eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych i sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników i materiałów RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Morawica: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych i sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników i materiałów RTG
Numer ogłoszenia: 114657 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, fax 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych i sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników i materiałów RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników i materiałów RTG w ilosciach i asortymencie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podzielonych na 8 pakietów. Pakiet I-odczynniki laboratoryjne do Aparatów Epoll-20 i Epoll-20 Bis-21 pozycji. Pakiet II-odczynniki hematologiczne do Aparatów coulter Act-8 i AcT-diff-7 pozycji. Pakiet III-odczynniki do analizatorów jonoselektywnych AVL-985-S i AVL-088-3-13 pozycji. Pakiet IV-testy płytkowe-4 pozycje. Pakiet V-testy płytkowe do oznaczenia narkotyków w moczu-9 pozycji. Pakiet VI-odczynniki do koagulologii do Aparatu COAG CHROM 3003 - 6 pozycji. Pakiet VII - jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 23 pozycje. Pakiet VIII - wywoływacze, utrwalacze i filmy RTG - 4 pozycje.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.40.00 - Czynniki diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 24.64.00.00 - Chemikalia fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Pakiet I-100,00PLN, Pakiet II-300,00PLN, Pakiet III-500,00PLN, Pakiet IV- 80,00 PLN, Pakiet V - 150.00PLN, Pakiet VI - 150,00 PLN, Pakiet VII- 670,00PLN, Pakiet VIII - 200,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówieniach publicznych. 5.Odczynniki powinny posiadać oryginalne opakowania producentów. 6.Na zaoferowane odczynniki i sprzęt laboratoryjny oraz odczynników i materiałów RTG wymagany termin płatności 30 dni od dnia otrzymania faktury.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna obowiązuje załączenie umowy spółki oraz wpisu do rejestru działalności gospodarczej każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznacznego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz podmiotu gospodarczego); 5.W przypadku podmiotów zbiorowych aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, na łączną kwotę co najmniej 50 000,00zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 7.Ksero dowodu wniesienia wadium. 8.Aktualna deklaracja zgodności i znakowanie znakiem CE lub wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) lub inny aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem. 9.Dokumenty potwierdzające, że oferowane odczynniki zostały zaakceptowane do stosowania w w/w analizatorach przez producenta - dotyczy oferowania nieoryginalnych odczynników producenta analizatorów - dokumenty te należy dołączyć do pakietów II, III, VI. 10.Oświadczenie o posiadaniu aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z zasadami w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 14.12.2004 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. z 2005 r. Nr 2 poz. 8 - będącym aktem wykonawczym do Ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych ( Dz. U. nr 11 z 2001 poz. 84 z późn. zm.) dotyczy odczynników. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako oferty najkorzystniejszej należy dostarczyć w/w dokumenty w dniu dostawy pierwszej partii odczynników w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Jeżeli zaoferowany produkt nie posiada w swoim składzie substancji niebezpiecznej należy przedstawić oświadczenie, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej 11.Akceptowany wzór umowy. 12.Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik do SIWZ); 13.Oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców (załącznik do SIWZ); 14.Wypełniony formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). 15.Prawidłowo wypełnione formularze cenowe ( w przypadku oferty częściowej formularz cenowy na wybrany pakiet) sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres niezmienności cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 30,00zł dokonując opłaty w kasie Szpitala lub zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:45, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany z środków unijnych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki Laboratoryjne do Aparatów Epoll-20 i Epoll-20 Bio - 21 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki hematologiczne do Aparatów Coulter act-8 i AcT-diff - 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatorów jonoselektywnych AVL-985-S i AVL-088-3 - 13 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy płytkowe - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy płytkowe do oznaczenia narkotyków w moczu - 9 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMINNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do koagulologii do Aparatu COAG CHROM 3003 - 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 23 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywoływacze,utrwalacze i filmy RTG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00-0, 24.64.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.