Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Orzesze: Remont: nawierzchni ul. Bieni w Orzeszu - Jaśkowicach,
części nawierzchni ul.22 Lipca w Orzeszu - Jaśkowicach i części nawierzchni asfaltowej ul.Kopernika w Orzeszu
Numer ogłoszenia: 114579 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze , ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont: nawierzchni ul. Bieni w Orzeszu - Jaśkowicach, części nawierzchni ul.22 Lipca w Orzeszu - Jaśkowicach i części nawierzchni asfaltowej ul.Kopernika w Orzeszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont nawierzchni ul. Bieni w Orzeszu - Jaśkowicach zgodnie z dokumentacją obejmującą przedmiar robót (zał. nr 6 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 7 do SIWZ): - miejscowe ścięcie poboczy 60 m2 - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm 17 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 2cm (warstwa wiążąca) 1.285 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna) 1.285 m2 2. Remont części nawierzchni ul. 22 Lipca w Orzeszu - Jaśkowicach zgodnie z dokumentacją obejmującą przedmiar robót (zał. nr 8 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9 do SIWZ): - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.6cm mechanicznie 72 m2 - rozebranie krawężników betonowych 153 m - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręcznie 15 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5cm (warstwa ścieralna) 532 m2 - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,4m3 25 m3 - zabudowa studzienki ściekowej o średnicy 500mm wraz z przykanalikiem 1 szt. - ułożenie krawężników betonowych 193 m - ułożenie obrzeży betonowych 47 m - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z żużla wielkopiecowego gr 20c 97 m2 - wykonanie warstwy górnej podbudowy z żużla wielkopiecowego gr 10cm 91 m2 - regulacja pionowa studzienek 2szt. 3. Remont części nawierzchni asfaltowej ul. Kopernika w Orzeszu zgodnie z dokumentacją obejmującą przedmiar robót (zał. nr 10 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 11 do SIWZ): - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm 414 m2 - rozebranie krawężników betonowych 129 m - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa wiążąca) 685 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 3cm (warstwa ścieralna) 685 m2 - ułożenie krawężników betonowych 186 m - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,4m3 21 m3 - zabudowa studzienek ściekowych o średnicy 500mm wraz z przykanalikiem 2 szt. - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z żużla wielkopiecowego gr 20cm 6 m2 - regulacja pionowa studzienek 3 szt. - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z żużla wielkopiecowego gr 15cm 12 m2 - wykonanie warstwy górnej podbudowy z żużla wielkopiecowego gr 8cm 12 m2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. Podwykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 4.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.05.2010r. do godz. 9:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaże, że: dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. osoba posiadająca uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaakceptowany projektem umowy załącznik nr 5do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na: a. siłę wyższą, w szczególności wystąpienie klęsk żywiołowych, epidemii lub skażenia dostaw, b. nieprzewidywalne działania władz państwowych 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4)zmiany przedstawicieli stron umowy; 5)zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy -kierownik robót
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz11_10.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, pokój nr 5, jak również za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć/przesłać do dnia 27.05.2010r. do godz. 09.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21 Orzesze 43-180..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przebudowa odcinka drogi ul. Wyzwolenia w Orzeszu.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych od 1 września 2025 roku do 26 czerwca 2026 roku
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa dróg - ul. Łąkowej w km 0+000-0+565 oraz ul. Niwkowej w km 0+000-0+571 w miejscowości Bieńkowice"
- Budowa ul. Miodowej i ul. Pasieki (łącznik od ul. Miodowej do ul. Północnej) w Plewiskach
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - odcinka ul. XXX-lecia w Kórnicy
- Wzmocnienie warstwy ścieralnej trzech rond oraz fragmentu ulicy Metalowej na terenie PPNT w Stargardzie
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
- "Wymiana odcinka sieci ciepłowniczej i przyłączy c.o. w rejonie ul. Legnicka 15 - Hubala 36 w Polkowicach."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.