eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2015 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2015-01-16

Bia³ystok: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2015 roku
Numer og³oszenia: 11464 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 219233 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych. Zamówienie obejmuje dwie czê¶ci:1.1. Czê¶æ I obejmuje sukcesywn± dostawê druków akcydensowych wymienionych poni¿ej, w którym wskazano rodzaj i parametry zamawianych druków oraz ich przewidywan± ilo¶æ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany tre¶ci druków objêtych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnêtrznych i zewnêtrznych. Zmiana tre¶ci nie bêdzie powodowa³a zmiany ceny. Druki musz± byæ dostarczone do Zamawiaj±cego odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wp³ywem czynników atmosferycznych. Wykaz siedzib, do których bêd± realizowane dostawy druków akcydensowych: 1) Bia³ystok, ul. S³onimska 1 2) Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 3/5 3) Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11. Czêstotliwo¶æ dostaw - jeden raz w miesi±cu do wskazanej ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego siedziby. Wykaz druków akcydensowych objêtych zamówieniem L.p. Opis przedmiotu Jedn. miary Ilo¶æ szacunkowa* 1 2 3 4 1.Dziennik budowy Pb-51b-60 kartek( 30 orygina³ów + 30 kopii), na kopiach perforacja umo¿liwiaj±ca oderwanie kartki, format A4, sztywna tekturowa ok³adka wg za³. wzoru 1 szt. 60 2. Dzienniki korespondencyjne, format A4, twarda oprawa, 96kart. szt. 50 3. Ewidencja wyj¶æ w godzinach s³u¿bowych - format A4, papier offsetowy, oprawa zeszytowa, 16 kartek szt. 50 4. Karta urlopowa, offsetowa, druk jednostronny, format A6 * bloczek (100k.) 100 5. Karty drogowe numerowane seria Aa, druk obustronny, format A5, offset o gr.80g/m2 bloczek (100k.) 60 6. Koperta dowodowa z nadrukiem, kolor bia³y, format B5,wym. 250x176mm, zadruk w kolorze czarnym, otwierana od góry bez kleju, gr.120g/m2, wg wzoru nr 2 szt. 15 000 7. Kwitariusz przychodowy, format A5, druk samokopiuj±cy orygina³ + 2 kopie (kopie w ró¿nych kolorach), klejony w blok. Druk numerowany, 1 blok zawiera 100 pokwitowañ wp³at, na jednej stronie 5 pokwitowañ, blok posiada tward± ok³adkê z zamocowan± na trwa³e podk³adk±, na oryginale i 1 kopii naciêta jest mikroperforacja u³atwiaj±ca wyrywanie odcinków potwierdzaj±cych wp³aty. bloczek 40 8.Polecenie ksiêgowania, papier samokopiuj±cy, format A5, bloczek (60k.) 30 9.Polecenie przelewu/ wp³ata gotówkowa (1+1), samokopia, format A6 bloczek(50kom.) 40 10.Polecenie przelewu/ wp³ata gotówkowa (1+3), samokopia, format A6 bloczek (25kom.) 40 11.Polecenie wyjazdu s³u¿bowego, druk dwustronny, format A5, bloczek(100k.) 35 12.Potwierdzenie odbioru KPA z odrywan± perforacj±, zadruk jednostronny, perforacja na górze po d³u¿szym boku, druk o wymiarach: wysoko¶æ 123mm ( w tym perforacja14mm) x160mm (szeroko¶æ), gramatura 160g/m2 o tre¶ci wg za³. wzoru nr 3 szt. 10 000 13.Potwierdzenie odbioru KPA z odrywan± perforacj±, zadruk obustronny, perforacj± na górze po d³u¿szym boku, druk o wymiarach: wysoko¶æ 123mm ( w tym perforacja14mm) x160mm (szeroko¶æ), gramatura 160g/m2 o tre¶ci wg za³. wzoru nr 4 szt. 6 000 14.Roczna karta ewidencji obecno¶ci, format A5, karton offsetowy 200g/m2, druk dwustronny szt. 200 15.Zg³oszenie pobytu czasowego trwaj±cego ponad 3 miesi±ce, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek(100k.) 130 16.Zg³oszenie pobytu sta³ego, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek(100k.) 130 17.Zg³oszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesi±ce, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek(100k.) 60 18. Zg³oszenie wymeldowania z pobytu sta³ego, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek(100k.) 120 19. Zg³oszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek (100k.) 30 20. Zg³oszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwaj±cej d³u¿ej ni¿ 6 miesiêcy, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek (100k.) 30 * druki, które mog± byæ wykonane z materia³u pochodz±cego z recyklingu odpadów, zgodnie z wykazem zadañ Krajowego planu gospodarki odpadami 2010 ** druki zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 29 wrze¶nia 2011r. w sprawie okre¶lenia wzorów i sposobu wype³niania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowi±zku meldunkowego 2.Wykonawca musi zapewniæ za³adunek, transport i roz³adunek dostarczonych druków. 3.Dostawy druków bêd± realizowane sukcesywnie w ci±gu 2 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii 4. Dostawy bêd± realizowane w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. 8:00-16:00 w poniedzia³ek i 7:30-15:30 wtorek-pi±tek, do wskazanej ka¿dorazowo siedziby Zamawiaj±cego. 5.W przypadku zmiany jakiejkolwiek siedziby UM, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany wskazanej siedziby na inn± zlokalizowan± w obrêbie miasta Bia³egostoku. Zmiana siedzib wymienionych powy¿ej nie powoduje konieczno¶ci sporz±dzania aneksu a jedynie konieczno¶æ poinformowania Wykonawcy na pi¶mie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 7. W przypadku gdy Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie oferty równowa¿nej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 8.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiêkszania podanych ilo¶ci, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w ramach ogólnej warto¶ci umowy. 9.Reklamowanie braków ilo¶ciowych i jako¶ciowych dostarczonej partii druków akcydensowych odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn±..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, ksiêgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby pi¶miennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Ró¿ne druki 79.82.30.00 - Us³ugi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Us³ugi drukowania 79.82.00.00 - Us³ugi zwi±zane z drukowaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Czê¶æ NR: 1   

Nazwa: Dostawa druków akcydensowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAF-SYSTEM Sp.j. S.Dyttus, M.Jarnuszkiewicz, ul. ¦l±ska 47A, 93-237 £ód¼, kraj/woj. ³ódzkie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 6283,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 6372,85

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 6372,85 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 7873,20

  • Waluta: PLN.

Czê¶æ NR: 2   

Nazwa: Drukowanie i dostawa druków poligraficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B Krzysztof Boiñski, Adam Krokowski spó³ka jawna, ul. Stra¿acka 35, 43-382 Bielsko - Bia³a, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 26537,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 31802,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 7496,45 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 31802,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.