eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikModernizacja ewidencji gruntów i budynków - aktualizacja użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych, założenie kartotek budynków obecnie ich nie posiadających, założenie rejestru i kartotek lokali dla obrębów:zadanie 1) Chwałowice, Ochojec,zadanie 2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Rybnik: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - aktualizacja użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych, założenie kartotek budynków obecnie ich nie posiadających, założenie rejestru i kartotek lokali dla obrębów:zadanie 1) Chwałowice, Ochojec,zadanie 2) Golejów, Kłokocin,zadanie 3) Orzepowice, Wielopole.
Numer ogłoszenia: 114819 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - aktualizacja użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych, założenie kartotek budynków obecnie ich nie posiadających, założenie rejestru i kartotek lokali dla obrębów:zadanie 1) Chwałowice, Ochojec,zadanie 2) Golejów, Kłokocin,zadanie 3) Orzepowice, Wielopole..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kontroli terenowej w zakresie konturów użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych oraz istniejących budynków (obiektów trwale związanych z gruntem).Porównanie wyników kontroli terenowej z danymi zawartymi w operacie ewidencji gruntów w części opisowej prowadzonej systemem EGB 2000 ORACLE 9i oraz z mapą ewidencyjną prowadzoną w systemie dgDialog Topography wersja 5.0 ORACLE 9i SPATIAL.Inwentaryzacja i rozliczenie wykazanych różnic występujących w użytkach gruntowych pomiędzy terenem, mapą ewidencyjną a rejestrem gruntów z uwzględnieniem danych z przeprowadzonej uzupełniającej klasyfikacji gruntów (obręb Orzepowice), sporządzenie wykazu zmian gruntowych zawierającego aktualne dane.W wyniku przeprowadzonego wywiadu i pomiaru w terenie założenie brakujących kartotek budynków oraz założenie kartotek i rejestru lokali.Przekazanie danych z przeprowadzonej kontroli w formie raportu firmie Intergraph Polska Sp. z o.o. (serwisant oprogramowania EGB 2000) w celu wyeliminowania ewentualnych błędów.Wprowadzenie w siedzibie zamawiającego wyników kontroli do operatu ewidencji gruntów i budynków w części opisowej i graficznej.Wyłożenie w siedzibie zamawiającego projektu modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz udział przez okres 15 dni roboczych w okresie wyłożenia w rozstrzyganiu uwag zgłaszanych do tego projektu.Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:a) Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie polegające na założeniu kartotek i rejestrów budynków i lokali dla obiektów obejmujących co najmniej 500 budynków i 150 lokali każde, oraz na przeprowadzeniu aktualizacji użytków gruntowych dla co najmniej dwóch obiektów o powierzchni 600 ha każdy, z warunkiem że ewidencja gruntów i budynków dla tych obiektów w części opisowej prowadzona była w systemie EGB 2000 ORACLE 9i, a mapa ewidencyjna w systemie dgDialog Topography wersja 5.0.ORACLE 9i SPATIAL. b) Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 (każda z nich), zgodnie z ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne.Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2,3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3,4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień (załącznik nr 3),5) dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością,6) uprawnienia w specjalności : geodezyjnej i kartograficznej w zakresie 1 i 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, pok. 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Chrobrego 2, pok. 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chwałowice, Ochojec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - aktualizacja użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych, założenie kartotek budynków obecnie ich nie posiadających, założenie rejestru i kartotek lokali..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Golejów, Kłokocin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - aktualizacja użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych, założenie kartotek budynków obecnie ich nie posiadających, założenie rejestru i kartotek lokali..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Orzepowice, Wielopole..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - aktualizacja użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych, założenie kartotek budynków obecnie ich nie posiadających, założenie rejestru i kartotek lokali..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.