Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Grudziądz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 114693 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego: CZĘŚĆ 1 1) Zestaw komputerowy 31 szt 2) Zestaw komputerowy 1 szt 3) Zestaw komputerowy 7 szt. 4) Notebook 2 szt. 5) Notebook 1 szt. 6) Notebook 3 szt. 7) Drukarka laserowa sieciowa A4 10 szt., Materiał eksploatacyjny: 100% nowy, nie regenerowany , nie refabrykowany i nie napełniany toner. Toner o powiększonej wydajności jeżeli taki istnieje 20 szt. 8) Drukarka laserowa sieciowa A4 1 szt., Materiał eksploatacyjny: 100% nowy, nie regenerowany , nie refabrykowany i nie napełniany toner. Toner o powiększonej wydajności jeżeli taki istnieje. 2 szt. 9) Ploter 1 szt., Materiał eksploatacyjny: 100% nowe, nie regenerowane , nie refabrykowane i nie napełniane tusze i głowice. Tusze i głowice o powiększonej wydajności jeżeli takie istnieją. 2 kpl. 10) Skaner 3 szt. 11) Serwer 1 szt. 12) UPS Rack 19 2 szt. 13) Projektor 1 szt. 14) Uchwyt podsufitowy do projektora 1 szt. 15) Ekran projekcyjny 1 szt. 16) Extender Video 1 kpl. 17) Konsola KVM 2 szt. 18) Czytnik kodów kreskowych 2 szt. 19) Dysk twardy zewnętrzny 1 szt. 20) Oprogramowanie MS Office Standard 2007 MOLP PL GOV 43 Users 1 szt. 21) Oprogramowanie Przedłużenie ważności licencji na 1 rok od 10.05.2010 r. Antyvirus F-secure Client Security PL na 90 stanowisk 1 szt. 22) Oprogramowanie Przedłużenie ważności licencji na 1 rok od 28.12.2010 r. Antyvirus F-secure Client Security PL na 110 stanowisk 1 szt. 23) Oprogramowanie Anitivirus F-secure Client Security PL na 50 stanowisk 1 szt. 24) Oprogramowanie MS Windows Server Standard 2008 R2 MOLP GOV PL 64 bit z 20 MS Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV 1 szt. 25) Oprogramowanie Program do podstawowych obliczeń geodezyjnych Winkalk wraz z modułami: projektowanie tras, wyrównanie ścisłe, niwelacja + obliczanie mas ziemi, transformacja układów, współpraca z rejestratorami i totalstation 4 szt. 26) Oprogramowanie Program C-Geo V8 Professional dla Windows 4 szt. 27) Oprogramowanie Symantec Backup Exec 2010 Win Sercer z 12 miesięcznym podstawowym wsparciem i Symantec Backup Exec 2010 Agent Win Systems z 12 miesięcznym podstawowym wsparciem 1 szt. CZĘŚĆ 2 1) Notebook 1 szt. 2) Oprogramowanie MS Office 2007 Professional Academic Edition PL BOX 1 szt. 3) Oprogramowanie MS Project 2007 PL BOX 1 szt. 4) Kserokopiarka 1 szt. 5) Projektor 1 szt 6) Ekran projekcyjny 1 szt 7) Tablica interaktywna z projektorem i notebookiem: 6 szt Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu na 2010 r. oraz realizacja projektu pn: Komunikacja kluczem do integracji wg zestawień stanowiących załącznik Nr 2-Część 1 i Nr 3 -Część 2. Wyszczególnione parametry sprzętu komputerowego w Formularzach cenowych Nr 2 i Nr 3 są parametrami minimalnymi. Wyżej wskazany sprzęt komputerowy musi posiadać certyfikaty CE, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w formie papierowej wraz z dostawą sprzętu komputerowego. Miejsce dostawy: Część 1) Sprzęt i oprogramowanie opisane w załączniku nr 1 należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, pokój 309. Część 2) Sprzęt i oprogramowanie opisane w załączniku nr 2 należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Wodna 1, Brama Wodna. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.21.61.30-6, 30.23.13.10-3, 30.12.13.00-6, 30.23.00.00-0, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-0, 48.21.93.00-9, 48.31.00.00-4, 48.32.10.00-4, 48.31.80.00-0, 48.76.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 2 przewidziana do współfinansowania w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw komputerowy 31 szt 2) Zestaw komputerowy 1 szt 3) Zestaw komputerowy 7 szt. 4) Notebook 2 szt. 5) Notebook 1 szt. 6) Notebook 3 szt. 7) Drukarka laserowa sieciowa A4 10 szt., Materiał eksploatacyjny: 100% nowy, nie regenerowany , nie refabrykowany i nie napełniany toner. Toner o powiększonej wydajności jeżeli taki istnieje 20 szt. 8) Drukarka laserowa sieciowa A4 1 szt., Materiał eksploatacyjny: 100% nowy, nie regenerowany , nie refabrykowany i nie napełniany toner. Toner o powiększonej wydajności jeżeli taki istnieje. 2 szt. 9) Ploter 1 szt., Materiał eksploatacyjny: 100% nowe, nie regenerowane , nie refabrykowane i nie napełniane tusze i głowice. Tusze i głowice o powiększonej wydajności jeżeli takie istnieją. 2 kpl. 10) Skaner 3 szt. 11) Serwer 1 szt. 12) UPS Rack 19 2 szt. 13) Projektor 1 szt. 14) Uchwyt podsufitowy do projektora 1 szt. 15) Ekran projekcyjny 1 szt. 16) Extender Video 1 kpl. 17) Konsola KVM 2 szt. 18) Czytnik kodów kreskowych 2 szt. 19) Dysk twardy zewnętrzny 1 szt. 20) Oprogramowanie MS Office Standard 2007 MOLP PL GOV 43 Users 1 szt. 21) Oprogramowanie Przedłużenie ważności licencji na 1 rok od 10.05.2010 r. Antyvirus F-secure Client Security PL na 90 stanowisk 1 szt. 22) Oprogramowanie Przedłużenie ważności licencji na 1 rok od 28.12.2010 r. Antyvirus F-secure Client Security PL na 110 stanowisk 1 szt. 23) Oprogramowanie Anitivirus F-secure Client Security PL na 50 stanowisk 1 szt. 24) Oprogramowanie MS Windows Server Standard 2008 R2 MOLP GOV PL 64 bit z 20 MS Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV 1 szt. 25) Oprogramowanie Program do podstawowych obliczeń geodezyjnych Winkalk wraz z modułami: projektowanie tras, wyrównanie ścisłe, niwelacja + obliczanie mas ziemi, transformacja układów, współpraca z rejestratorami i totalstation 4 szt. 26) Oprogramowanie Program C-Geo V8 Professional dla Windows 4 szt. 27) Oprogramowanie Symantec Backup Exec 2010 Win Sercer z 12 miesięcznym podstawowym wsparciem i Symantec Backup Exec 2010 Agent Win Systems z 12 miesięcznym podstawowym wsparciem 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3, 30.21.61.30-6, 30.23.13.10-3, 30.23.00.00-0, 37.45.33.00-1, 48.00.00.00-8, 48.21.93.00-9, 48.31.00.00-4, 48.32.10.00-4, 48.31.80.00-0, 48.76.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, projektora, ekranu projekcyjnego i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem celem realizacji projektu Komunikacja kluczem do integracji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Notebook 1 szt. 2) Oprogramowanie MS Office 2007 Professional Academic Edition PL BOX 1 szt. 3) Oprogramowanie MS Project 2007 PL BOX 1 szt. 4) Kserokopiarka 1 szt. 5) Projektor 1 szt 6) Ekran projekcyjny 1 szt 7) Tablica interaktywna z projektorem i notebookiem: 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.21.93.00-9, 32.32.20.00-6, 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach MPGN w Grudziądzu do 31.12.2026r.
- Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Grudziądz w 2026 r.
- Dostawy leków i wyrobów medycznych - znak sprawy: Z/99/PN/25
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





