eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Prudnik: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 114612 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67670 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku, które obejmuje: pranie wodne, maglowanie, dezynfekcję chemiczno-termiczną bielizny szpitalnej (pod pojęciem bielizny szpitalnej Zamawiający rozumie wszystkie rzeczy, wymagające prania tzn. pościel, ubrania, bielizna w tym operacyjna, dziecięca, noworodkowa, koce, firany, zasłony ręczniki, ubrania ochronne, odzież itp). dezynfekcję komorową materacy oraz przedmiotów nie nadających się do chemiczno-termicznej dezynfekcji w procesie prania (np. poduszki, kołdry), czyszczenie chemiczne, moczenie, prasowanie, bieżące naprawy krawieckie (naprawy zaszywania, cerowania, przyszywania guzików, troczków, zamków błyskawicznych) bielizny szpitalnej, segregację bielizny czystej z zachowaniem podziału na asortyment, komórkę przeznaczenia oraz pakowanie w worki, znakowanie odzieży przyjętej do prania - z uwzględnieniem danych identyfikacyjnych szpitala, oddziału, użytkownika transport, bielizny szpitalnej od i do Zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA obejmuje: wykonanie usługi pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, dostawa i odbiór przedmiotów prania musi odbywać się w godzinach między 10.00-12.00, a w razie potrzeby także w dni wolne od pracy (np. święta) na telefoniczne wezwanie; odbiór i dostawę przedmiotów prania z/do wyznaczonych miejsc: Szpital przy ul. Piastowskiej 64 - pomieszczenie w piwnicy; ZOL Głogówek ul. Konopnickiej 2 - hol lub piwnica, odbiór i dostawę przedmiotów prania środkami transportu Wykonawcy dostosowanymi do przewozu bielizny brudnej i czystej z zachowaniem podziału odrębne pakowanie bielizny szpitalnej nie nadającej się do dalszego użytkowania bądź do naprawy do oddzielnego worka opisanego odpowiednio słowem kasacja lub naprawa; pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie bielizny szpitalnej i operacyjnej połączone z pełną dezynfekcją chemiczno-termiczną, maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, operacyjnej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, dezynfekcję w komorze - materace czyszczenie chemiczne - koce, poduszki sortowanie i segregację poszczególnych asortymentów należy wykonywać według podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, a następnie zapakować odpowiednio do paczek lub worków. i) stosowanie technologii prania i dezynfekcji odpowiedniej dla danego asortymentu, (np. odzież ochronna musi być prana oddzielnie, a pościel skażona poddana dezynfekcji) z zastosowaniem środków i preparatów, posiadających na mocy przepisów odrębnych, atesty oraz dopuszczenia, ze szczególnym uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących w temperaturze 40 stopni. Środki piorące nie mogą zawierać w swoim składzie chloru. j) naprawę poprzez: zszywanie, cerowanie, przyszywanie troczków, przyszywanie guzików k) odzież typu spodnie, swetry należy prać w odpowiednio niższych temperaturach lub czyścić chemicznie tak aby nie powodować ich szybkiego zniszczenia. l) oddzielne pranie pieluch, bielizny noworodkowej, fartuchów, odzieży ochronnej, bielizny pooperacyjnej, bielizny po cytostatykach. m) dostarczania bielizny fasonowej na wieszakach w celu uniknięcia zagnieceń n) znakowania na własny koszt odzieży i bielizny Zamawiającego, która uwzględniać ma dane identyfikacyjne szpitala, oddziału, użytkownika oraz zapewnienie zwrotu Zamawiającemu tych samych przedmiotów, które Zamawiający przekazał do prania. Zamawiający zobowiązuje się do: wydzielenia miejsc / pomieszczeń do składowania brudnej bielizny organizacji transportu brudnej i czystej bielizny na terenie szpitala i przychodni zapewnienia opakowań ochronnych do brudnej bielizny i oznakowania tych opakowań oznaczenia bielizny wymagającej reperacji i ponownego prania Zamawiający ma prawo przeprowadzenia kontroli i audytów przez pracowników i audytorów wewnętrznych Zamawiającego pojazdu przeznaczonego do transportu oraz bezpośrednio u Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności, stanu sanitarno-epidemiologicznego pomieszczeń, dobrej praktyki produkcyjnej, dobrej praktyki higienicznej Zamawiający po zawarciu umowy ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawiania 1 raz na kwartał badań mikrobiologicznych na czystość pranej bielizny. Wykonawca winien: dysponować pralnią spełniającą wymagania ustawy z dnia 05.12.2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. nr 234 z 2008r. poz. 1570 z późn. zm.),), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. nr 169 z 2003r. poz. 1650), dopuszczoną do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia, posiadająca pełną barierę higieniczną, oraz wyposażoną w: urządzenie do czyszczenia chemicznego z zastosowaniem rozpuszczalników bezhalogenowych barierę higieniczną wózki jezdne oraz urządzenia do mycia i automatyczną przelotową komorę do dezynfekcji wózków komorę dezynfekcyjną automatyczny system dozowania środków piorących i dezynfekujących w procesie prania wodnego pralnicę tunelową dla zapobiegania szybszemu zużyciu bielizny system znakowania odzieży, który uwzględnia dane identyfikacyjne szpitala, oddziału, użytkownika oraz posiadanie rozwiązań uniemożliwiających dokonywanie zamiany przedmiotów oddanych przez Zamawiającego do prania na inne. automatyczny zewnętrzny systemem filtracji, zintegrowany w strefie płukania, usuwający pył bawełniany oraz włókna (w celu zwiększenia bezpieczeństwa epidemiologicznego), urządzenie do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych gorącym powietrzem w pozycji wiszącej, umożliwiające ich odpylenie i automatyczne składanie, dysponować taborem samochodowym przystosowanym do przewozu bielizny czystej i brudnej dopuszczonym przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Lider: Pralnia Opole Sp. z o.o. , Aleja Wincentego Witosa 26, 45-418 Opole, kraj/woj. opolskie.
  • DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 5e, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
  • DGP Laundry Partner Grupa Polska Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 5e, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
  • ECOREST Sp. z o.o., ul. Artura Radziwiłła 19, 28-236 Rytwiany, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139392,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.