem wolnostojącym, dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym i dachem stromym wielospadowym. Budynek wpisany do rejestru zabytków nr 778/Wł. Bilans terenu działki: Powierzchnia zabudowy budynku - 574,03 m2 Powierzchnia utwardzona - 1 172,1 m2 Kubatura - 7500 m3 Zakres robót ogólnobudowlanych: - montaż i demontaż rusztowań, - prace przygotowawcze : rozbiórka i demontaż elementów przeznaczonych do wymiany, - przełożenie kamiennych stopni i podestu wejścia głównego oraz naprawa balustrady przy wejściu głównym do Ratusza, - wzmocnienie ścian i balustrad kamiennych wieży, - przemurowanie kominów ponad dachem, - konserwacja i wymiana pojedynczych elementów więźby dachowej, - wykonanie nowego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, - remont tynków elewacji, - naprawa i wymiana stolarki okiennej, - malowanie elewacji. Zakres robót renowacyjno-konserwatorskich - elewacja - konserwacja kamienia i elementów metalowych - stolarka okienna i drzwiowej - renowacja stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych Zakres robót wieży Ratusza - przebudowa wieży zgodnie z ekspertyzą budowlaną -wzmocnienie ścian i nadproży wieży. Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym przez Architektoniczną Pracownię Projektową w Kłodzku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 35 000,00 zł (słownie zł: trzydzieści pięć tysięcy zł). Informacja ta dotyczy tylko oferentów, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert w drugim etapie postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz co najmniej jednej roboty budowlanej o profilu renowacyjno-konserwacyjnym, w zakresie której występują roboty pokrywcze z dachówki, tynki, roboty kamieniarskie, stolarka okienna i drzwiowa w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków o kubaturze co najmniej 4 000 m3 W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych) robót z podaniem inwestora (adres), zakresu robót, wartości brutto i terminu realizacji oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokóły odbioru robót itp.) Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w zakresie wymienionym w wykazie. b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Kierownik budowy - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert, - Osobę posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, czyli posiadającą dyplom uczelni wyższej w dziedzinie konserwacji i restauracji zabytków w specjalności konserwacji kamienia, rzeźby i detalu architektonicznego, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności przez te osoby. Uwaga: przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przynależność osób, które będą wykonywać zamówienie, do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 zł (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 300 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach, 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10 (sekretariat pok. nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- "REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE" ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r.
- KONSERWACJA BRZEGÓW KORYTA RZEKI OŁAWA W MIEJSCOWOŚCI ZIĘBICE
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/017 w leśnictwie Koniecbór
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Roboty budowlane na odcinku drogi powiatowej nr 2737E w miejscowości Brzozów
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- "Modernizacja gminnego magazynu Obrony Cywilnej przy ul. Piastowskiej 19 w Małomicach".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





