Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Rzeszów: Świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej
Numer ogłoszenia: 114711 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, zwanym dalej usługą, jest świadczenie usług polegających na aprobacie skierowań na leczenie uzdrowiskowe wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Część I - świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową dorosłych i dzieci pod względem celowości tego leczenia. Zamówienie w części I obejmuje maksymalną ilość 7000 skierowań. 2.2 Część II - świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową dorosłych pod względem celowości tego leczenia. Zamówienie w części II obejmuje maksymalną ilość 7000 skierowań. 3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 85148000 - 8 - usługi analizy medycznej. 4. Szczegółowe prawa i obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164 poz. 1027 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 roku w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. z 2011 r. Nr 142 poz. 835 ) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia określone w punktach 2.1. i 2.2. 7. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca, to jest osoba aprobująca skierowania, zobowiązana jest do trzygodzinnej obecności w siedzibie Zamawiającego w celu udzielania Świadczeniobiorcom niezbędnych wyjaśnień w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego przynajmniej raz w tygodniu, w dzień roboczy. 8. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonywania aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, w terminie do 14 dni od ich otrzymania oraz wskazania profilu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej b) w przypadkach tego wymagających - odmawiania aprobowania skierowań, c) wnioskowania do lekarza ubezpieczenia zdrowotnego wystawiającego skierowanie, zwanego dalej lekarzem kierującym o dostarczenie dokumentacji medycznej niezbędnej do ustalenia trybu i zakresu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, d) wnioskowania do lekarza kierującego (lekarza ubezpieczenia zdrowotnego) o uzupełnienie lub aktualizację dokumentacji oraz wnioskowania o przeprowadzenie dodatkowych badań, e) dokonywania ponownej aprobaty skierowań po uzyskaniu ich uzupełnienia lub weryfikacji, f) uzasadniania dokonanej kwalifikacji skierowania w przypadku przeciwwskazań lub braku wskazań do leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, g) aprobowanie kolejnych skierowań wystawionych tej samej osobie, które wpłynęły w trakcie rozpatrywania skierowania podstawowego (pierwszego), h) opiniowanie pod względem medycznym zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitacje uzdrowiskową, i) opiniowanie pod względem medycznym odwołań dotyczących potwierdzenia lub niepotwierdzenia skierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitacje uzdrowiskową, oraz kwestionowania przez nich dokonanej kwalifikacji dotyczącej leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, j) współpracy w zakresie obsługi skierowań z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, k) aprobowanie skierowań pod względem leczenia uzdrowiskowego w ramach ambulatoryjnego leczenia uzdrowiskowego dorosłych ( odpowiednio dzieci )..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.80.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie złacznik nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załacznik nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załacznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załacznik nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załacznik nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8
pok. 223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie ul. Zamkowa 8 pok. 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową dorosłych i dzieci pod względem celowości tego leczenia. Zamówienie w części I obejmuje maksymalną ilość 7000 skierowań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 85148000 - 8 - usługi analizy medycznej. 4. Szczegółowe prawa i obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164 poz. 1027 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 roku w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. z 2011 r. Nr 142 poz. 835 ) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia określone w punktach 2.1. i 2.2. 7. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca, to jest osoba aprobująca skierowania, zobowiązana jest do trzygodzinnej obecności w siedzibie Zamawiającego w celu udzielania Świadczeniobiorcom niezbędnych wyjaśnień w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego przynajmniej raz w tygodniu, w dzień roboczy. 8. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonywania aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, w terminie do 14 dni od ich otrzymania oraz wskazania profilu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej b) w przypadkach tego wymagających - odmawiania aprobowania skierowań, c) wnioskowania do lekarza ubezpieczenia zdrowotnego wystawiającego skierowanie, zwanego dalej lekarzem kierującym o dostarczenie dokumentacji medycznej niezbędnej do ustalenia trybu i zakresu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, d) wnioskowania do lekarza kierującego (lekarza ubezpieczenia zdrowotnego) o uzupełnienie lub aktualizację dokumentacji oraz wnioskowania o przeprowadzenie dodatkowych badań, e) dokonywania ponownej aprobaty skierowań po uzyskaniu ich uzupełnienia lub weryfikacji, f) uzasadniania dokonanej kwalifikacji skierowania w przypadku przeciwwskazań lub braku wskazań do leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, g) aprobowanie kolejnych skierowań wystawionych tej samej osobie, które wpłynęły w trakcie rozpatrywania skierowania podstawowego (pierwszego), h) opiniowanie pod względem medycznym zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitacje uzdrowiskową, i) opiniowanie pod względem medycznym odwołań dotyczących potwierdzenia lub niepotwierdzenia skierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitacje uzdrowiskową, oraz kwestionowania przez nich dokonanej kwalifikacji dotyczącej leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, j) współpracy w zakresie obsługi skierowań z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, k) aprobowanie skierowań pod względem leczenia uzdrowiskowego w ramach ambulatoryjnego leczenia uzdrowiskowego dorosłych ( odpowiednio dzieci )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - świadczenie usług polegających na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową dorosłych pod względem celowości tego leczenia. Zamówienie w części II obejmuje maksymalną ilość 7000 skierowań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 85148000 - 8 - usługi analizy medycznej. 4. Szczegółowe prawa i obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164 poz. 1027 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 roku w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. z 2011 r. Nr 142 poz. 835 ) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia określone w punktach 2.1. i 2.2. 7. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca, to jest osoba aprobująca skierowania, zobowiązana jest do trzygodzinnej obecności w siedzibie Zamawiającego w celu udzielania Świadczeniobiorcom niezbędnych wyjaśnień w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego przynajmniej raz w tygodniu, w dzień roboczy. 8. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonywania aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, w terminie do 14 dni od ich otrzymania oraz wskazania profilu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej b) w przypadkach tego wymagających - odmawiania aprobowania skierowań, c) wnioskowania do lekarza ubezpieczenia zdrowotnego wystawiającego skierowanie, zwanego dalej lekarzem kierującym o dostarczenie dokumentacji medycznej niezbędnej do ustalenia trybu i zakresu leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, d) wnioskowania do lekarza kierującego (lekarza ubezpieczenia zdrowotnego) o uzupełnienie lub aktualizację dokumentacji oraz wnioskowania o przeprowadzenie dodatkowych badań, e) dokonywania ponownej aprobaty skierowań po uzyskaniu ich uzupełnienia lub weryfikacji, f) uzasadniania dokonanej kwalifikacji skierowania w przypadku przeciwwskazań lub braku wskazań do leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, g) aprobowanie kolejnych skierowań wystawionych tej samej osobie, które wpłynęły w trakcie rozpatrywania skierowania podstawowego (pierwszego), h) opiniowanie pod względem medycznym zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitacje uzdrowiskową, i) opiniowanie pod względem medycznym odwołań dotyczących potwierdzenia lub niepotwierdzenia skierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitacje uzdrowiskową, oraz kwestionowania przez nich dokonanej kwalifikacji dotyczącej leczenia uzdrowiskowego albo rehabilitacji uzdrowiskowej, j) współpracy w zakresie obsługi skierowań z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, k) aprobowanie skierowań pod względem leczenia uzdrowiskowego w ramach ambulatoryjnego leczenia uzdrowiskowego dorosłych ( odpowiednio dzieci )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Zakup i dostawa radiofarmaceutyków do diagnostyki i terapii izotopowej.
- Remont DW: zadanie nr 1 - Remont (odnowa) DW 987 w m. Kolbuszowa Górna, zadanie nr 2 - Remont (odnowa) DW 986 w m. Ropczyce i Okonin, zadanie nr 3 - Remont (odnowa) DW 985 w m. Padew Narodowa
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.: MONTAŻ KLAP POŻAROWYCH w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie P.Poż. w budynku H"
- Przebudowa dróg dojazdowych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Lecka " - CZĘŚĆ IV
- "Usługa serwisowania i utrzymania w sprawności systemu telekomunikacyjnego"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.