Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Koronowo: Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Różanna
Numer ogłoszenia: 114762 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Różanna , ul. Leśna 5, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3820510, faks 052 3822077.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://rozanna.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Różanna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Różanna Zadanie 1 - remont drogi leśnej nr 24 na terenie leśnictwa Pólko: profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem, Zadanie 2 - remont dróg leśnych nr 1 i 2 na terenie leśnictwa Tylna Góra: profilowanie, drogi i utwardzenie kruszywem, Zadanie 3 - remont drogi leśnej nr 1 na terenie leśnictw Tylna Góra, Kadzionka: równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych, nasyp filtracyjny, profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem, Zadanie 4 - remont drogi leśnej nr 34 na terenie leśnictwa Aleksandrowiec: profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem Zadanie 5 - remont dróg leśnych nr 41, 42 i 45 na terenie leśnictw Stronno, Ługowo: równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych, profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem Zadanie 6 - remont dróg leśnych nr 44, 47, 48 i 49 na terenie leśnictwa Ługowo: profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem Szczegółowy opis zawiera: Projekt - załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ STWiOR - załącznik nr 11 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium ( art. 45 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych) Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: Zadanie 1 - 2 500,00 zł Zadanie 2 - 4 000,00 zł Zadanie 3 - 4 000,00 zł Zadanie 4 - 5 000,00 zł Zadanie 5 - 3 000,00 zł Zadanie 6 - 1 500,00 zł Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto BOŚ S.A. O.Bydgoszcz 49 1540 1027 2001 7500 3782 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata i jakiej części: Przetarg- Remont dróg leśnych część.. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z późn.zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w powyższym zakresie nie stawia warunków do spełnienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej (odpowiadającej rodzajowi robót będących przedmiotem zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w wykazie wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajowi robót będących przedmiotem zamówienia tj. remontu lub budowy dróg na kwotę łączną co najmniej 100 000 zł z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - poprzez złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, że dysponuje odpowiednimi narzędziami i urządzeniami technicznymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie takimi narzędziami i urządzeniami technicznymi, jak: co najmniej jedna równiarka drogowa samojezdna oraz co najmniej jeden walec statyczny drogowy o wadze minimum 8 t. (oraz przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi zasobami)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - poprzez złożenie oświadczenia, które stanowi załącznik nr 7 do SIWZ że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, które wykonywać będą zamówienie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności do wykonania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności (ponadto przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument świadczący o tym, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach : - jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, możliwa będzie zmiana oferowanej ceny o różnicę spowodowaną ww. zmianą,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozanna.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NADLEŚNICTWO RÓŻANNA
ul. Leśna 5
86-010 Koronowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Różanna w Koronowie Leśna 5 86-010 Koronowo Pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - remont drogi leśnej nr 24 na terenie leśnictwa Pólko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - remont drogi leśnej nr 24 na terenie leśnictwa Pólko: profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - remont dróg leśnych nr 1 i 2 na terenie leśnictwa Tylna Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - remont dróg leśnych nr 1 i 2 na terenie leśnictwa Tylna Góra: profilowanie, drogi i utwardzenie kruszywem,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - remont drogi leśnej nr 1 na terenie leśnictw Tylna Góra, Kadzionka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - remont drogi leśnej nr 1 na terenie leśnictw Tylna Góra, Kadzionka: równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych, nasyp filtracyjny, profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - remont drogi leśnej nr 34 na terenie leśnictwa Aleksandrowiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - remont drogi leśnej nr 34 na terenie leśnictwa Aleksandrowiec: profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - remont dróg leśnych nr 41, 42 i 45 na terenie leśnictw Stronno, Ługowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - remont dróg leśnych nr 41, 42 i 45 na terenie leśnictw Stronno, Ługowo: równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych, profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - remont dróg leśnych nr 44, 47, 48 i 49 na terenie leśnictwa Ługowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - remont dróg leśnych nr 44, 47, 48 i 49 na terenie leśnictwa Ługowo: profilowanie drogi i utwardzenie kruszywem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji) (II)
- Dostawa artykułów spożywczych różnych - przyprawy i soja
- Zabezpieczenie skarpy przy moście kolei wąskotorowej w Koronowie
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





