Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Warszawa: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych ze środków EFS.
Numer ogłoszenia: 114593 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6611100, 6611360,5200544, fax 022 661223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych ze środków EFS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykaz projektów podlegających audytowi: 1. Badanie aktywności zawodowej absolwentów w kontekście programu Pierwsza Praca; 2. Opracowanie i upowszechnienie krajowych standardów kwalifikacji zawodowych; 3. Przyczyny pracy nierejestrowanej, jej skala, charakter i skutki społeczne; 4. Analiza funkcjonowania urzędów pracy po ich włączeniu do administracji samorządowej; 5. Efektywność usług i instrumentów rynku pracy służących podnoszeniu kwalifikacji bezrobotnych. Kod CPV: 74121200-5 - usługi audytu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz projektów podlegających audytowi zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja dotycząca części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Termin wykonania zamówienia: 1. Terminy wykonania zamówienia w odniesieniu do poszczególnych projektów upływają następująco: 1. w zakresie realizacji audytu projektu nr 1 - ostateczny termin wykonania zamówienia upływa 31.08.2007 r. 2. w zakresie realizacji audytu projektu nr 2 - ostateczny termin wykonania zamówienia upływa 30.09.2007 r. 3. w zakresie realizacji audytu projektu nr 3 - ostateczny termin wykonania zamówienia upływa 30.09.2007 r. 4. w zakresie realizacji audytu projektu nr 4 - ostateczny termin wykonania zamówienia upływa 10.12.2007 r. 5. w zakresie realizacji audytu projektu nr 5 - ostateczny termin wykonania zamówienia upływa 31.10.2007 r. 2. Terminy zakończenia realizacji poszczególnych projektów w uzasadnionych przypadkach mogą ulec zmianie, o czym Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, wskazując jednocześnie aktualną datę zakończenia projektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.12.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy, tj.: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą. 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwie usługi, których przedmiotem było wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o wartości audytowanego projektu min. 3 000 000 zł brutto każdy; b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o wartości audytowanego projektu min. 10 000 000 zł brutto każdy; c) dysponują minimum 4 osobami, które spełniają następujące warunki: § legitymują się wykształceniem wyższym oraz; § wykonali przynajmniej dwie usługi audytu projektów finansowanych z funduszy strukturalnych oraz; § posługują się biegle językiem polskim w mowie i piśmie oraz, § spełniają, co najmniej jeden z czterech wymienionych poniżej warunków: - posiadają uprawnienia do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001, nr 31 poz. 359, z późn. zm.) - posiadają międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego, - posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe potwierdzone przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub kwalifikacje potwierdzone przez ACCA - Association of Chartered Certified Accountants, - posiadają zaświadczenie o zdaniu egzaminu na audytora wewnętrznego, o którym mowa w ustawie o finansach publicznych, wystawione przez Ministerstwo Finansów. Zamawiający wymaga, aby audyt każdego z projektów został wykonany przez zespół składający się, z co najmniej dwóch audytorów, z czego co najmniej jeden winien posiadać uprawnienia do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001, nr 31 poz. 359, z późn. zm.). Osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od badanego beneficjenta, tj. nie być w żaden sposób zaangażowanym w przygotowanie i realizację projektu podlegającego audytowi. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne w dacie składania ofert, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 100 000 zł., lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie następujących oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - do wypełnienia załącznik nr 2 SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnieniu wymogu bezstronności i niezależności od badanego beneficjenta - do wypełnienia załącznik nr 3 SIWZ (dla każdej osoby przewidzianej do przeprowadzenia audytu osobno); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminu ich wystawienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia to dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 - 3 obowiązani są złożyć oddzielnie dla każdego z Wykonawców. 4) Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - do wypełnienia załącznik nr 4 SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie; 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - do wypełnienia załącznik nr 5 SIWZ; 6) Dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru biegłych rewidentów, prowadzonego przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów - dotyczy osób wskazanych przez Wykonawcę jako tych, które posiadają uprawnienia do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001, nr 31 poz. 359, z późn. zm.) 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia to dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 4, 5 i 7 obowiązani są złożyć łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Zaproponowany wskaźnik progu istotności, wyrażony w procentach - 10
- 3. Zaproponowany wskaźnik poziomu ufności, wyrażony w procentach - 10
- 4. Zaproponowany sposób doboru próby - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 501A, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, w godzinach od 8.15 do 16.15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pok. 415, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty realizowane w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przeprowadzenie szkoleń
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego z oprogramowaniem i szkoleniami administratora w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





